eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › Utworzenie infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Tymbark



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107456 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Tymbark

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TYMBARK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 49

1.5.2.) Miejscowość: Tymbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183325637

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.tymbark@tymbark

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ug-tymbark.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Tymbark

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4a708df-92c0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000369/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Utworzenie infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Tymbark: Plac zabaw w Zamieściu, Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Zawadce, Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym w Tymbarku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGKOŚ2.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa obiektu małej architektury – placu zabaw w Zawadce, zlokalizowanego na działkach 583/1, 583/6 o powierzchni ok. 139,19 m² obejmująca :
a) dostawę i montażu urządzeń zabawowych – linarium,
b) dostawę i montażu urządzeń zabawowych – zestaw ze zjeżdżalnią,
c) dostawę i montażu urządzeń zabawowych – huśtawka wahadłowa podwójna, metalowa,
d) dostawę i montaż urządzeń zabawowych – huśtawka wagowa na sprężynach,
e) dostawę i montaż urządzeń zabawowych – sprężynowiec konik,
f) dostawę i montaż tablicy z regulaminem,
g) dostawę i montaż czterech ławek z rur z oparciem,
h) dostawę i montaż kosza na śmieci,
i) wykonanie nawierzchni z piasku,
j) wykonanie utwardzenia terenu kostką brukową,
k) wykonanie ogrodzenia placu,
l) dostawę i montaż tablicy edukacyjnej – czym jest drzewo

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 57535,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa obiektu małej architektury – placu zabaw w Tymbarku, zlokalizowanego na działce nr 1155/80 o powierzchni ok. 114,75 m² obejmująca :
a) dostawę i montaż urządzeń zabawowych – zestaw ze zjeżdżalnią A,
b) dostawę i montaż urządzeń zabawowych – zestaw ze zjeżdżalnią B,
c) dostawę i montaż tablicy z regulaminem,
d) dostawę i montaż ławki z rur z oparciem,
e) dostawę i montaż kosza na śmieci,
f) wykonanie nawierzchni trawiastej,
g) dostawę i montaż tablicy edukacyjnej – życie w ulu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 67196,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa obiektu małej architektury – plac zabaw na Zamieściu, zlokalizowanego na działkach nr 697 i 695 o powierzchni ok. 281,50 m². obejmująca :
a) dostawę i montażu urządzeń zabawowych – huśtawka wahadłowa podwójna, metalowa,
b) dostawę i montażu urządzeń zabawowych – huśtawka wagowa na sprężynach,
c) dostawę i montażu urządzeń zabawowych – zestaw zabawowy,
d) dostawę i montaż urządzeń zabawowych – skałka wspinaczkowa,
e) dostawę i montaż urządzeń zabawowych – trampolina,
f) dostawę i montaż tablicy z regulaminem,
g) dostawę i montaż ławki z rur z oparciem,
h) dostawę i montaż kosza na śmieci,
i) wykonanie utwardzenia terenu w celu zapewnienia komunikacji do placu zabaw,
j) wykonanie nawierzchni z piasku,
k) wykonanie ogrodzenia placu,
l) wykonanie nawierzchni trawiastej,
m) dostawę i montaż tablicy edukacyjnej – rozkład odpadów w czasie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 63408 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50674,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59901,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50674,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871958301

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50674,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47342,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47342,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871958301

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47342,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-16

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81452,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81452,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871958301

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81452,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-16
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.