eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych drzew i krzewów we wskazanych lokalizacjach oraz ich pielęgnacja w związku z przebudową ulicy Jordanowskiej.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107270 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych drzew i krzewów we wskazanych lokalizacjach oraz ich pielęgnacja w związku z przebudową ulicy Jordanowskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 49

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-633

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzpnz@zdium.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.zdium.wroc.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie pasem drogowym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nasadzeń kompensacyjnych drzew i krzewów we wskazanych lokalizacjach oraz ich pielęgnacja w związku z przebudową ulicy Jordanowskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-208c1bc1-b15d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050563/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TXU/TRP/76/2021/KZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 416666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach:
ETAP I: Wykonanie nasadzeń wraz z dostawą drzew i krzewów.
• Wyznaczenie geodezyjne nasadzeń drzew i krzewów zgodnie z projektami
z uwzględnieniem istniejących ciągów komunikacyjnych.
• Przygotowanie terenu pod nasadzenia (zaoranie, wybronowanie, wyrównanie, przemieszczenie mas ziemnych oraz usunięcie gruzu, resztek starych pni korzeni),
• Zakup, transport i nasadzenia materiału roślinnego, który zgodny jest
z „Zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” wydany przez Związek Szkółkarzy Polskich (dostępny na stronie www.zsp.pl) spełniający wymogi jakościowe określone w polskich normach PN-87/R-67022 i PN-87/R-67023.
• Zakup i dostarczenie materiału towarzyszącego, niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia (ziemia urodzajna, kompostowa, kora drzewa, paliki, wiązania, rygle itp.) w ilości odpowiadającej liczbie drzew i powierzchni krzewów wymaganych do nasadzenia.
• Kwalifikacja materiału roślinnego przed wykonaniem nasadzeń przez inspektora ZZM.
ETAP II: Pielęgnacja nasadzonych drzew i krzewów w trzyletnim okresie gwarancji.
• Objęcie bieżącą konserwacją i pielęgnacją posadzonego materiału roślinnego przez 3-letni okres gwarancyjny liczony od daty odbioru.
• Przygotowywanie przez Wykonawcę kwartalnych raportów z kontroli stanu nasadzeń oraz półrocznych raportów z przeglądów z udziałem Zamawiającego.
• Przed upływem 3 lat od daty nasadzenia drzew i krzewów, w okresie pełnej wegetacji, Wykonawca zorganizuje oględziny przy udziale Zarządu Zieleni Miejskiej (ZZM) i Wydziału Środowiska i Rolnictwa (WŚiR), Wykonawcy
i Zamawiającego, celem potwierdzenia zachowania żywotności pielęgnowanych drzew i krzewów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4147740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SORTED Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231308566

7.3.3) Ulica: Chyliczki, Wschodnia 27B,

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.