eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Gotartowice; termomodernizacja budynku wraz z przebudową źródła ciepła (wymiana kotła węglowego na kocioł pelletowy)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107003 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Gotartowice; termomodernizacja budynku wraz z przebudową źródła ciepła (wymiana kotła węglowego na kocioł pelletowy)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.31.2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Gotartowice; termomodernizacja budynku wraz z przebudową źródła ciepła (wymiana kotła węglowego na kocioł pelletowy)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5912c762-b315-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107003

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Gotartowice; termomodernizacja budynku wraz z przebudową źródła ciepła (wymiana kotła węglowego na kocioł na pellety).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054403/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8955972,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1042579,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Gotartowickiej 21 C, dzielnicy Gotartowice wraz z wymianą kotła węglowego na kocioł pelletowy i przebudową kotłowni.
Ogólny zakres robót
Termomodernizacja budynku – roboty ogólnobudowlane, elektryczne.
 Docieplenie ścian piwnic obiektu bezspoinowym systemem ocieplania ścian zewnętrznych z wykonaniem silikonowych wypraw tynkarskich;
 Docieplenie ścian nadziemnych budynku bezspoinowym systemem ocieplania ścian zewnętrznych z wykonaniem wypraw tynkarskich;
 Docieplenie dachów obiektu z wykonaniem powłok przeciwwodnych;
 Wymiana stolarki okiennej w niezbędnym zakresie;
 Wymiana stolarki drzwiowej w niezbędnym zakresie;
 Wymiana wszystkich podokienników zewnętrznych;
 Wykonanie i wymiana zadaszeń wejść do budynku;
 Przebudowa kominów;
 Wymiana wszystkich obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi;
 Wymiana posadzek w piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi;
 Wymiana instalacji odgromowej na całości obiektu;
 Wymiana krat okiennych i balustrad zewnętrznych;
 Roboty odtworzeniowe posadzek wokół obiektu;
 Odtworzenie elementów monitoring;
 Wykonanie elementów identyfikacji wizualnej na elewacji.
Kotłownia – roboty budowlane, instalacyjne.
 Pogłębienie pomieszczeń do wymaganej wysokości min. 2,2 m;
 Zamontować drzwi stalowe 120x195 cm, otwierane pod naciskiem od strony pomieszczenia węzła, zamykane na zamek patentowy;
 Wykonanie nowej posadzki z płytek typu GRES (gres techniczny) 30x30cm niepowodujących poślizgu (min. R10) wraz z warstwami podkładowymi;
 Ułożenie cokolika z płytek wys. min.10cm na ścianach;
 Dokonanie gruntownej renowacji schodów zejściowych do kotłowni;
 Naprawienie i uzupełnienie tynków po zamurowaniu wszystkich przebić po demontowanej instalacji i obniżeniu posadzki;
 Zamontowanie okna w kotłowni, z doświetlem systemowym;
 Wymiena okna w składzie paliwa jw.;
 Otynkowanie istniejących ścian;
 Wykonanie przewodu nawiewnego typu „Z”;
 Wykonanie robót malarskich ściany powyżej 1,60m i sufitów w kolorach jasnych farbą akrylową szorowalną.
 Wykonanie robot malarskich ścian do wysokości 1,60m farbą olejną;
 Zamontowanie studzienki schładzającej Ø 600mm głębokości 1000mm
z elementów prefabrykowanych;
 Wykonanie wpustu podłogowego żeliwnego z podłączeniem do projektowanej studzienki schładzającej.
 Zakup i montaż kotła na pellet o mocy 75 kW wraz z osprzętem (pompy, sterowniki, regulator pogodowy itp.) z czopuchem i wkładem kominowym Ø180 zamontowanym w istniejącym kanale spalinowym 27x27cm.
Kotłownia – roboty elektryczne.
 Rozbudowa rozdzielni głównej o odwód zasilania tablicy rozdzielczej kotłowni;
 Tablica rozdzielcza kotłowni TR.K;
 Instalacja oświetlenia ogólnego kotłowni;
 Instalacja oświetlenia awaryjnego kotłowni;
 Instalacja gniazd wtyczkowych;
 Instalacja oświetlenia zewnętrznego;
 Instalacje dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia;
 Instalacja technologii kotłowni;
 Instalacja uziemiająca;
 Instalacja odgromowa.
Zakres całego zamierzenia budowlanego szczegółowo opisuje wielobranżowa dokumentacja projektowa.
Do obowiązku Wykonawcy będzie należało opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu, w terminie do 7 dni
od przejęcia terenu prowadzenia robót.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne
z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1: przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
 wykonanie robót rozbiórkowych,
 wykonanie robót malarskich i tynkarskich oraz posadzkarskich,
 wykonanie robót budowlanych instalacji sanitarnych,
 wykonanie robót budowlanych instalacji elektrycznych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
 wzór harmonogramu rzeczowo – finansowego,
 dokumentacje projektowe,
 przedmiary robót,
 STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1040431,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1040431,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 603090089

7.3.3) Ulica: Mikołowska 113a

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-203

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1040431,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.