Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00062976/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107003 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Gotartowice; termomodernizacja budynku wraz z przebudową źródła ciepła (wymiana kotła węglowego na kocioł pelletowy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.8.) Numer faksu: 324224124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.31.20211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Gotartowice; termomodernizacja budynku wraz z przebudową źródła ciepła (wymiana kotła węglowego na kocioł pelletowy)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5912c762-b315-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Gotartowice; termomodernizacja budynku wraz z przebudową źródła ciepła (wymiana kotła węglowego na kocioł na pellety).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054403/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.31.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8955972,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1042579,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Gotartowickiej 21 C, dzielnicy Gotartowice wraz z wymianą kotła węglowego na kocioł pelletowy i przebudową kotłowni.
Ogólny zakres robót
Termomodernizacja budynku – roboty ogólnobudowlane, elektryczne.
Docieplenie ścian piwnic obiektu bezspoinowym systemem ocieplania ścian zewnętrznych z wykonaniem silikonowych wypraw tynkarskich;
Docieplenie ścian nadziemnych budynku bezspoinowym systemem ocieplania ścian zewnętrznych z wykonaniem wypraw tynkarskich;
Docieplenie dachów obiektu z wykonaniem powłok przeciwwodnych;
Wymiana stolarki okiennej w niezbędnym zakresie;
Wymiana stolarki drzwiowej w niezbędnym zakresie;
Wymiana wszystkich podokienników zewnętrznych;
Wykonanie i wymiana zadaszeń wejść do budynku;
Przebudowa kominów;
Wymiana wszystkich obróbek blacharskich wraz z rynnami i rurami spustowymi;
Wymiana posadzek w piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi;
Wymiana instalacji odgromowej na całości obiektu;
Wymiana krat okiennych i balustrad zewnętrznych;
Roboty odtworzeniowe posadzek wokół obiektu;
Odtworzenie elementów monitoring;
Wykonanie elementów identyfikacji wizualnej na elewacji.
Kotłownia – roboty budowlane, instalacyjne.
Pogłębienie pomieszczeń do wymaganej wysokości min. 2,2 m;
Zamontować drzwi stalowe 120x195 cm, otwierane pod naciskiem od strony pomieszczenia węzła, zamykane na zamek patentowy;
Wykonanie nowej posadzki z płytek typu GRES (gres techniczny) 30x30cm niepowodujących poślizgu (min. R10) wraz z warstwami podkładowymi;
Ułożenie cokolika z płytek wys. min.10cm na ścianach;
Dokonanie gruntownej renowacji schodów zejściowych do kotłowni;
Naprawienie i uzupełnienie tynków po zamurowaniu wszystkich przebić po demontowanej instalacji i obniżeniu posadzki;
Zamontowanie okna w kotłowni, z doświetlem systemowym;
Wymiena okna w składzie paliwa jw.;
Otynkowanie istniejących ścian;
Wykonanie przewodu nawiewnego typu „Z”;
Wykonanie robót malarskich ściany powyżej 1,60m i sufitów w kolorach jasnych farbą akrylową szorowalną.
Wykonanie robot malarskich ścian do wysokości 1,60m farbą olejną;
Zamontowanie studzienki schładzającej Ø 600mm głębokości 1000mm
z elementów prefabrykowanych;
Wykonanie wpustu podłogowego żeliwnego z podłączeniem do projektowanej studzienki schładzającej.
Zakup i montaż kotła na pellet o mocy 75 kW wraz z osprzętem (pompy, sterowniki, regulator pogodowy itp.) z czopuchem i wkładem kominowym Ø180 zamontowanym w istniejącym kanale spalinowym 27x27cm.
Kotłownia – roboty elektryczne.
Rozbudowa rozdzielni głównej o odwód zasilania tablicy rozdzielczej kotłowni;
Tablica rozdzielcza kotłowni TR.K;
Instalacja oświetlenia ogólnego kotłowni;
Instalacja oświetlenia awaryjnego kotłowni;
Instalacja gniazd wtyczkowych;
Instalacja oświetlenia zewnętrznego;
Instalacje dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia;
Instalacja technologii kotłowni;
Instalacja uziemiająca;
Instalacja odgromowa.
Zakres całego zamierzenia budowlanego szczegółowo opisuje wielobranżowa dokumentacja projektowa.
Do obowiązku Wykonawcy będzie należało opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu, w terminie do 7 dni
od przejęcia terenu prowadzenia robót.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne
z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1: przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
wykonanie robót rozbiórkowych,
wykonanie robót malarskich i tynkarskich oraz posadzkarskich,
wykonanie robót budowlanych instalacji sanitarnych,
wykonanie robót budowlanych instalacji elektrycznych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
wzór harmonogramu rzeczowo – finansowego,
dokumentacje projektowe,
przedmiary robót,
STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1040431,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1166040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1040431,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane Grzegorz Gąsior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 603090089
7.3.3) Ulica: Mikołowska 113a
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1040431,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Świadczenie usług ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Stopniu Zabezpieczenia Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Augustów" (sprawa nr 9/ZP/WTiZ/24)
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.