eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00107001 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004400618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 59 A

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 4443623

1.5.8.) Numer faksu: 18 4435239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mops.nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1402083d-d40e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107001

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002689/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091756/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawą prawną udzielenia niniejszego zamówienia i zastosowania trybu z wolnej ręki jest art.213 ust.1 w zw. z art.305 pkt.2) ustawy PZP. Przepis art. 305 pkt. 2) ustawy dopuszcza stosowanie zamówienia z wolnej ręki w sytuacji kiedy to w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W dniu 09.06.2021r. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu wszczął postępowanie - zamówienie publiczne w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art.275 pkt1 ustawy. Termin składania ofert upłyną w dniu 17.06.2021r. Do wyznaczonego terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty, w związku z czym Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art.255 pkt 1.
W tym przypadku, biorąc pod uwagę wszystkie przytoczone okoliczności faktyczne i prawne, zasadnym jest zastosowanie wyboru trybu z wolnej ręki- art.213 ust.1 w zw. z art.305 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a5a1ff31-c8f2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.VII.2710.ZP.04.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 184000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego czynnym (z prawem wykonywania zawodu) lekarzem, usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych dowożonych do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz.
Osoba świadcząca usługę medyczną musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 790) albo art. 1 ustawy z dnia 20 lipca 1950 r. o zawodzie felczera (tekst jednolity Dz. U. z 2021r., poz. 742).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych przez lekarza przez maksymalnie 3200 godzin zegarowych w czasie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w wybranych dniach każdego miesiąca. Harmonogram dyżurów będzie ustalany wspólnie z Zamawiającym i pozostałymi lekarzami/felczerami świadczącymi usługi medyczne w dziale Izba Wytrzeźwień.
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę będącego lekarzem lub felczerem usług medycznych, w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej - dział Izba Wytrzeźwień, w okresie od podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od dnia 01 lipca 2021r. do 31 grudnia 2021 r.:
a) usług medycznych osobom nietrzeźwym, doprowadzonym do wytrzeźwienia do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej – dział Izba Wytrzeźwień w Nowym Sączu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2014r., poz. 1850 z późn. zm.),
b) zapewnienie całodobowej opieki medycznej osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w dziale Izba Wytrzeźwień.
4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało przede wszystkim:
a) Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji i strażników Straży Miejskiej, w zakresie wynikającym z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 08 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2014r., poz. 1850 z późn. zm.),
b) Określanie i pisemne potwierdzanie dodatkowych symptomów wskazujących na stan nietrzeźwości, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2014r., poz. 1850 z późn. zm.),
c) Stwierdzenie po przeprowadzeniu badania u osoby doprowadzonej czy:
• istnieją medyczne przesłanki do umieszczenia osoby doprowadzonej w dziale Izba Wytrzeźwień i zastosowania pomocy doraźnej, która może być udzielona,
• istnieją medyczne przesłanki do wykonania zabiegów higieniczno – sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości albo,
• istnieją medyczne przesłanki do skierowania do szpitala lub innego publicznego zakładu opieki zdrowotnej uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości osoby doprowadzonej oraz określenia wskazań do hospitalizacji albo,
• istnieje brak objawów stanu nietrzeźwości uzasadniających umieszczenie w Izbie Wytrzeźwień albo,
• istnieje brak przeciwwskazań do umieszczenia w Izbie Wytrzeźwień.
d) Uwzględnienie przez Wykonawcę, iż nie przyjmuje się do Izby Wytrzeźwień osób doprowadzonych do wytrzeźwienia jeżeli:
• stan zdrowia osoby doprowadzonej wg opinii Wykonawcy wymaga zastosowania środków, którymi Zamawiający nie dysponuje, lub które, powinny być zastosowane w publicznym zakładzie opieki zdrowotnej przez lekarza specjalistę,
• brak jest wolnych miejsc w Izbie Wytrzeźwień.
e) Dokonanie koniecznych zabiegów medycznych do czasu wytrzeźwienia lub usunięcia skutków zatrucia alkoholem osób doprowadzonych do wytrzeźwienia.
f) Sprawowanie nadzoru medycznego nad osobami nietrzeźwymi zatrzymanymi do wytrzeźwienia i przeprowadzanie w tym celu obchodu sal.
g) Podejmowanie decyzji o zastosowaniu przymusu bezpośredniego z zachowaniem zasad określonych art. 18 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 685), oraz przeprowadzenie każdorazowo badań po zastosowaniu pasów bezpieczeństwa.
h) Przeprowadzenie z osobami zwalnianymi z Izby Wytrzeźwień rozmów profilaktyczno – wychowawczych o szkodliwości nadużywania napojów alkoholowych.
i) Zastosowanie przez Wykonawcę, przed opuszczeniem przez osobę doprowadzoną do Izby Wytrzeźwień zabiegów medycznych, niezbędnych ze względu na stan zdrowia osoby doprowadzonej.
j) Prowadzenie przez Wykonawcę pełnej dokumentacji medycznej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2014r., poz. 1850 z późn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2020 r. poz. 666 z póź. zm.), a w szczególności:
• sporządzanie przez Wykonawcę raportów z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych osób, wydanych leków oraz wszystkich zaistniałych okoliczności podczas trwania dyżuru,
• wypełnianie przez Wykonawcę kart pobytu w Izbie Wytrzeźwień zgodnie z ustalonym wzorem –obowiązek ten dotyczy zapisów stanu z przyjęcia i zwolnienia, oraz stanów i zachowań podczas pobytu, w tym zapisów określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2014r., poz. 1850 z późn. zm.).
k) Zgłaszanie przez Wykonawcę zapotrzebowania na brakujące w ambulatorium leki, środki opatrunkowe zgodnie z wykazem leków oraz sprzętu określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2014, poz. 1850 z późn. zm.),
l) Sporządzanie raportu z przebiegu dyżurów z uwzględnieniem liczby przyjętych i wypisanych pacjentów oraz innych istotnych okoliczności i zdarzeń.
m) Wykonywanie innych niezbędnych czynności medycznych.
n) Przestrzeganie tajemnicy służbowej i przepisów BHP, ppoż. obowiązujących w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z pełną odpowiedzialnością za ich realizację.
5. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania polisy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w całym okresie obowiązywania umowy. Minimalna gwarancyjna suma ubezpieczenia 100000,00 złoty w odniesieniu do jednego zdarzenia, oraz 350000,00 złoty w odniesieniu do wszystkich zdarzeń. Jeżeli Wykonawca posiada w/w ubezpieczenie to z upływem terminu jego ważności przedstawi Zamawiającemu nową polisę spełniającą wymagania opisane powyżej. (jeżeli polisa została opłacona przelewem bankowym należy dostarczyć potwierdzenie dokonania przelewu – opłacenia polisy).
6. Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej – dział Izba Wytrzeźwień, ul. Śniadeckich 10a, 33-300 Nowy Sącz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczna Praktyka Lekarska Mariusz Hycnar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381074713

7.3.3) Ulica: 3 Maja

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.