eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Z³otoryja › "Wymiana i naprawa nawierzchni boisk sportowych w kompleksie sportowym "Moje Boisko - ORLIK 2012" po³o¿onych na dz. nr 87/13 obr. 8 w Z³otoryi."



Og³oszenie z dnia 2023-02-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Wymiana i naprawa nawierzchni boisk sportowych w kompleksie sportowym "Moje Boisko - ORLIK 2012" po³o¿onych na dz. nr 87/13 obr. 8 w Z³otoryi.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIEJSKA Z£OTORYJA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Orl±t Lwowskich 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³otoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlotoryja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana i naprawa nawierzchni boisk sportowych w kompleksie sportowym "Moje Boisko - ORLIK 2012" po³o¿onych na dz. nr 87/13 obr. 8 w Z³otoryi.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f0a74546-9d72-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00106980

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00059106/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.16 Wymiana i naprawa nawierzchni boisk sportowych w kompleksie sportowym "Moje boisko - ORLIK2012" po³o¿onych na dzia³ce nr 87/13 ob. 8 w Z³otoryi

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

htps://platformazakupowa.pl/zlotoryja

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: htps://platformazakupowa.pl/zlotoryja

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Do
z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna: 1. Wype³niaj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 i 14 rozporz±dzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, ze zm.) – dalej RODO, informujemy, ¿e: 1) Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Gmina Miejska Z³otoryja reprezentowana przez Burmistrza Miasta Z³otoryja, pl. Orl±t Lwowskich 1,
59-500 Z³otoryja, adres e-mail: um@zlotoryja.pl. 2) ADO wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym mo¿na siê skontaktowaæ listownie wysy³aj±c korespondencjê na adres ADO lub poprzez adres e-mail: iod@zlotoryja.pl. 3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w zwi±zku z zawarciem z Pani±/Panem umowy bêd± przetwarzane w nastêpuj±cych celach: • zwi±zanych z realizacj± podpisanej z Pani±/Panem umowy; • zwi±zanych z dochodzeniem ewentualnych roszczeñ, odszkodowañ; • udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma, wnioski i skargi; • udzielania odpowiedzi w tocz±cych siê postêpowaniach; 4) Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest: • niezbêdno¶æ do wykonania umowy lub do podjêcia dzia³añ na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); • konieczno¶æ wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); • niezbêdno¶æ do celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO); 5) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbêdne do realizacji umowy. 6) Pozyskane od Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane: • podmiotom przetwarzaj±cym je na nasze zlecenie oraz organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, np. s±dom, organom ¶cigania lub instytucjom pañstwowym, gdy wyst±pi± z ¿±daniem, w oparciu o stosown± podstawê prawn±. 7) Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest uzale¿niony od celu w jakim dane s± przetwarzane. Okres, przez który Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jest obliczany w oparciu o nastêpuj±ce kryteria: • czasu obowi±zywania umowy; • przepisy prawa, które mog± nas obligowaæ do przetwarzania danych przez okre¶lny czas; • okres, który jest niezbêdny do obrony naszych interesów;
8) Informujemy, ¿e ma Pani/Pan prawo do: • dostêpu do swoich danych osobowych; • ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz uzupe³nienia niekompletnych danych osobowych; • ¿±dania usuniêcia swoich danych osobowych, w szczególno¶ci w przypadku cofniêcia przez Pani±/Pana zgody na przetwarzanie, gdy nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania; • ¿±dania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych; • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, ze wzglêdu na Pani/Pana szczególn± sytuacjê, w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie usprawiedliwionego interesu czy te¿ na potrzeby marketingu bezpo¶redniego; • przenoszenia swoich danych osobowych; • wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmuj±cego siê ochron± danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych; 9) Ponadto informujemy, i¿ w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które siê opieraj± wy³±cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych. 2. Je¿eli na etapie realizacji umowy nast±pi taka konieczno¶æ Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ podpisania umowy powierzenia danych osobowych. 3. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu: 1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3. na podstawie art.
21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: H/1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont boisk w kompleksie Moje Boisko "Orlik 2012" o nastêpuj±cych parametrach:
Boisko wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) –powierzchnia boiska 19,2 x 32,2 = 618,24 m2.
Boisko pi³karskie - powierzchnia boiska 61,5 x 29,7 = 1826,55 m2.


c. CHARAKTERYSTYKA ROBÓT
Zakres prac obejmuje wykonanie nastêpuj±cych robót:
 Roboty pomiarowe,

Boisko wielofunkcyjne:
 Miejscow± wymianê uszkodzonej nawierzchni poliuretanowej (miejsca styku spoiny starej i nowej nawierzchni odpowiednio zabezpieczyæ przed rozej¶ciem siê),
 Odtworzenie pow³oki kolorystycznej nawierzchni poliuretanowej wg stanu obecnego,
 Odtworzenie linii oraz oznakowania nawierzchni poliuretanowej boisk zgodnie z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami polskich zwi±zków sportowych (PZKosz, PZPS ),
 - Demonta¿ starych i monta¿ 2 nowych, a¿urowych (stalowa kratownica) tablic do koszykówki,
 - Miejscowa naprawa nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce piaskowej, spoiny wype³nione zapraw± cementow±

Boisko pi³karskie
 - Ca³kowite usuniêcie starej trawy syntetycznej,
 - Przygotowanie ( wyrównanie, uzupe³nienie ubytków) podbudowy,
 - U³o¿enie nowej trawy syntetycznej wraz z klejeniem,
 - Wykonanie linii boiska przez wklejanie trawy o innym kolorze – bia³ym (odtworzeniowo).
 - Zasypanie granulatem EPDM z recyklingu w ilo¶ci zgodnej z zaleceniem producenta lub granulatem EPDM z recyklingu z piaskiem kwarcowym,
 Demonta¿ i ponowny monta¿ bramek wraz z nowymi siatkami (materia³ PP 5x2m, oczko 10x10cm, grubo¶æ min. 4mm)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyj±tkiem dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: £¡CZNA OCENA OFERTY: P cena + P okres gwarancji. Maksymalna
liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy w kryterium Cena wynosi 60 pkt. Maksymalna liczba punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy w kryterium Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 40 pkt. Maksymalna ³±czna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e otrzymaæ oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ sie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w
postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i SWZ.
1. nale¿ycie zrealizowa³ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji / odnowie boiska poliuretanowego do pi³ki siatkowej lub koszykowej, nie mniejsze ni¿ 600m2 i boiska do pi³ki no¿nej z nawierzchni± z trawy syntetycznej, nie mniejsze ni¿ 1800m2,
2. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±c± osob± skierowan± do realizacji zamówienia publicznego tj.:
- osob± posiadaj±c± prawo do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie
w odpowiedniej specjalno¶ci w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane zwan± uPB lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa, a w szczególno¶ci osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi:
kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalno¶ci …drogowej lub konstrukcyjnej………….
Wykonawca mo¿e dysponowaæ osob±, któr± odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zdobyte w
innych pañstwach, zosta³y uznane zgodnie z art. 12 a uPB na zasadach okre¶lonych w
przepisach odrêbnych, tj. m. in. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej .

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.2.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
3.2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3.1.1. o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia
z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie przes³anek,
o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp. , w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
3.1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. spó³ki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.Dokument ten winien byæ opatrzony przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum. .
3.W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik.
5.Wykaz dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³ okre¶lony w rozdziale VII pkt 1 SWZ, a w przypadku podmiotowych ¶rodków dowodowych, sk³adanych na wezwanie Zamawiaj±cego, okre¶la rozdzia³ VII pkt 5 SWZ.

OFERTA SK£ADA SIÊ Z:
1) Formularza oferty sporz±dzonego wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) O¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp (rozdzia³ VII pkt 1 SWZ)
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt 2 SWZ (je¿eli dotyczy)
4) W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w rozdziale IV pkt 23 SWZ, udowadniaj±ce, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê zgodnie z pkt 7 rozdzia³u XI SWZ (je¿eli dotyczy).
6) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegó³y opisane w pkt 10 rozdzia³u XI SWZ. (je¿eli dotyczy)

Wraz z ofert± nie nale¿y sk³adaæ dokumentów wymienionych w rozdz. VII pkt 3 i nastêpne. Dokumenty te sk³ada Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiaj±cego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owe warunki zmian umowy s± okre¶lone w SWZ w za³±czniku nr 7 -wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-15 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.