Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00050919/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00063583/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00072609/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP.221-1.2023 „Zakup oraz sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511332933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28B
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wspr.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipwspr.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-37f57501-9b08-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP.221-1.2023 „Zakup oraz sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37f57501-9b08-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025802/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
1.2.2 Sprzęt medyczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00050919
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.221-1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37728,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
intubacja; Szczegóły zostały określone w Rozdziale 6 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8318,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
układy oddechowe. Szczegóły zostały określone w Rozdziale 6 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4378,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- zestawy higieniczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 6 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1830,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
kołnierze ortopedyczne i zestawy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 6 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 10870,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- akcesoria do defibrylatora Zoll. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 6 SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9201,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6106,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6106,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6106,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezetel Olsztyn Sp.zo.o. sp .k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393378933
7.3.3) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-450
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6106,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2705,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2705,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2705,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezetel Olsztyn Sp.z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393378933
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 54
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-540
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZETEL OLSZTYN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEZETEL OLSZTYN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2705,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12515,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16588,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12515,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezetel Olsztyn Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393378933
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 54
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-540
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZETEL OLSZTYN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEZETEL OLSZTYN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12515,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W zakresie Części 1: Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r. poz. 1710), informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie Części nr 1. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 1 nie wpłynęły żadne oferty
W zakresie Części 5: Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 r. poz. 1710), informuje o unieważnieniu postępowania w zakresie Części nr 5. W przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 5 nie wpłynęły żadne oferty.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę pieca do mineralizacji mikrofalowej ciśnieniowej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie oraz podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie w 2024 roku
- "Usługa wykonania nasadzeń kompensacyjnych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie"
- Zakup samochodu typu bus do przewozu osób zatrzymanych i nietrzeźwych
- Dostawa podłoży i pożywek do badań laboratoryjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa materiałów do sterylizacji.
- Dostawa elementów jednorazowych do generatora Celon Elite i systemu DIEGO Elite wytwórcy Olympus
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO PRACOWNI ELEKTROFIZJOLOGII DLA SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU /PROCEDURA POWTÓRZONA/
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku do zabiegów hemodializ dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- Dostawa membrany do leczenia ubytków chrzęstnych i chrzęstno-kostnych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.