eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Remont i wykonanie infrastruktury turystycznej w Poleskim Parku Narodowym - z podziałem na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i wykonanie infrastruktury turystycznej w Poleskim Parku Narodowym – z podziałem na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poleski Park Narodowy

1.3.) Oddział zamawiającego: Poleski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061360188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 3a

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 82 57-13-071

1.5.8.) Numer faksu: +48 82 57-13-003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poleskipn@poleskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.poleskipn.pl/zamowienia-publiczne.html , https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i wykonanie infrastruktury turystycznej w Poleskim Parku Narodowym – z podziałem na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bae3ea46-9633-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008382/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa nowych i utrzymanie istniejacych obiektów infrastruktury turystycznej i edukacyjnej w PPN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068765/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB/213/02/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273181,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Częściowy remont miejsca postojowego polegający na utwardzeniu nawierzchni mieszanką z kruszywa naturalnego 0-32 w ilości ok. 22 tony wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem, na ścieżce przyrodniczej "Perehod" - oddział 10n - Obwód ochronny Zbójno
• Częściowy remont miejsca postojowego polegający na utwardzeniu nawierzchni mieszanką z kruszywa naturalnego 0-32 w ilości ok. 169 ton wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem na początku ścieżki "Dąb Dominik" - oddział 161r - Obwód ochronny Wola Wereszczyńska
• Remont miejsca postojowego polegający na utwardzeniu nawierzchni mieszanką z kruszywa naturalnego 0-32 w ilości ok.110 ton wraz z rozplantowaniem i zagęszczeniem na początku ścieżki "Czahary" - oddział 328 - Obwód ochronny Bubnów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 76890,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Wykonanie utwardzenia kruszywem 0-32, objazdu obok szlabanu dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 1,4mx4m, wykonanie jednostronnej drewnianej barierki dębowej, oddz. 11d,23a - Obwód ochronny Zbójno
• Remont ogrodzenia parkingu 190 mb, (126 elementy sosnowe długości 3 mb, i średnicy - 8cm, 65 elementy sosnowe długości 0,5 mb, i średnicy 8 cm, daszki dębowe 10 sztuk 30x17cm, słupki dębowe 10 szt, wymiar 8x8 cm, długość 200 cm wkopane w grunt, całość zabezpieczona impregnatem - Obwód ochronny Wola Wereszczyńska
• Wykonanie utwardzenia kruszywem 0-32, objazdu szlabanu dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 1,5 x 6 m, wykonanie jednostronnej drewnianej barierki dębowej - Obwód ochronny Wola Wereszczyńska
• Remont ogrodzenia miejsca postojowego - 114 mb, (92 elementy sosnowe długości 3 mb, i średnicy - 8cm, 38 elementy sosnowe długości 0,5 mb, i średnicy 8 cm, daszki dębowe 40 sztuk, całość zabezpieczona impregnatem oddz. 145yx - Obwód ochronny Łowiszów
• Remont ogrodzenia – oczka zrzutowego ścieków oczyszczonych na oczyszczalni ścieków w ODM w Starym Załuczu - Obwód ochronny Orłów
• Remont schodów wejściowych do schronu obserwacyjnego oddz. 11s - Obwód ochronny Zbójno
• Częściowa wymiana desek na kładce i pomostach do wędkowania, naprawa poręczy na kładce, konserwacja zadaszenia turystycznego Perehod (ławy, stoły), drewutni, schronu obserwacyjnego, toalety, Remont miejsca na ognisko - Obwód ochronny Zbójno

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 79242,84 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa nowego zadaszenia na ścieżce rowerowej "Mietiułka" oddział 22s: zadaszenie drewniane typu wiata o wymiarach ok. 2,65 m x 3,20 (pow. zabudowy - 7,40 m2), dach dwuspadowy kryty gontem bitumicznym. Zadaszenie wyposażone w 1 stół i 2 ławy - Obwód ochronny Zbójno

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 14056,85 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż Tablic edukacyjno – informacyjnych na ścieżkach przyrodniczych „Perehod” (9 sztuk) i „Obóz Powstańczy” (7 sztuk), Witaczy PPN (6 sztuk) i Strzałek kierunkowych (90 sztuk) – łącznie 112 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 102991,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty na część 1

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANIEL DENISIUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651512844

7.3.4) Miejscowość: Nowy Brus 44

7.3.5) Kod pocztowy: 22-244

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86715,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRONAT ROMAN BOCHNIARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131054856

7.3.4) Miejscowość: Stara Wieś Stasin 1

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANIEL DENISIUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5651512844

7.3.4) Miejscowość: Nowy Brus 44

7.3.5) Kod pocztowy: 22-244

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123861,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.