eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirów Stary › Budowa świetlicy gminnej w Zbijowie Małym II etap - Utworzenie Centrum Integracji Społecznej - Zakup zestawu komunalnego



Ogłoszenie z dnia 2021-07-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106296 z dnia 2021-07-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa świetlicy gminnej w Zbijowie Małym II etap – Utworzenie Centrum Integracji Społecznej - Zakup zestawu komunalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirów Stary 27

1.5.2.) Miejscowość: Mirów Stary

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-503

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486283889

1.5.8.) Numer faksu: 486283889

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mirow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mirow.pl/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy gminnej w Zbijowie Małym II etap – Utworzenie Centrum Integracji Społecznej - Zakup zestawu komunalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ee470d-cabc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002703/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Budowa świetlicy gminnej w Zbijowie Małym II etap – Utworzenie Centrum Integracji Społecznej - Zakup zestawu komunalnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081117/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BG.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219512,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup zestawu komunalnego, tj.: zakup ciągnika, przyczepy, pługu śnieżnego, urządzenia samo załadowczego typu TUR, rębaka do gałęzi, rozsiewacza do mieszanki piaskowo-solnej oraz kosiarki bijakowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

1. Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli wszystkie złożone /…/ oferty podlegały odrzuceniu.
2. Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z punktem 1.4 ppkt 10) oraz punktem 1.5 SWZ Wykonawcy przy składaniu ofert powinni postępować wg zasad opisanych szczegółowo w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/InstrukcjaUzytkownikaSystemuMiniPortalePUAP.pdf
Natomiast zgodnie z punktem 14.1 SWZ Wykonawcy powinni złożyć oferty za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Po upłynięciu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie udostępnił na stronie internetowej informację z otwarcia ofert, jednak po analizie posiadanych informacji uznał, że obie oferty zostały złożone w sposób niezgodny z wymogami SWZ oraz ustawy Pzp:
• Pierwsza oferta została wprawdzie złożona za pośrednictwem ePUAP, ale Zamawiający nie był w stanie jej rozszyfrować i otworzyć, w związku z czym
wystąpił do Urzędu Zamówień Publicznych, właściciela miniPortalu, o pomoc w rozszyfrowaniu i otworzeniu oferty. W odpowiedzi Zamawiający otrzymał informację, iż:
„nie ma możliwości odszyfrowania i odczytania oferty przesłanej przez Wykonawcę”, gdyż Wykonawca powołał się na niewłaściwy identyfikator postępowania.
W świetle powyższego oraz wobec braku możliwości otworzenia oferty Zamawiający musiał uznać, że złożono ją niezgodnie z SWZ, wobec czego ofertę należało odrzucić.
• Drugą ofertę również należało odrzucić, gdyż została złożona w formie papierowej, co jest niedopuszczalne przez SWZ oraz ustawę Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak możliwości rozszyfrowania oferty złożonej w formie elektronicznej
2021-07-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.