Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00078136/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00106262 z dnia 2021-07-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
kompleksowe systematyczne świadczenie systematycznych usług w zakresie prania, dezynfekcji sterylizacji maglowania, prasowania i reperacji bielizny szpit.
Wdrożenie systemu RFID UHF u Zamawiającego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Końskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkruk@zoz.konskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz-konskie.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
kompleksowe systematyczne świadczenie systematycznych usług w zakresie prania, dezynfekcji sterylizacji maglowania, prasowania i reperacji bielizny szpit.Wdrożenie systemu RFID UHF u Zamawiającego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a65214d-c9b9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078136/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSUiZP 252/JK/8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 615000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- systematycznego wykonywania kompleksowych usług pralniczych i reperacji bielizny oraz wykonywanie drobnych napraw - przyszywanie guzików (wymiana lub uzupełnianie braków), tasiemek, zszywanie bielizny, cerowanie, naprawa lub wymiana zamków błyskawicznych, zatrzasków itp. dla potrzeb ZOZ w Końskich ul. Gimnazjalna 41B.
- oznakowania w systemie RFID UHF lub równoważnym bielizny płaskiej ogólno szpitalnej będącej własnością Zamawiającego w ilości 10 000 sztuk,
- wdrożenie systemu RFID UHF lub równoważnego pozwalającego na identyfikację i ewidencję bielizny szpitalnej oddawanej do prania z poszczególnych oddziałów i przyjmowanie czystej bielizny, umożliwiającego bezdotykowe liczenie bielizny oznakowanej chipami RFID UHF lub równoważnym oraz ważenie.
W Szpitalu Zamawiającego znajduje się ok. 510 łóżek (w tym 8 łóżeczek noworodkowych). Zamawiający aktualnie posiada na stanie ok. 1600 kpl. (trzy zmiany) pościeli oraz dwie zmiany odzieży ochronnej dla pracowników. Zamawiający szacuje, że miesięcznie będzie zlecał do uprania ok. 11.000 kg brudnej bielizny( w tym; pościeli, bielizny niebieskiej i zielonej z sal zabiegowych, odzieży ochronnej pracowników, kolorowej odzieży ochronnej pracowników Centralnej Sterylizatornii, odzieży osobistej pacjentów Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego (swetrów, dresów, pidżam itp.),odzieży roboczej pracowników Działu Technicznego oraz firan, zasłon, ręczników, obrusów, kocy, serwet, poduszek itp., 10 kg ścierek, 450 sztuk mopów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565677,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565677,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565677,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tom-Marg ZPCH Sp. z o.o.- Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wrotom Sp. z o.o. – Członek Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790010331
7.3.3) Ulica: ul. Płk. Dąbka 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565677,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-16 do 2022-07-152021-07-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pranie odzieży, bielizny i pościeli oraz odzieży ochronnej i roboczej w roku 2024-2025 dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Usługa pralnicza
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pralniczych dla Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy Zdroju
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.