eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa punktu przyjęć, punktu ambulatoryjnego oraz pomieszczeń magazynowych w budynku nr 15 w Areszcie Śledczym w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa punktu przyjęć, punktu ambulatoryjnego oraz pomieszczeń magazynowych w budynku nr 15 w Areszcie Śledczym w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 42670000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa punktu przyjęć, punktu ambulatoryjnego oraz pomieszczeń magazynowych w budynku nr 15 w Areszcie Śledczym w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71b6e68c-a455-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056529/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 przebudowa punktu przyjęć, punktu ambulatoryjnego oraz pomieszczeń magazynowych w budynku nr 15 w Areszcie Ś ledczym w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086575/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2233.2.2022.KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 853000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa punktu przyjęć, punktu ambulatoryjnego oraz pomieszczeń magazynowych w
budynku nr 15 w Areszcie Śledczym w Łodzi”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych w budynku pawilonu
mieszkalnego A zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego opisem, tj.: projektem budowlano-wykonawczym
przebudowy infrastruktury i instalacji wewnętrznych budynku zakwaterowania OP-A w Areszcie Śledczym przy ul. Smutnej
21 w Łodzi; specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych zwaną dalej STWiOR stanowiącą załącznik do
opisu przedmiotu zamówienia dotycząca wskazanego zakresu prac; przedmiarami nakładczymi załączonymi do SWZ;
opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w punkcie II. Dokumentem wiodącym jest projekt budowlano-wykonawczy.
W przypadku stwierdzenia rozbieżności (braków) w przedmiarach nakładczych w stosunku do tego projektu – Wykonawca w
składanej ofercie jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich prac koniecznych do zrealizowanego robót wynikających z
„Projektu budowlano-wykonawczego”. Opis przedmiotu zamówienia ujęty został w zał nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu, ponieważ wykonawca złożył ofertę podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5
Zgodnie z treścią SWZ zamawiający określił jako jedno z kryteriów oceny ofert „oferowany okres gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane roboty budowlane”. Oferta z 60 - miesięcznym okresem gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane otrzyma 0 punktów. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty budowlane (72 miesiące) otrzyma maksymalną ilość punktów (40 pkt), a pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymają punkty obliczone według wzoru:
okres gwarancji jakości i rękojmi oferty badanej
G = -------------------------------------------------------------------------------------- x 40
x lat ( limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego )

1) Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi wymagany przez zamawiającego – 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
2) Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez zamawiającego – 72 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
3) Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi należy podać w pełnych miesiącach.
4) Niepodanie żadnej wartości dla okresu gwarancji jakości i rękojmi albo zaoferowanie okresu gwarancji jakości i rękojmi:
a) w niepełnych miesiącach lub
b) krótszego niż 60 miesięcy
c) dłuższy niż 72 miesiące
spowoduje odrzucenie oferty z przedmiotowego postępowania.

Wykonawca w formularzu ofertowym zadeklarował 36 -miesięczny okres gwarancji jakości i rękojmi

Wszystkie wymagania określone w dokumentach postępowania stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.