eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Zakup sprzętu komputerowego, czytników e-book oraz elektronicznych translatorów w ramach projektu pn.: "Jesteśmy razem !"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup sprzętu komputerowego, czytników e-book oraz elektronicznych translatorów w ramach projektu pn.: "Jesteśmy razem !"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA LUBIN

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 10

1.4.2.) Miejscowość: Lubin

1.4.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.4.7.) Numer telefonu: 76/3070675

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.lubin.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106127

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00098727

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.13. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia?

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.14. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Wyłącznie dla Części Nr 1:
Przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu,
- certyfikat ISO 50001 dla producenta sprzętu,
- deklaracje zgodności CE,
- potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki,
- potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony),
- certyfikat TCO (lub wydruk ze strony http://tcocertified.com/product-finder/)

Po zmianie:
Wyłącznie dla Części Nr 1:
Przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
- certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu,
- certyfikat ISO 50001 lub 14001 dla producenta sprzętu,
- deklaracje zgodności CE,
- potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki,
- potwierdzenie kompatybilności komputera z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony),

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
A/ zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na prace objęte umową w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie
o zmianę stawki,
B/ w przypadku wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego o charakterze nadzwyczajnym, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności m.in.: pożar, zalanie, inne przypadki losowe, pandemia, epidemia i inne klęski żywiołowe, termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas , o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy tj. uniemożliwiły Wykonawcy terminowa realizację przedmiotu umowy,
C/ zastąpienie urządzenia wyszczególnionego w formularzu ofertowym innym urządzeniem, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego urządzenia (wynikajacego z opisu przedmiotu zamówienia) w przypadku braku dostępności na rynku odpowiedniej liczby urządzeń wymienionych w w formularzu oferty, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez Wykonawcę umowy, przede wszystkim dostawa urządzeń nie może zostać wykonana w umówionym terminie z uwagi na wystąpienie siły wyższej
C/ zmiany danych lub przekształcenia stron umowy,
Wszystkie wprowadzone zmiany do umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
A/ zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na prace objęte umową w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie o zmianę stawki,
B/ w przypadku wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego o charakterze nadzwyczajnym, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności m.in.: pożar, zalanie, inne przypadki losowe, pandemia, epidemia i inne klęski żywiołowe, termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas , o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy tj. uniemożliwiły Wykonawcy terminowa realizację przedmiotu umowy,
C/ zastąpienie urządzenia wyszczególnionego w formularzu ofertowym innym urządzeniem, pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów i pierwotnego przeznaczenia zastępowanego urządzenia (wynikającego z opisu przedmiotu zamówienia) w przypadku braku dostępności na rynku odpowiedniej liczby urządzeń wymienionych w w formularzu oferty, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez Wykonawcę umowy, przede wszystkim dostawa urządzeń nie może zostać wykonana w umówionym terminie z uwagi na wystąpienie siły wyższej
C/ zmiany danych lub przekształcenia stron umowy,
Wszystkie wprowadzone zmiany do umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-02-24 09:00

Po zmianie:
2023-02-27 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-02-24 09:30

Po zmianie:
2023-02-27 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-03-25

Po zmianie:
2023-03-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.