Ogłoszenie z dnia 2021-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063675/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105935 z dnia 2021-07-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Instruktor kajakarstwa” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431956
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.zanko@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Instruktor kajakarstwa” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c6ea181-bd1c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063675/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.290.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 70434 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia „Instruktor kajakarstwa”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkolenia instruktora rekreacji ruchowej o specjalności kajakarstwo, dla 30 osób (w dwóch terminach) z zachowaniem obowiązującego w tym okresie reżimu sanitarnego.
4. Zakres szkolenia obejmować będzie następujące zagadnienia teoretyczne i praktyczne:
1) organizacja turystyki kajakowej w Polsce,
2) turystyczne szlaki kajakowe
3) charakterystyka rzek i jezior,
4) zagospodarowanie szlaków kajakowych (porty, przystanie, stanice, budowle wodne, ich funkcje i wpływ na warunki pływania)
5) historia turystyki kajakowej
6) sprzęt pływający i biwakowy,
7) wyposażenie kajaka i kanału
8) zasady eksploatacji (przechowywanie, użytkowanie, konserwacja i naprawy) sprzętu pływającego i biwakowego,
9) technika pływania (wodowanie, wiosłowanie, manewry, zachowanie się po wywrotce, czytanie wody, przeszkody wodne i techniki ich pokonywania, pływanie w warunkach szczególnych - oblodzenie, wysoka fala, silny wiatr),
10) organizacja spływu (osoby funkcyjne i ich obowiązki, planowanie spływu, harmonogram przedsięwzięć, preliminarz, rekonesans, programy, realizacja imprezy, prowadzenie spływu, rozliczenie, sprawozdanie)
11) ochrona środowiska ze szczególnym uwzględnieniem wód powierzchniowych,
12) organizacje i stowarzyszenia polskie i międzynarodowe zajmujące się turystyką i rekreacją kajaków
13) klasyfikacja szlaków kajakowych (stopnie trudności i uciążliwości, zasady opisu szlaków)
14) mapy przewodniki,
15) rozmieszczenie wód powierzchniowych w Polsce,
16) bezpieczeństwo i pierwsza pomoc (wyposażenie turystyczne, a pierwsza pomoc, apteczka na spływanie, rozpoznawanie szlaku, organizacja grupy spływowej, wypadki, urazy – udzielanie pierwszej pomocy, pomoc tonącemu z brzegu, z wody, z kajaka, na lodzie, reanimacja);
5. Zajęcia prowadzić będą cztery osoby (1 na 1 grupę), każdy w wymiarze 140 godzin. Łącznie 560 godziny dla czterech grup szkoleniowych. Zajęcia będą prowadzone jednocześnie w czterech grupach (2 grupy x 7 osób i 2 grupy x 8 osób).
6. Szkolenie instruktora kajakarstwa będzie prowadzone w odległości do 60 km od Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach, na rzece, na której jest możliwość przeprowadzenia szkolenia kajakowego, czyli wolny nurt rzeki, możliwość odbywania wycieczek kajakowych na dystansie 15-20 km, możliwość parkowania 30 kajaków wzdłuż brzegu lub przy pomoście przygotowanym do parkowania kajaków.
7. Równolegle w tym samym czasie prowadzone jest postępowanie na wyłonienie Wykonawcy usługi hotelowo-gastronomicznej. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8. Zajęcia w trakcie szkolenia odbędą się:
1) w terminach :
a) 21.06 - 27.06. 2021 r.,
b) 19.07. – 25.07.2021 r.
2) w godzinach: 09:00-18:00.
3) Organizacja szkolenia musi przewidywać godzinową przerwę obiadową.
4) Łączny wymiar szkolenia wynosi 560 godzin szkoleniowych (po 140 godzin na 1 grupę).
5) Za 1 godzinę szkoleniową uważa się 45 minut.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia warunków bezpiecznego prowadzenia zajęć praktycznych, w szczególności poprzez:
1) zapewnienie obecności podczas szkolenia praktycznego co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia ratownika WOPR.
2) zapewnienie łodzi motorowej lub skutera wodnego, obsługiwanego przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić zadania szkoleniowe instruktora rekreacji ruchowej o specjalności kajakarstwo z wykorzystaniem materiałów teoretycznych w postaci skryptu lub książek (możliwość nośnika informatycznego) z materiałami dotyczącymi zagadnień związanych ze szkoleniem instruktora kajakarstwa.
10. Szkolenie musi mieć przede wszystkim wymiar praktyczny, powinno jednak dostarczać także wiedzy teoretycznej w niezbędnym zakresie.
11. Po złożeniu egzaminu końcowego absolwent szkolenia winien otrzymać: legitymację instruktora rekreacji ruchowej o specjalności kajakarstwo oraz certyfikat ukończenia kursu. W sytuacji nie zdania egzaminu, student ma prawo do 1egzaminu poprawkowego bez obciążania go dodatkowymi kosztami.
12. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia materiałów szkoleniowych,
2) wydania legitymacji instruktora rekreacji o specjalności kajakarstwo i certyfikatu ukończenia kursu.
3) przekazania Zamawiającemu programu szkoleń przed rozpoczęciem świadczenia usług;
4) sporządzenia dokumentacji szkolenia (dziennik) w zakresie i w formie określonej w uzgodnieniu z Zamawiającym;
5) Zabezpieczenia płynów dezynfekujących do dezynfekcji sprzętu oraz rąk studentów w ilości pozwalającej na dokonywanie tych czynności w dowolnym czasie szkolenia, zachowania reżimu sanitarnego związanego z trwającą epidemią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innowacyjne Centrum Szkoleniowe Karolina Bąbol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363464178
7.3.3) Ulica: Tomasza Zana 11a
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INNOWACYJNE CENTRUM SZKOLENIOWE KAROLINA BĄBOL
jakie przetargi wygrała firma
INNOWACYJNE CENTRUM SZKOLENIOWE KAROLINA BĄBOL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-06-21 do 2021-07-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Pracowni Elektrofizjologii oraz Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących
- Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania lekarskich sekcji/oględzin zwłok na zlecenie prokuratur okręgu siedleckiego.
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla potrzeb Elektrofizjologii i Pracowni Hemodynamiki na okres 12 miesięcy w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.