eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia obiektu Politechniki Rzeszowskiej przy ul. Kwiatkowskiego 4 w Stalowej Woli



Og³oszenie z dnia 2021-07-06


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00105872 z dnia 2021-07-06

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia obiektu Politechniki Rzeszowskiej przy ul. Kwiatkowskiego 4 w Stalowej Woli

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi zamawiaj±cy centralny

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Stalowowolskie Centrum Us³ug Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Paw³a II 25A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia obiektu Politechniki Rzeszowskiej przy ul. Kwiatkowskiego 4 w Stalowej Woli

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4cf8c031-de37-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00105872

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal https://miniportla.uzp.gov.pl/, ePUAP http://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz poczta elektroniczna rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Centralnym Zamawiaj±cym (SCUW) a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który jest dostêpny pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Centralny Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: rkordyka@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl.
Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w " instrukcji u¿ytkownika" dostêpny na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
Oferta sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym ( podpisem zaufany - sk³adany za pomoc± profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty sk³adany za pomoc± dowodu osobistego -e-dowodu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Us³ug Wspólnych al. Jana Paw³a II 25A, 37-450 Stalowa Wola – Pani Danuta Bednarz.
 inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Us³ug Wspólnych jest Pani Alina Pyz ODO PARTNER, Kêpa Rzeczycka 10, 37-455 Radomy¶l nad Sanem, adres e-mail: odopartner@gmail.com telefon 604 274 299.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony osób i mienia obiektu Politechniki Rzeszowskiej przy ul. Kwiatkowskiego 4 w Stalowej Woli” prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Uczestnicy postêpowania maj± prawo wgl±du do tre¶ci protoko³u postêpowania, ofert od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postêpowania z wyj±tkiem dokumentów stanowi±cych za³±czniki do protoko³u (jawne po zakoñczeniu postêpowania) oraz stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrze¿onych przez uczestników postêpowania.
3. Centralny Zamawiaj±cy udostêpnia wskazane dokumenty po z³o¿eniu wniosku,
4. W sprawach nieuregulowanych w specyfikacji warunków zamówienia zastosowanie maj± przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz Kodeks cywilny.
5. Centralny Zamawiaj±cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru oferty.
6. Centralny Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
7. Centralny Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
8. Centralny Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ w walutach obcych.
9. Centralny Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-II.271.80.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej obs³ugi polegaj±cej na ca³odobowej ochronie osób i mienia( pe³nienie przez wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i dni ¶wi±teczne) na terenie obiektu Politechniki Rzeszowskiej zlokalizowanej przy ulicy Kwiatkowskiego 4 w Stalowej Woli, poprzez bezpo¶redni± ochronê fizyczn± wykonywan± przez pracownika ochrony w formie:
- posterunku sta³ego jednoosobowego
- jednoosobowego obchodu.
2. Wykonawca jest zobowi±zany do min. dwuosobowego patrolu grupy interwencyjnej.
3. Pracownicy wykonuj±cy zadanie winni byæ pracownikami ochrony fizycznej w rozumieniu obowi±zuj±cych przepisów prawa reguluj±cych kwestiê ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia tj. zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tj. ( Dz.U. z 2020 r., poz. 838).
4. Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisany jest w za³±czniku nr 6 do SWZ.
3. Centralny Zamawiaj±cy nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiaj±cego.
4. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowi±zany bêdzie do:
1) Zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 1320 z pó¼ñ.zm ) nastêpuj±ce czynno¶ci:
- obowi±zek zatrudniæ na umowê o pracê osoby odpowiedzialne za wykonywanie czynno¶ci bezpo¶redniej ochrony fizycznej. Wymóg ten nie dotyczy czynno¶ci realizowanych przez osoby z grupy interwencyjnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy potwierdzaj±cy spe³nienie nastêpuj±cych warunków dotycz±cych:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
 Centralny Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
 Wykonawca winien posiada aktualn± koncesje wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, zgodnie z art. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o chroniê osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 838).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Wykonawca winien byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 tys. z³
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykonaæ zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. minimum:
 2 us³ugi w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony o warto¶ci minimum 30 000,00 z³ brutto ka¿da,
b) Wykonawca winien dysponowaæ kadr± techniczn± z uprawnieniami i kwalifikacjami tj.:
 Wykonawca winien dysponowaæ co najmniej piêcioma (5) osobami posiadaj±cymi:
 uprawnienia do wykonywania czynno¶ci opisanych w art. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o chroniê osób i mienia, które uczestniczyæ bêd± w wykonywaniu zamówienia (co najmniej 5 osób)
 uprawnienia do wykonywania czynno¶ci opisanych w art. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, które uczestniczyæ bêd± w wykonywaniu zamówienia (co najmniej 5 osób), gdzie ka¿da z 5 osób posiada co najmniej 12 miesiêczny stra¿ pracy (do¶wiadczenie) w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia.
c) W zakresie dysponowania sprzêtem, wykonawca winien dysponowaæ:
 Centralny Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykonawca posiada aktualn± koncesjê wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, zgodnie z art. 3, pkt. 1 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 838).
4. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca na wezwanie Centralnego Zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
1) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancji tego ubezpieczenia;
5. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, wykonawca na wezwanie Centralnego Zamawiaj±cego przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
1) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
– sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki które pod rygorem niewa¿no¶ci, sk³ada siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) formularz ofertowy;
2. Wraz z ofert± wykonawca winien przes³aæ wy³±cznie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy).
2) o¶wiadczenie wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – sk³adane odrêbnie przez wykonawcê lub ka¿dego z wykonawców konsorcjum - za³±cznik nr 2 i 3;
3) o¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi±ce wstêpne potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia – podpisane odrêbnie przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby - za³±cznik nr 2 i 3;
4) zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¿eli dotyczy) - za³±cznik nr – podpisane odrêbnie przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby - za³±cznik nr 8;
5) O¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy (dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) - za³±cznik nr 4.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazana jest istotna zmiana postanowieñ zawartej umowy w stosunku do
tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej :
1) zmiany stawki podatku VAT od towarów i us³ug, w takim przypadku wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a zmienia siê wynagrodzenie brutto,
2) w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia- w takim przypadku nast±pi dostosowanie zapisów umowy, stosownie do wprowadzonego zakresu zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa,
3) si³y wy¿szej (zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i zapobie¿enia) uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ.
3. Niezale¿nie od postanowieñ powy¿szych, zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, s± mo¿liwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczno¶ci wymienionych w art. 455 ustawy Pzp.
4. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci (ewentualnego wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracê w 2022 r.). Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
5. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: SCUW Stalowa Wola

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

2021-07-06 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.