Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070554/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00216999/01 - Wynik z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach: Olszyny, Gawrzyjałki, Lemany, Rudka, Nowe Gizewo, Korpele, Lipowa Góra Zach., Szczycionek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80
1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach: Olszyny, Gawrzyjałki, Lemany, Rudka, Nowe Gizewo, Korpele, Lipowa Góra Zach., Szczycionek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-855de7a9-988c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020310/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach: Olszyny, Gawrzyjałki, Lemany, Rudka, Nowe Gizewo, Korpele, Lipowa Góra Zachodnia, Szczycionek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070554/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3953707,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny, dz. nr 414/24, 407 - odcinek o długości – 259 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowań,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie podejść do furtek oraz zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z betonu asfaltowego,
- podejść do furtek z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Konstrukcja nawierzchni podejść do furtek:
- kostka betonowa o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem - 39-41 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 180245,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Gawrzyjałki dz. nr 54/2 wraz z włączeniem do drogi powiatowej obejmujące dz. nr ewid. 365, 356/6, gm. Szczytno - odcinek o długości – 192,30 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie podejść do furtek oraz zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z betonu asfaltowego,
- podejść do furtek z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Konstrukcja nawierzchni podejść do furtek.
- kostka betonowa o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 39-41 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 125468,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lemany, dz. nr 15/1, 16/30, 16/36 i 49 - odcinek o długości – 304 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lemany ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• Frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów na posesje,
• wykonanie skrzyżowania,
• wykonanie kanalizacji deszczowej,
• wykonanie ścieków,
• wykonanie przyłączy wodnociągowych.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- wykonanie kanalizacji deszczowej,
- wykonanie ścieków z prefabrykatów be tonowych,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 – 6,00 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 – 4,00 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT -1,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 – 4,0 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1).
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa czerwona o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 43 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 464195,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Rudka, dz. nr 113/14 i Nowe Gizewo dz. nr 137/34- odcinek o długości – 756 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Nowe Gizewo i Rudka ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowań,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i gazowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z betonu asfaltowego,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 6,00 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 – 5,00 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 0,5 - 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 - 5,0 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 41-43 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 534974,34 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Korpele, dz. nr 45/9, 45/65 i 45/69 - odcinek o długości – 493 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Korpele ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek kanalizacyjnych oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów na posesje,
• wykonanie podejść do furtek oraz zjazdów indywidualnych i skrzyżowań z drogami,
• wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- podejść do furtek z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT -1,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa czerwona o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 43 cm.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Konstrukcja nawierzchni podejść do furtek.
- kostka betonowa kolor czerwony o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 10 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 31 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 554621,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Korpele, dz. nr 60/1, 60/5, 60/14 i 60/16” - odcinek o długości – 265 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Korpele ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów na posesje
• wykonanie skrzyżowania,
• wykonanie przyłączy wodnociągowych.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT -1,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1).
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa czerwona o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1.
Razem - 43 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 281287,02 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej obręb geodezyjny Lipowa Góra Zachodnia dz. nr 1/196, 1/197, 1/199, 1/215, 1/216, 1/228, 1/239, 1/250, 1/271 i obręb geodezyjny Szczycionek dz. nr 89/5, gm. Szczytno - odcinek o długości – 1.558 mb., gm. Szczytno, w ramach której zakłada się:Niniejsza dokumentacja techniczna ma na celu wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej w obrębie geodezyjnym Lipowa Góra Zachodnia i Szczycionek ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek kanalizacyjnych oraz zaworów wodociągowych i gazowych,
• wykonanie zjazdów na posesje,
• wykonanie podejść do furtek i skrzyżowań z drogami,
• wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych.
Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej o grubości 8 cm,
- podejść do furtek z kostki brukowej o grubości 6 cm,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.
Parametry geometryczne:
- klasa drogi, - D,
- prędkość projektowej, - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem, - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m.,
- szerokość jezdni - 3,50 m.,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z betonu asfaltowego, na posesje zabudowane: wg PZT -1,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej o szerokości 3,5 metra.
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, Is = 1,00; wg. PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010 cm,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem - 38 cm.
Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fr. 0/31,50 mm, zagęszczonego mechanicznie Is=0,98.
Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:
- kostka betonowa czerwona o gr. - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem - 43 cm.
Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Konstrukcja nawierzchni podejść do furtek.
- kostka betonowa kolor czerwony o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 10 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie
Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem - 31 cm.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR, zaktualizowanego przez Wykonawcę inwestycji drogowej.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1812914,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania, w którym złożono oferty jest konieczne, gdy w wyniku oceny wykonawców oraz złożonych ofert okaże się, że żaden wykonawca lub oferta nie może być przyjęta przez zamawiającego. Jeżeli w stosunku do złożonych ofert zastosowano podstawy odrzucenia regulowane w art. 226 p.z.p., to obowiązkiem zamawiającego jest unieważnienie procedury. W niniejszym postępowaniu w wymaganym terminie wpłynęły 4 oferty, jednakże oferty te zostały odrzucone
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 831347,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418480,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1116602,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 857651,11
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418480,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470814,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2689539,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Modernizacja dróg powiatowych o nawierzchni gruntowo-żwirowej na terenie gminy Dźwierzuty, gminy Pasym i gminy Jedwabno
- Dostawy chemii basenowej
- Dostawa materiałów hydraulicznych
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do/z placówek oświatowych w Olsztynie i w Szczytnie, w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej - ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Godzianów wraz z przebudowa odcinka ul. Brzozowej oraz odcinka ul. Południowej w miejscowości Godzianów
- Przebudowa drogi w ramach zadania p.n. Modernizacja drogi gminnej w Wanatach ul. Spokojna w Gminie Kamienica Polska
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Przebudowa drogi nr 117316E Chorzyna - Smugi
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.