eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › "Przebudowa ciągu dróg - ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce w Jarocinie"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105234 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce
w Jarocinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 00

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce
w Jarocinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10981c30-af0a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000710/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ciągu dróg - ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce w Jarocinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048540/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4340408,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu dróg ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce w Jarocinie (od skrzyżowania z ulicą Magnoliową do skrzyżowania z działką nr 691) o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze ścieżką pieszo-rowerową oraz oświetleniem ulicznym.
1.1. Podstawowe parametry techniczne:
Jezdnia:
- klasa techniczna drogi: L-lokalna
- nośność – 100 kN/oś
- prędkość projektowa – 30 km/h
- obciążenie ruchem na drodze gminnej: KR-2
- jezdnia ulicy głównej szerokości: 6,0 m
- szerokość jezdni – przekrój jednojezdniowy 2x2,75 – 2x3,0 m
- jezdnia ulic bocznych szerokości: 5,0 – 6,0 m
- spadek poprzeczny daszkowy: 2%
- spadek podłużny ulicy głównej: min. 0,11%, max 2,07%
- spadek podłużny ulic bocznych: min. 2,14%, max 3,0%
- nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S.

Mini rondo:
- średnica zewnętrzna: 16,0 m
- pierścień wewnętrzny o średnicy: 4,0 m
- pas ruchu: 6,0 m
- spadek poprzeczny na rondzie: 6,0 m
- nawierzchnia z asfaltu betonowego.

Chodniki:
- szerokość chodnika: 1,5 – 2,0 m
- spadek poprzeczny: 2,0 %
- spadek podłużny zgodny z niweletą jezdni
- nawierzchnia z betonowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm

Ścieżka pieszo-rowerowa:
- szerokość ścieżki: 2,5 m
- spadek poprzeczny: 2,0 %
- spadek podłużny zgodny z niweletą jezdni
- nawierzchnia z betonu asfaltowego AC5S, barwiony.

Zjazdy:
- szerokość zjazdów istniejących (wg istniejących szerokości)
- szerokość zjazdów nowych: 5,0 m
- spadek poprzeczny zgodny z istniejącą niweletą
- spadek podłużny na szerokości chodnika lub ścieżki max 3% na pozostałej długości dostosowany do istniejących rzędnych na wjeździe.

1.2. Rozwiązania konstrukcyjne:

Nawierzchnia jezdni bitumicznej:
Istniejącą nawierzchnię bitumiczną należy wyrównać poprzez sfrezowanie warstwy wierzchniej w ilości śr. 2 cm oraz wyrównać poprzez ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego lub warstwy kruszywa łamanego w przypadku dużych zagłębień. W miejscu wykonywania poszerzeń należy wykorytować i wyprofilować podłoże do projektowanych rzędnych.

Układ warstw konstrukcyjnych na poszerzeniu:
- w-wa odcinająca z piasku średniozarn. zagęszczona mechanicznie: 15 cm
- stabilizacja kruszywa cementem o Rm=2,5 MPa : 15 cm
- podbudowa pomocnicza z KŁSM 0-63,0 mm: 12 cm
- podbudowa pomocnicza z KŁSM 0-31,5 mm: 8 cm
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P dla KR2: 7 cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR2: 5 cm

Układ warstw konstrukcyjnych na istniejącej nawierzchni:
- warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W dla KR2: śr. 3cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S dla KR2: 5 cm

Nawierzchnia zjazdów na posesje:
Zjazdy na posesje projektuje się z betonowej kostki brukowej kolorowej, natomiast zjazdy występujące w ciągu ścieżki pieszo-rowerowej należy wykonać z betonu asfaltowego jak na ścieżce ze zwiększoną grubością podbudowy.

Układ warstw konstrukcyjnych zjazdów z bet. z kostki brukowej:
- w-wa odcinająca z piasku średnioziarn. zagęszczona mechanicznie: 15 cm
- podbudowa z chudego betonu: 15 cm
- podsypka cementowo-piaskowa (1:4): 3 cm
- kostka brukowa betonowa czerwona: 8 cm



Nawierzchnia wysp dzielących i środkowej:
Wyspy dzielące oraz środkowa zaprojektowane na skrzyżowaniu z ul. Zapłocie, mini rondo, wykonane z kamiennej kostki granitowej, surowo łupanej o wym. 8/11. Nawierzchnia ograniczona krawężnikiem kamiennym, opornikiem o wym. 12x25 cm, wtopionym w nawierzchnię. Z uwagi na obciążenie ruchem szczeliny po ułożeniu kostki należy dokładnie zasypać miałem kamiennym 0-4 mm w celu prawidłowego zaklinowania i usztywnienia nawierzchni.

Układ warstw konstrukcyjnych wysp dzielących z kamiennej kostki granitowej:
- podbudowa betonowa z betonu C16/20: 15 cm
- podsypka cementowo-piaskowa (1:4): 3 cm
- kamienna kostka granitowa, szara, surowo łupana: 8/11 cm

Nawierzchnia chodników:
Chodniki projektuje się z betonowej kostki brukowej szarej. Na odcinku 0+205 do km 0+707 istniejący chodnik po prawej stornie należy dostosować wysokościowo do projektowanej niwelety drogi. Kostkę należy przełożyć (na istniejącej podbudowie) a ewentualne braki i mocno zniszczone odcinki zastąpić nową:

Układ warstw konstrukcyjnych chodników z bet. kostki brukowej:
- w-wa odcinająca z piasku średnioziarn. zagęszczona mechanicznie: 10 cm
(lub istniejącej podbudowy)
- podsypka cementowo-piaskowa (1:4): 5 cm
- kostka brukowa betonowa szara: 6 cm

Nawierzchnia ścieżek pieszo rowerowych:
Ścieżki pieszo rowerowe projektuje się z betonu asfaltowego barwionego na wzór istniejącej ścieżki na ulicy Stefana Batorego.

Układ warstw konstrukcyjnych ścieżek pieszo rowerowych:
- w-wa odcinająca z piasku średnioziarn. zagęszczona mechanicznie: 10 cm
- stabilizacja kruszywa cementem o Rm= 2,5 MPa: 10 cm
- podbudowa z KŁSM 0-31,5 mm: 10 cm
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (bordowy) AC5S: 4 cm.


1.3. Kanalizacja deszczowa:

Charakterystyka kanału deszczowego:
Projektowany kanał deszczowy wykonany zostanie z rur PVC Ø 200 – 315 mm klasy SN8 z materiału jednorodnego.

Studnie:
Projektuje się studnie rewizyjne, betonowe, włazowe o średnicy Ø 1000 mm. Studnie rewizyjne zaprojektowano z betonu B45, z prefabrykowana kinetą uzbrojoną w przejścia szczelne dla rur PVC. Kręgi łączone na uszczelki. Studnie należy zwieńczyć zwężką 1000/625 i wyposażyć we włazy żeliwne klasy D400 wyregulowane do rzędnej niwelety istniejącej drogi w miejscu zabudowy studni.

Wpusty drogowe:
Odwodnienie drogi wykonać poprzez wpusty deszczowe żeliwne D400 do rury betonowej Ø500. Wpusty nakładane są na studzienki Ø500 mm. Rury spustowe podłączać do studzienek pośrednich przepływowych. Wpusty należy wykonać jako osadnikowe z osadnikiem piasku wysokości min. 50 cm. Wpusty osadnikowe uliczne posadowiono na warstwie betonu C10/15 o wys. co najmniej 15 cm. podłączenia wpustów wykonano za pomocą rur PP Ø160 klasy SN8. W elemencie przyłączeniowym zamontowane są fabrycznie przejście szczelne. Połączenia wpustów wykonano bezpośrednio do studni rewizyjnych lub za pomocą trójnika. Do połączenia króćca
z rurą PVC użyto kształtki przejściowej. Rzędne wpustów do istniejącej nawierzchni drogowej.

1.4. Linia kablowa oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i oprawami
(od skrzyżowania z ulicą Wojska Polskiego do skrzyżowania ulicy Leszczyce
z działką nr 691:
Oświetlenie wykonać jako 3-fazowe. Kable prowadzić trasą tak, jak pokazano na planie sytuacyjnym. Kabel układać w wykopie kablowym na głębokości 80 cm na podsypce piaskowej o grubości 10 cm. ułożony kabel w wykopie przysypać 10 cm warstwą piasku i 30 cm warstwą gruntu rodzimego. Na tak częściowo zasypany kabel ułożyć folię koloru niebieskiego. Całkowite zasypanie rowu kablowego wykonać gruntem rodzimym stosując warstwowe zagęszczenie. Żyłę neutralną kabla we wskazanych słupach należy podłączyć do wykonanego uziemienia roboczego
o rezystencji R ˂ 10 Ω.
Słupy oświetleniowe o konstrukcji stalowej rurowej ocynkowanej, wysięgnik słupa
o wysokości 1 m i długości wysięgu 1,5 m zakończeniem montażowym 60 mm i kącie podniesienia 10 stopni, słup do zabudowy na fundamencie, grubość ścianki słupa
3 mm. Oprawy drogowe oświetlenia zewnętrznego typu LED.

1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają projekty budowlane pn.: „Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki i Leszczyce” – BRANŻA: Drogowa; „Przebudowa ciągu dróg – ulic Wodnej, Glinki
i Leszczyce” – BRANŻA: Sanitarna; „Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i oprawami” – BRANŻA: Instalacja oświetleniowa; Projekty usunięcia kolizji.

1.6. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź SST zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

1.7. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności wynikających pomiędzy projektem budowlanym a SST dokumentem odniesienia jest SST określająca
w szczegółach rozwiązania techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4918182,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4918182,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4918182,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250675218

7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 1,

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty telekomunikacyjne, roboty elektryczne, roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4918182,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.