eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach świetlic wiejskich



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105227 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach świetlic wiejskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.8.) Numer faksu: 486752106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach świetlic wiejskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-047236e2-a994-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006391/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach świetlic wiejskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044526/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.18.2021.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239419,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających na dostawie i montażu paneli fotowoltaicznych na budynkach dwunastu świetlic wiejskich w formule zaprojektuj i wybuduj.
3. Lokalizacja obiektów objętych zamówieniem.
1) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Janów, ul. Południowa 21 – nr ew. dz. 3182/9, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0007 Janów. Planowana moc instalacji – 5,92 kWp.
2) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Kozłowiec 24 – nr ew. dz. 1067/1, 1070/1, 1071/1, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0010 Kozłowiec. Planowana moc instalacji – 5,92 kWp
3) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Pomyków 42a – nr ew. dz. 425, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0014 Pomyków. Planowana moc instalacji – 5,92 kWp.
4) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Smogorzów, ul. Strażacka 1a – nr ew. dz. 920, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0017 Smogorzów. Planowana moc instalacji – 5,92 kWp.
5) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Janików, ul. Górna 2 – nr ew. dz. 986, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0006 Janików. Planowana moc instalacji – 5,18 kWp.
6) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Gliniec 8 – nr ew. dz. 1035/41, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0004 Gliniec. Planowana moc instalacji – 5,92 kWp.
7) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Więcierzowa 8 – nr ew. dz. 500, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0019 Wola Więcierzowa. Planowana moc instalacji – 5,92 kWp.
8) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Dębiny 53a – nr ew. dz. 1801/1, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0023 Dębiny. Planowana moc instalacji – 4,40 kWp.
9) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Krajów 72 – nr ew. dz. 487/1, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0011 Krajów. Planowana moc instalacji – 5,92 kWp.
10) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Wistka 23 – nr ew. dz. 442, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0018 Wistka. Planowana moc instalacji – 5,92 kWp.
11) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Skrzyńsko, pl. Św. Marka 21 – nr ew. dz. 1638,2 jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0016 Skrzyńsko. Planowana moc instalacji – 5,18 kWp
12) Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Zbożenne – nr ew. dz. 1226/2, jednostka ewidencyjna 142306_5 Przysucha obszar wiejski; obręb: 0021 Zbożenna. Planowana moc instalacji – 5,18 kWp
4. Zakres zamówienia dla każdego obiektu odrębnie obejmuje:
1) Wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych instalacji fotowoltaicznych i uzyskanie stosownych uzgodnień i pozwoleń umożliwiających wykonanie robót budowlanych.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do prawidłowego zgodnego z prawem realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności:
a) Uzyskanie wymaganych prawem wszelkich uzgodnień i decyzji, w tym w szczególności: warunków przełączeniowych do sieci elektroenergetycznej, zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – jeżeli będzie wymagana, gestorami sieci energetycznej,
b) Dokonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub uzyskania pozwolenia na budowę jeżeli będą wymagane.
4) Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a) przygotowania terenu pod budowę,
b) dostaw oraz montażu konstrukcji wsporczych modułów fotowoltaicznych,
c) dostaw i montaż modułów fotowoltaicznych (paneli),
d) zamontowanie rozdzielnicy AC oraz DC, w osobnych skrzynkach, posiadające zabezpieczenie minimum IP65,
e) zamontowanie zabezpieczeń przepięciowych, w tym rozłączników prądowych po stronie AC i DC,
f) podłączenie rozdzielnicy do sieci wewnętrznej budynku. Podłączenie powinno być w pierwszej kolejności do rozdzielni głównej,
g) montaż inwertera w miejscu do tego przeznaczonym,
h) wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych),
i) przeprowadzenie rozruchu instalacji,
j) przeprowadzenie badań instalacji elektrycznej w odniesieniu do instalacji PV (ochrony przeciwporażeniowej; rezystancji izolacji; rezystancji uziemienia; impedancji pętli zwarcia – jeśli dotyczy,
k) wykonanie uziemienia dla instalacji PV (jeśli nie występuje lub jego parametr jest niezgodny z obowiązującymi normami,
l) wykonanie przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów i ich zabezpieczenie
m) inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji
5) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania w imieniu zamawiającego zgłoszenia przyłączenia mikro instalacji fotowoltaicznych do sieci dystrybucji (PGE Dystrybucji S.A. Oddział Skarżysko Kamienna).
6) Przeprowadzenie instruktażu dla wyznaczonych przez Zamawiającego osób z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanymi z użytkowaniem zainstalowanej instalacji.
7) Zgłoszenie mikro instalacji PV do sieci dystrybucyjnej, z niezbędnymi załącznikami po zakończonym montażu i odbiorze prac.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych montowanych urządzeń, rozwiązania materiałowe, wymagania dotyczące warunków gwarancji itp. określa Program Funkcjonalno-Użytkowy pod nazwą: Montaż paneli fotowoltaicznych na budynkach świetlic wiejskich. Dostępny na stronie prowadzonego postępowania https://bip.gminaprzysucha.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312749,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354040,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312749,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Genner Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272692724

7.3.3) Ulica: ul. Grudniowa 44

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312749,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.