eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna-Majątek › Budowa zaplecza kontenerowego boiska sportowego



Ogłoszenie z dnia 2024-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zaplecza kontenerowego boiska sportowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jabłonna

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Jabłonna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jabłonna-Majatek 22

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna-Majątek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83fe7e8a-9049-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zaplecza kontenerowego boiska sportowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83fe7e8a-9049-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058237/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa zaplecza kontenerowego boiska sportowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

zamówienie jest finansowane ze środków unijnych w ramach projektu pn. „Rozwój infrastruktury boiska sportowego w m. Piotrków Pierwszy w celu budowy infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej na terenie gminy Jabłonna” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527942

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.59.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288467,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Budowa zaplecza kontenerowego boiska sportowego”. Inwestycja obejmuje rozbiórkę istniejącego budynku zaplecza boiska i budowa, na jego miejscu, zaplecza kontenerowego zlokalizowanego na działce nr ew. 3017/3 obręb Piotrków Pierwszy, gmina Jabłonna.

1. Zakres robót obejmuje:
• wykonanie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową przez Starostwo Powiatowe, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp.
• dostawę i montaż kontenerów,
• rozbiórkę obiektu oraz istniejącego utwardzenia i wykonanie nowego utwardzenia terenu z drogowych płyt betonowych pod projektowanym budynkiem z kontenerów,
• utwardzenie terenu przeznaczonego do ustawienia pojemników na odpady stałe,
• wykonanie utwardzeń wokół budynku wraz ze schodami terenowymi przy głównym wejściu,
• wykonanie utwardzonego dojścia do budynku zaplecza kontenerowego,
• podłączenie projektowanego budynku do istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem szczelnym,
• wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej od istniejącej studni wodomierzowej do budynku,
• wykonanie zewnętrznej instalacji nN i WLZ,
• wykonanie przyłącza energetycznego od istniejącej sieci do złącza kablowego w ogrodzeniu,
• prowadzenia dzienników budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
• zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót,
• przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formacie gis/cad i wersji papierowej (w ilości 3egz.) dziennik budowy, dokumentacja powykonawcza (oddzielnie dla każdego zadania) do złożenia zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych w nadzorze budowlanym (w ilości 2egz.), karty gwarancyjne, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionego kierownika budowy o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania,
• uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych (stwierdzone przez kierownika budowy wpisem do dziennika budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru),
• przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu.

Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. nr 3026/3) na działkę nr 3017/3 oraz wykonania miejsc postojowych.
Zamawiający wskazuje, że wymaga dostarczenia i zamontowania w ramach przedmiotowej inwestycji kontenera jako gotowego prefabrykatu przeznaczonego do montażu na uprzednio przygotowanym podłożu, wykonanym zgodnie z normami, aprobatami i deklaracjami zgodności, podlegający w całości gwarancji producenta. Każdy kontener powinien być wyposażony w kompletną instalację elektryczną oraz zabudowę sanitarną. Zamawiający wymaga kontenera jako gotowego elementu prefabrykowanego zamontowanego i wyposażonego zgodnie z aprobatami i wytycznymi producenta

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 808552,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowana WU-ZET Zenon Wajstuch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221581773

7.3.3) Ulica: Spacerowa

7.3.4) Miejscowość: Szczebrzeszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 22-460

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.