eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › "Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00105081 z dnia 2021-07-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych
i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli
i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amuzyk@dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych
i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli
i motorowerów oraz złomowanie zniszczonych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d4a8c2-b866-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000965/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wykonanie, dostarczanie tablic rejestracyjnych aluminiowych, foliowanych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli i motorowerów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058072/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.WSO.271.4.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 574694,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie tablic rejestracyjnych i odbieranie tablic rejestracyjnych dla pojazdów samochodowych, motocykli, motorowerów, przyczep, naczep, ciągników rolniczych, autobusów i samochodowych innych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych z dnia 11 grudnia 2017r.(Dz. U. z 2017r. poz 2355 z późn. zm.) wraz z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych z dnia 02 maja 2012 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz 717), normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz 155 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi oraz złomowanie tablic rejestracyjnych uniemożliwiające ich ponowne użycie wraz z aplikacją do elektronicznego zamawiania tablic rejestracyjnych. W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych.
2. Zamawiający zleca wykonanie tablic rejestracyjnych seryjnych, wtórników, dodatkowych tablic rejestracyjnych do oznaczenia bagażnika oraz zamawianych jednostkowo w zależności od potrzeb urzędu – każdorazowo zleconych zamówieniem. Wykonawca będzie dostarczał (w postaci paczek po 50 sztuk, pakowanych osobno, w folię w celu zabezpieczenia przed zarysowaniami) przedmiotowe tablice oraz odbierał tablice przeznaczone do złomowania zgodnie z protokołami przekazania przygotowanymi przez Wydział Spraw Obywatelskich Referat Rejestracji Pojazdów. Odbiór tablic rejestracyjnych powinien odbywać się nie rzadziej niż raz na 14 dni (w godzinach pracy urzędu), a sposób ich kasacji winien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia tablice seryjne. Dostawa wtórników tablic rejestracyjnych, dodatkowych tablic rejestracyjnych do oznaczenia bagażnika jak również tablic rejestracyjnych zamawianych jednostkowo na indywidualne żądanie Zamawiającego odbywać się będzie zgodnie z przedstawioną ofertą przetargową i kryterium oceny ofert pod rygorem naliczenia kar umownych. Dostarczanie zamówionych tablic rejestracyjnych nastąpi każdorazowo na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wnoszenie i wynoszenie tablic do i z pomieszczeń Wydziału Spraw Obywatelskich Referatu Rejestracji Pojazdów, odbiór, złomowanie jak również zabezpieczenie pojemników do składowania tablic leży po stronie Wykonawcy i winno być wkalkulowane w cenę oferty
4. Zamówienie będzie realizowane według potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych zadeklarowanych przez Wykonawcę do wysokości maksymalnej nominalnej wartości umowy tj. do kwoty 706 873,96 złotych (siedemset sześć tysięcy osiemset siedemdziesiąt trzy złote 96/100) brutto. Ustalenie poziomu finansowania umowy na dany rok budżetowy odbywać się będzie aneksami przygotowanymi przez Zamawiającego do wysokości środków finansowych zabezpieczonych w budżecie na dany rok kalendarzowy. Szacowana ilość tablic rejestracyjnych – 56 235 sztuk (dane dotyczące ilości zamawianych tablic pochodzą z obecnie funkcjonującej umowy w okresie 3 letnim).
5. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice rejestracyjne licząc od daty wydania tablicy rejestracyjnej właścicielowi pojazdu.
6. Rodzaje zamawianych tablic
6.1. samochodowych: zwyczajne, zwyczajne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem, zmniejszone, zmniejszone dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem, indywidualne, indywidualne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem, zabytkowe, dyplomatyczne, profesjonalne, tymczasowe, tymczasowe zmniejszone (jedno i dwurzędowe)
6.2. motocyklowych: zwyczajne, zwyczajne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem indywidualne, indywidualne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem, zabytkowe, dyplomatyczne, profesjonalne, tymczasowe,
6.3. motorowerowych: zwyczajne, zwyczajne dla pojazdów elektrycznych albo pojazdów napędzanych wodorem, tymczasowe, dyplomatyczne, profesjonalne.

Wymiary tablic rejestracyjnych:
samochodowe jednorzędowe – 520×114 mm
samochodowe dwurzędowe – 305×214 mm
samochodowe zmniejszone – 305×114 mm
motocyklowe – 190×150 mm
motorowerowe – 140×114 mm
7. Wykonawca zobowiązuje się uruchomić aplikację służącą do zdalnego zamawiania tablic rejestracyjnych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
7.1. Zamawiający upoważni 5 pracowników mogących realizować zamówienia tablic rejestracyjnych, a Wykonawca przeszkoli ww. osoby w zakresie prawidłowej obsługi przedmiotowej aplikacji w terminie do 3 dni roboczych od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 706873,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-07-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.