eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Druk i dostawa mat. prom. i infor UWr:ZAD1(gazeta, informator, broszurka, kalendarz, pocztówka, zakładka, okładki dyplom, teczki, bloki, ulotka składana)ZAD2(notatnik dyplom plus okładka dyplom plus)



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Druk i dostawa mat. prom. i infor UWr:ZAD1(gazeta, informator, broszurka, kalendarz, pocztówka, zakładka, okładki dyplom, teczki, bloki, ulotka składana)ZAD2(notatnik dyplom plus okładka dyplom plus)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 375 29 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.wilczek-koziol@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/uniwersytet_wroclawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa mat. prom. i infor UWr:ZAD1(gazeta, informator, broszurka, kalendarz, pocztówka, zakładka, okładki dyplom, teczki, bloki, ulotka składana)ZAD2(notatnik dyplom plus okładka dyplom plus)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-304f040e-7f71-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004921/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.38 Druk i dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507247

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.41.2022.KWK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 642797,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 252507,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego w 2 Zadaniach:
ZADANIE 1 (gazeta, informator, broszurka, kalendarz, pocztówka, zakładka, okładki dyplom, teczki, bloki, ulotka składana):
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Miejsce dostawy: Uniwersytet Wrocławski: Dział ds. Komunikacji, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wocław (pok. 134).
Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia w danym Zadaniu. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia oferowanego asortymentu w Załączniku nr 3.1. dla Zadania 1 oraz podania cen zgodnie z kalkulacją cenową określoną w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 1.1 dla Zadania 1.
Termin realizacji umowy: umowa realizowana będzie dla każdego Zadania sukcesywnie przez okres 24 miesięcy, począwszy od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy, w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego całości wartości umowy brutto.
Realizacja dostaw odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, sukcesywnie, partiami, według zapotrzebowania zgłaszanego drogą mailową przez Zamawiającego określającego wielkość i zakres rzeczowy asortymentu. Zamawiający, po akceptacji papieru do druku przekaże Wykonawcy projekt graficzny w postaci plików cyfrowych (PDF) zgodnie z terminami realizacji usługi określonymi w OPZ.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego przedmiotu umowy z prawem obniżenia wartości umowy bez prawa Wykonawcy do dochodzenia kar, odszkodowań lub innych należności z tego tytułu. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 80% wartości umowy brutto.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia 12 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22212100-0 - Wydawnictwa seryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22160000-9 - Informatory

22140000-3 - Ulotki

22815000-6 - Notatniki

22900000-9 - Różne druki

4.5.5.) Wartość części: 200215,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa materiałów promocyjnych i informacyjnych Uniwersytetu Wrocławskiego w 2 Zadaniach:
ZADANIE 2 (notatnik, dyplom plus, okładka dyplom plus):
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.2. do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Miejsce dostawy: Uniwersytet Wrocławski: Dział ds. Komunikacji, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław (pok. 134).
Oferta na dane Zadanie musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia w danym Zadaniu. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia oferowanego asortymentu w Załączniku nr 3.2. dla Zadania nr 2 oraz podania cen zgodnie z kalkulacją cenową określoną w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym Załącznik nr 1.2 dla Zadania nr 2 do SWZ.
Termin realizacji umowy: umowa realizowana będzie dla każdego Zadania sukcesywnie przez okres 24 miesięcy, począwszy od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy, w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego całości wartości umowy brutto.
Realizacja dostaw odbywać się będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko, sukcesywnie, partiami, według zapotrzebowania zgłaszanego drogą mailową przez Zamawiającego określającego wielkość i zakres rzeczowy asortymentu. Zamawiający, po akceptacji papieru do druku przekaże Wykonawcy projekt graficzny w postaci plików cyfrowych (PDF) zgodnie z terminami realizacji usługi określonymi w OPZ
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego przedmiotu umowy z prawem obniżenia wartości umowy bez prawa Wykonawcy do dochodzenia kar, odszkodowań lub innych należności z tego tytułu. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 80% wartości umowy brutto.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia 12 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22212100-0 - Wydawnictwa seryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22160000-9 - Informatory

22140000-3 - Ulotki

22815000-6 - Notatniki

22900000-9 - Różne druki

4.5.5.) Wartość części: 52292,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193348,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193348,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzn "Sindruk"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa 12

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290022,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosi: 64 319,45 zł brutto. W niniejszym postępowaniu Wykonawca tj. FIRMA POLIGRAFICZNO-INTROLIGATORSKA „UDZIAŁOWIEC” sp. z o. o. zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę: 68 978,40 zł brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający, nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zadaniu nr 2.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68978,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68978,40 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie nr 1 - Całkowite maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy- 290 022,50 zł brutto;
Wynagrodzenie podstawowe- 193 348,50 zł brutto;
Wynagrodzenie opcjonalne - wartość umowy za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji wyniesie maksymalnie do 50 % kwoty brutto zamówienia podstawowego w okresie obowiązywania umowy w przypadku otrzymania dodatkowego finansowania i nie przekroczy kwoty brutto: 96 674,25 zł.
Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy, w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego całości wartości umowy brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.