eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziwnów › Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskownika i ustabilizowanych osadów ściekowych w 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskownika i ustabilizowanych osadów ściekowych w 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321462551

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 19

1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913813088

1.5.8.) Numer faksu: 913813088

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwik@dziwnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipzwikdziwnow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, załadunek, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie skratek, zawartości piaskownika i ustabilizowanych osadów ściekowych w 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca95203f-b1de-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100336/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zagospodarowaniu komunalnych osadów ściekowych, skratek oraz zawartości piaskownika, czyli odbiorze, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca95203f-b1de-11ed-9236-36fed59ea7dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy http://ezamowienia.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zwik@dziwnow.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji z Platformy ezamowienia oraz Regulaminie ePUAP.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na ezamowienia oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://ezamowienia.gov.pl,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 4

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 4

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Załadunek, transport i zagospodarowanie lub unieszkodliwienie odwodnionych komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków w Międzywodziu, 72-415 Międzywodzie przy ul. Wolińskiej 1 w ilości do 3 000 Mg.
Załadunek, transport i unieszkodliwienie do 50 Mg skratek.
Załadunek, transport i unieszkodliwienie do 50 Mg zawartości piaskownika.
Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek oraz zawartości piaskownika przez co rozumie się załadunek, odbiór, transport do miejsc przetwarzania i docelowe przetwarzanie / odzysk lub unieszkodliwianie/ z zachowaniem zasad postępowania z odpadami określonych w obowiązujących przepisach

4.2.6.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: za pośrednictwem Platformy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena zagospodarowania zawartości piaskownika

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena zagospodarowania ustabilizowanych osadów ściekowych

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli: Wykonawca/y prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest/są wpisany/ni do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada/ją siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym pozwoli na identyfikację podmiotu występującego w postępowaniu, a w szczególności ustalenie, czy podmiot występujący jako np. spółka handlowa jest wpisany do odpowiedniego rejestru. (wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) oraz Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG))

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca winien wykazać, iż posiada decyzję, koncesję, zezwolenie lub licencję potrzebne na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie transportu, odzysku i unieszkodliwienia odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 2556 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie stosowania komunalnych odpadów ściekowych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 23 ze zm.)

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy.

4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadania potwierdzone umowami, polegające na odbiorze, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu poprzez odzysk lub unieszkodliwienie komunalnych osadów ściekowych, skratek oraz zawartości piaskownika, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, wymagane jest oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie przedmiotu zamówienia jeżeli: Wykonawca/y prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową jest/są wpisany/ni do jednego
z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada/ją siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym pozwoli na identyfikację podmiotu występującego w postępowaniu, a w szczególności ustalenie, czy podmiot występujący jako np. spółka handlowa jest wpisany do odpowiedniego rejestru. (wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) oraz Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej (CEIDG))

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca winien wykazać, iż posiada decyzję, koncesję, zezwolenie lub licencję potrzebne na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie transportu, odzysku i unieszkodliwienia odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach
(t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 2556 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie stosowania komunalnych odpadów ściekowych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 23 ze zm.)

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Nie dotyczy.

4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zadania potwierdzone umowami, polegające na odbiorze, załadunku, transporcie i zagospodarowaniu poprzez odzysk lub unieszkodliwienie komunalnych osadów ściekowych, skratek oraz zawartości piaskownika, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata, wymagane jest oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
aktualnej (ważnej na czas trwania zamówienia) decyzji, koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie transportu, odzysku i unieszkodliwienia odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony Środowiska (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 2556 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie stosowania komunalnych odpadów ściekowych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 23 ze zm.)
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie dysponowania tymi zasobami (wzór - załącznik nr 8 do SWZ).
b) wykazu odbiorów dla przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-03-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.