Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063218/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104322 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Szymborskiej od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Prusa. Przebudowa ul. Prusa od skrzyżowania z ul. Szymborskiej do skrzyżowania z ul. Orzeszkowej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49
1.5.2.) Miejscowość: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757548900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/piechowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Szymborskiej od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Prusa. Przebudowa ul. Prusa od skrzyżowania z ul. Szymborskiej do skrzyżowania z ul. Orzeszkowej”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b2b800f-bd21-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104322
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014213/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ul. Prusa od skrzyżowania z ul. Szymborskiej do skrzyżowania z ul. Orzeszkowej oraz przebudowa ul. Szymborskiej od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Prusa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063218/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Szymborskiej od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Prusa. Przebudowa ul. Prusa od skrzyżowania z ul. Szymborskiej do skrzyżowania z ul. Orzeszkowej – branża drogowa. Klasa techniczna: D.
Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
- sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej ( projekt wykonawczy )
- wykonanie przebudowy drogi gminnej ul. Szymborskiej od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza do skrzyżowania z ul. Prusa oraz przebudowa ul. Prusa od skrzyżowania z ul. Szymborskiej do skrzyżowania z ul. Orzeszkowej w zakresie:
- roboty przygotowawcze,
- korytowanie wraz z profilowaniem,
- wykonanie nowej jezdni o nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego,
- przebudowę zjazdów na nieruchomości zabudowane położone wzdłuż przedmiotowej drogi z kostki betonowej ( poza nawierzchnią z kostki betonowej i podsypką cementowo-piaskową).
Zamówienie obejmuje również:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej:
a) sporządzenie dokumentacji projektowej w tym badania geotechniczne gruntu,
b) opracowanie harmonogramu realizacji prac,
c) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy,
d) wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego ( czasowego i stałego) na podstawie zatwierdzonych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę,
e) przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót.
f) odtworzenie terenów, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych,
g) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,
h) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
i) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru,
j) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót;
k) wykonaniu zadania zgodnie z przepisami.
l) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
Parametry drogi :
Szacunkowa powierzchnia jezdni, zjazdów, usytuowanych w pasie drogowy drogi gminnej przewidzianej do przebudowy, (orientacyjnie) wynosi:
- jednia – 5,0 m x 355 mb = 1 775 m2 nawierzchnia z betonu asfaltowego ( bez wliczania poszerzeń na rozjazdach i skrzyżowaniach
- zjazdy z kostki betonowej – ok. 450 m2 ( wykonanie bez nawierzchni z kostki betonowej i podsypki cementowo-piaskowej)
- chodniki z kostki betonowej – 2,0 m x 710m = 1420 m2 ( wykonanie bez nawierzchni z kostki betonowej i podsypki cementowo-piaskowej)
- pas zieleni ( trawnik ) - 355 m2.
- klasa drogi D
- ruch dwukierunkowy jednojezdniowy
- całkowita łączna długość dróg dla ww. dwóch odcinków dróg wraz z rozjazdami – ok. 355 mb
- szerokość jezdni 5,0 m
- łączna długość chodników ok. 646 m
- szerokość chodników 2,0 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 967413,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Karkonoskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "KAMA" Rzońca Ryszard
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112734526
7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 16F
7.3.4) Miejscowość: Mysłakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 58-533
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARKONOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KARKONOSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.