eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania przedszkolnego do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104215 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania przedszkolnego do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doskonalenie umiejętności, kompetencji lub kwalifikacji nauczycieli ośrodków wychowania przedszkolnego do pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2b0fd81-c369-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001345/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 szkolenia nauczycieli przedszkoli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081856/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.26.2021.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210586,37 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1
„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – LOGOPEDYCZNE”.
Szkolenia w ramach tej części:
1. Wady wymowy, szkolenie stacjonarne,
2. Elektrostymulacja traktu ustno-twarzowego- szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2
„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Ręka)”
Szkolenia w ramach tej części:
1. Grafomotoryka, szkolenie stacjonarne;
2. Terapia ręki - stopień I oraz II - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie w formie łączonej (teoria on-line, część warsztatowa -stacjonarnie);

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23219,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3
„Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Artystyczne)”
Szkolenia w ramach tej części:
1. Warsztaty arteterapeutyczne, szkolenie on-line;
2. Arteterapia w pracy indywidualnej z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szkolenie stacjonarne;
3. Muzykoterapia, szkolenie stacjonarne;
4. Bajkoterapia, szkolenie on-line.


1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 25771,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – TERAPEUTYCZNE (Zachowania społeczne).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Teoria umysłu, szkolenie on-line;
2. Trening umiejętności społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym (TUS) - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie on-line;
3. Gimnastyka mózgu, szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 15383,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 5
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Diagnoza).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych, szkolenie on-line;
2. Diagnoza Profilu Psychoedukacyjnego (PEP-R) E. Schoplera, szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5810,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 6
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Spektrum Autyzmu/Zespół Asperge-ra)
Szkolenia w ramach tej części:
1. Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w przedszkolu, szkolenie on-line;
2. Zasady i metody pracy rehabilitacyjnej i rewalidacyjnej z osobami z autyzmem i zespołem Aspergera, szkolenie on-line;
3. Trening jedzenia – szkolenie dla osób pracujących z dziećmi autystycznymi, szkolenie stacjonar-ne;
4. Wspieranie samodzielności dziecka ze spektrum autyzmu, szkolenie on-line;
5. Nauczyciel wspomagający - praca z dzieckiem z Zespołem Aspergera, autyzmem oraz niepełnosprawnością sprzężoną, szkolenie on-line;
6. Efektywna praca zespołu nauczycieli i specjalistów w zakresie planowania i realizowania pracy z uczniami niepełnosprawnymi, szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 14771,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 7
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Komunikacja).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Komunikacja alternatywna i wspomagająca (ACC), szkolenie stacjonarne;
2. Nauka mowy i komunikacji u dzieci ze spektrum autyzmu, szkolenie stacjonarne;
3. Trening bazowych umiejętności związanych z komunikacją dzieci z trudnościami w zakresie funkcji wzrokowych, słuchowych, mowy, szkolenie stacjonarne.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5710,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 8
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE ( Sensoryka).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Integracja sensoryczna stopień I oraz II - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne;
2. Kurs z zakresu elementarnej integracji sensorycznej w pracy nauczyciela szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 97715,37 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 9
Kursy i szkolenia z pedagogiki specjalnej – INTEGRACYJNE (Behawioralne).
Szkolenia w ramach tej części:
1. Terapia behawioralna – stopień I, II i III szkolenie on-line.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 10
Kursy i szkolenia z zakresu GIMNASTYKI KOREKCYJNEJ.
Szkolenia w ramach tej części:
1. Gimnastyka korekcyjna, szkolenie stacjonarne;
2. Instruktor gimnastyki korekcyjnej - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10556,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 11
Kursy i szkolenia z zakresu PSYCHOMOTORYKI.
Szkolenia w ramach tej części:
1. Psychomotoryka - kurs całościowy - szkolenie certyfikowane nadające uprawnienia, szkolenie stacjonarne.

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkoleń podnoszących umiejętności nauczycieli przedszkolnych oraz ich wiedzę w zakresie prowadzenia procesu nauczania dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2014-2020.
2. Szkolenia zgrupowane są następujących obszarach tematycznych: logopedycznym, terapeutycznym, integracyjnym oraz gimnastyki korekcyjnej i psychomotoryki
3. Szkolenia będą odbywać się w formie zajęć online oraz stacjonarnie (w tym przypadku przy zachowaniu wszystkich nałożonych prawem obowiązujących zaleceń sanitarno-epidemiologicznych) lub w formie łączonej.
4. W przypadku szkoleń odbywających się on-line Wykonawca zorganizuje je na platformie edukacyjnej, do której uczestnik szkolenia będzie miał bezpłatny dostęp. W przypadku szkoleń odbywających się w systemie stacjonarnym Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć odpowiednią salę szkoleniową w Kędzierzynie-Koźlu lub dla grup liczących od 1 do 2 uczestników w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca winien w takiej sytuacji wyposażyć uczestników w niezbędne środki ochrony osobistej oraz zadbać o odpowiednie dostosowanie sali do wymagań sanitarnych.
5. Wykonawca winien posiadać Akredytację kuratora oświaty właściwego dla jego siedziby lub zaświadczenie stosownego organu o wpisie do ewidencji szkół i placówek niepublicznych.
6. Wykonawca wyposaży uczestników szkoleń w materiały/pomoce naukowe przydatne w prowadzonych zajęciach. Każdy z uczestników otrzyma po zakończeniu zajęć świadectwo (certyfikat, dyplom, zaświadczenie) potwierdzające nabycie kompetencji/ ukończenie szkolenia.
7. Każda złożona „Oferta cenowa” musi zawierać całkowitą ryczałtową cenę brutto wykonania całości danej części przedmiotu zamówienia (z wskazaniem kwot za poszczególne szkolenia w ramach danej części) obejmującą: wynagrodzenie trenera, opracowanie programu szkolenia, udostępnienie platformy e-learningowej, wynajęcie sali (jeżeli dotyczy), koszt przygotowania/udostępnienia materiałów szkoleniowych, wydanie certyfikatów, zaświadczeń lub dyplomów ukończenia szkolenia.
8. Szczegółowy opis przedmiotu szkoleń, liczby godzin, liczby osób nimi objętymi, ujęty został w załączniku nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia.
9. Uwaga: Zakresy szkoleń zostały przygotowane poglądowo. Mogą one ulec modyfikacjom wynikającym z różnych poziomów wiedzy uczestników danego szkolenia lub potrzeby zgłoszonej w trakcie szkolenia (np. dot. poszerzania konkretnego zagadnienia tematycznego lub odstąpienia od jego omówienia). Wykonawca przez rozpoczęciem realizacji usługi przygotuje program szkolenia w oparciu o zadany temat i wskazaną liczbę godzin dydaktycznych, który stanowił będzie załącznik do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.