eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 11 Listopada 38

1.5.2.) Miejscowość: Goniądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-110

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857380043

1.5.8.) Numer faksu: 857380307

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/89967b36-c878-4e41-abaf-d6f4ae5ae975

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4595bd2e-899b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028588/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051822/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FD.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na „Usuwaniu odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big-Bag” pochodzących z działalności rolniczej mieszkańców z terenu miasta i gminy Goniądz w 2022 r., obejmująca odbiór oraz poddanie odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów tj. folia rolnicza czarna, folia rolnicza biała, siatka, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag.

2. Zakres rzeczowy obejmuje:
1) ważenie odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big - Bag;
2) załadunek odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big - Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi związanej z usunięciem ww. odpadów;
3) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big - Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów będących w posiadaniu Wykonawcy;
4) rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
Oferta powinna uwzględniać koszty ważenia, transportu, unieszkodliwienia lub odzysku oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów.

Kod odpadów: 02 01 04

Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi
na podstawie zgłoszeń rolników (ok. 265,096 Mg):
- 168,441 ton (Mg) folii rolniczej białej,
- 49,39 ton (Mg) folii rolniczej czarnej,
- 5,99 ton (Mg) sznurka do owijania balotów,
- 14,198 ton (Mg) siatki,
- 11,965 ton (Mg) worków po nawozach,
- 15,112 ton (Mg) opakowań typu BIG BAG.

3. Warunki wykonania usługi
Wykonawca zobowiązany będzie:
1) poinformować Zamawiającego drogą elektroniczną o planowanym odbiorze odpadów na min. 3 dni przed planowanym odbiorem,
2) odebrać odpady z placu targowicy miejskiej, działka nr 1249, miasto Goniądz, przy ul. Wojska Polskiego w Goniądzu;
3) spisać z każdym rolnikiem dostarczającym odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu BIG BAG, którego 1 egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
a) imię, nazwisko właściciela nieruchomości / użytkownika, który dostarcza odpady,
b) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag,
c) datę odbioru,
d) wagę odbieranego odpadu z uwzględnieniem oddzielnie każdego rodzaju odpadów:
- folia rolnicza biała,
- folia rolnicza czarna,
- siatka,
- sznurek do owijania balotów,
- opakowania po nawozach,
- opakowania typu BIG BAG,
e) podpis właściciela nieruchomości / użytkownika,
f) podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę,
g) pieczęć firmowa Wykonawcy,
h) podpis i pieczęć osoby upoważnionej ze strony Beneficjenta.

4) prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
5) do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe
i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu: oryginałów/uwierzytelnionych, potwierdzonych za zgodność z oryginałem kopii kart przekazania odpadów, osobno
dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu BIG BAG, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/ zaświadczeń potwierdzających inne procesy odzysku niż recykling,
6) do wykonania co najmniej 10 – 15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie: czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć ilustrujących przebieg realizacji zadania,
7) po wykonaniu zadania do przedłożenia zamawiającemu sprawozdania zawierającego adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranych odpadów wyrażonych w Mg, w podziale na rodzaje: folie rolnicze, siatkę, sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu BIG BAG,
8) wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia,
9) po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych,
10) przekazanie wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem) wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
11) przekazanie wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzających ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku wraz z ich zbiorczym zestawieniem,
12) rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów o cenach jednostkowych brutto
13) faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie rzeczywistej ilości odebranych odpadów pochodzących z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128836,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143151,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128836,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS – PLAST Jacek Borkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5660000279

7.3.3) Ulica: Chabrowa

7.3.4) Miejscowość: Ciechanów

7.3.5) Kod pocztowy: 06-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128836,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.