eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie remontu i renowacji elewacji oraz remontu dachu budynku wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Plac Jana Matejki 7 w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104171 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu i renowacji elewacji oraz remontu dachu budynku wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Plac Jana Matejki 7 w Zielonej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka mieszkaniowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu i renowacji elewacji oraz remontu dachu budynku wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Plac Jana Matejki 7 w Zielonej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbce247a-bd50-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104171

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003654/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Remont elewacji oraz dachu budynku przy ul. Plac Jana Matejki 7 w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065210/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 480580,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie remontu i renowacji elewacji oraz remontu dachu budynku wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Plac Matejki 7 w Zielonej Górze”, w tym:
1. Prace związane z remontem dachu:
1) Usunięcie starego pokrycia z dachówki, demontaż łat i elementów pokrycia
2) Demontaż starego masztu
3) Naprawa / wzmocnienie/ wymiana niszczonych elementów konstrukcji dachu
4) Naprawa podłogi poddasza
5) Remont i częściowe przemurowanie kominów,
6) Wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej
7) Naprawa pokrycia z papy oraz drewnianych okapów dachu oficyny
8) Montaż nowych okienek wyłazowych, wywietrzaków i wywiewek, rynien i rur spustowych
2. Prace związane z remontem elewacji:
1) Prace rozbiórkowe i przygotowawcze, demontaż elementów występujących na elewacji
2) Usunięcie zniszczonych tynków , naprawa spękań murów , nadproży i gzymsów
3) Czyszczenie elewacji, uzupełnienie tynków z otworzeniem boniowania
4) Uporządkowanie kabli przebiegających po elewacji
5) Izolacja przeciwwilgociowa murów przyziemia
6) Prace związane z naprawą i renowacją detali architektonicznych ( opaski, gzymsy )
7) Odtworzenie detali udokumentowanych na archiwalnej fotografii (gzymsy nadokienne na elewacji frontowej i szczytowej, rysunek boniowania, opaski)
8) Prace związane z renowacją stolarki okiennej drewnianej oraz drzwiowej
9) Wymiana zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej
10) Naprawa 1 studzienki okna piwnic od strony podwórka
11) Przygotowanie tynków pod malowanie, zagruntowanie i malowanie
12) Naprawa, czyszczenie i malowanie drzwiczek przyłączy
13) Wykonanie obróbek parapetów, gzymsów i pozostałych elementów:
3. Wykonanie ocieplenia elementów budynku
1) Wykonanie ocieplenia ściany tylnej oficyny od strony działki nr 225/8 bez dekoracji)
2) Ocieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym w budynku głównym
4. Roboty dodatkowe:
1) Wykonanie nawierzchni podwórka
2) Prace porządkowe, wywózka odpadów
3) Prace wykończeniowe
Parametry techniczne budynku istniejącego:
• Szerokość elewacji frontowej - L = 12,64m
• Wys. elewacji frontowej do gzymsu / w kalenicy - H1 = 8,08 -7,74m/ H2 = 11,88m
• Kubatura budynku - Vm = 2120,00m3
• Kubatura oficyny - Vo = 337,00m3
Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubuskiego pod nr L-859/A.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
Dodatkowe kody:
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45452000-0 Zewnętrzne czyszczenie budynków
45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 Naprawa dachów
45422000-1 Roboty ciesielskie
45261420-4 Uszczelnienie dachów
45262500-6 Roboty murarskie
45421132-8 Instalowanie okien
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 Roboty renowacyjne
45453000-7 Roboty konserwatorskie
45321000-3 Izolacja cieplna
45410000-4 Tynkowanie
45442100-8 Roboty malarskie
45320000-6 Roboty izolacyjne
45261000-4 Rynny, rury spustowe, obróbki
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495196,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231302912

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 21

7.3.4) Miejscowość: Kopanica

7.3.5) Kod pocztowy: 64-225

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.