Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065210/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104171 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu i renowacji elewacji oraz remontu dachu budynku wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Plac Jana Matejki 7 w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu i renowacji elewacji oraz remontu dachu budynku wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Plac Jana Matejki 7 w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbce247a-bd50-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003654/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont elewacji oraz dachu budynku przy ul. Plac Jana Matejki 7 w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065210/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480580,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie remontu i renowacji elewacji oraz remontu dachu budynku wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Plac Matejki 7 w Zielonej Górze”, w tym:
1. Prace związane z remontem dachu:
1) Usunięcie starego pokrycia z dachówki, demontaż łat i elementów pokrycia
2) Demontaż starego masztu
3) Naprawa / wzmocnienie/ wymiana niszczonych elementów konstrukcji dachu
4) Naprawa podłogi poddasza
5) Remont i częściowe przemurowanie kominów,
6) Wykonanie nowego pokrycia z dachówki ceramicznej
7) Naprawa pokrycia z papy oraz drewnianych okapów dachu oficyny
8) Montaż nowych okienek wyłazowych, wywietrzaków i wywiewek, rynien i rur spustowych
2. Prace związane z remontem elewacji:
1) Prace rozbiórkowe i przygotowawcze, demontaż elementów występujących na elewacji
2) Usunięcie zniszczonych tynków , naprawa spękań murów , nadproży i gzymsów
3) Czyszczenie elewacji, uzupełnienie tynków z otworzeniem boniowania
4) Uporządkowanie kabli przebiegających po elewacji
5) Izolacja przeciwwilgociowa murów przyziemia
6) Prace związane z naprawą i renowacją detali architektonicznych ( opaski, gzymsy )
7) Odtworzenie detali udokumentowanych na archiwalnej fotografii (gzymsy nadokienne na elewacji frontowej i szczytowej, rysunek boniowania, opaski)
8) Prace związane z renowacją stolarki okiennej drewnianej oraz drzwiowej
9) Wymiana zniszczonej stolarki okiennej i drzwiowej
10) Naprawa 1 studzienki okna piwnic od strony podwórka
11) Przygotowanie tynków pod malowanie, zagruntowanie i malowanie
12) Naprawa, czyszczenie i malowanie drzwiczek przyłączy
13) Wykonanie obróbek parapetów, gzymsów i pozostałych elementów:
3. Wykonanie ocieplenia elementów budynku
1) Wykonanie ocieplenia ściany tylnej oficyny od strony działki nr 225/8 bez dekoracji)
2) Ocieplenie stropu pod poddaszem nieużytkowym w budynku głównym
4. Roboty dodatkowe:
1) Wykonanie nawierzchni podwórka
2) Prace porządkowe, wywózka odpadów
3) Prace wykończeniowe
Parametry techniczne budynku istniejącego:
• Szerokość elewacji frontowej - L = 12,64m
• Wys. elewacji frontowej do gzymsu / w kalenicy - H1 = 8,08 -7,74m/ H2 = 11,88m
• Kubatura budynku - Vm = 2120,00m3
• Kubatura oficyny - Vo = 337,00m3
Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków województwa lubuskiego pod nr L-859/A.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
Dodatkowe kody:
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45452000-0 Zewnętrzne czyszczenie budynków
45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów
45261910-6 Naprawa dachów
45422000-1 Roboty ciesielskie
45261420-4 Uszczelnienie dachów
45262500-6 Roboty murarskie
45421132-8 Instalowanie okien
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 Roboty renowacyjne
45453000-7 Roboty konserwatorskie
45321000-3 Izolacja cieplna
45410000-4 Tynkowanie
45442100-8 Roboty malarskie
45320000-6 Roboty izolacyjne
45261000-4 Rynny, rury spustowe, obróbki
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495196,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9231302912
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 21
7.3.4) Miejscowość: Kopanica
7.3.5) Kod pocztowy: 64-225
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Jakuboszczak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi.
- Remont chodnika: zad. 1 - m. Lubsko zad. 2 - m. Siedlisko
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Strzelce Krajeńskie
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- NZ.261.32.2024 Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.
- Zmiana sposobu użytkowania budynku banku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową - etap 2
- Modernizacja sal gimnastycznych przy Liceum Ogólnokształcącym w Skawinie oraz Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie
- Rozbudowa Budynku Remizy OSP w Taczalinie - etap II
- 36/PA/2024 Remont ściany frontowej i bocznej budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 86 w Bydgoszczy
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.