eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Strefa studenta i doktoranta przy Rektoracie Politechniki Śląskiej w budynku przy ul. Akademickiej 2A w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/34/HP



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104122 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Strefa studenta i doktoranta przy Rektoracie Politechniki Śląskiej w budynku przy ul. Akademickiej 2A w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/34/HP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.administracja.polsl.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Strefa studenta i doktoranta przy Rektoracie Politechniki Śląskiej w budynku przy ul. Akademickiej 2A w Gliwicach. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/34/HP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2c9301d-c38a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.51 IA1/B/21/34 Strefa studenta i doktoranta przy Rektoracie Politechniki Śląskiej w budynku przy ul. Akademickiej 2A w Gliwicach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072532/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1/B/21/34/HP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4231868,41 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162205,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
a) roboty budowlane:
− renowacja stolarki drzwiowej, naświetli,
− demontaż, dostawa i montaż ościeżnic drewnianych i stolarki drzwiowej drewnianej,
− skucie uszkodzonych tynków ze ścian i stropów, gruntowanie odkrytych miejsc, uzupełnienie tynków, gipsowanie,
− obudowa płytami gipsowo-kartonowymi i MDF,
− dostawa i montaż logo Politechniki Śląskiej: laserowo wycinane z płyt MDF, mocowane na dystansie do ściany z płyt GK; grubość 16 mm, kolor biały, podświetlane światłem LED,
− malowanie ścian i sufitów,
− szlifowanie, pastowanie i froterowanie parapetów okiennych lastrykowych,
− roboty naprawcze posadzki lastrykowej,
− szlifowanie, krystalizacja, polerowanie posadzki lastrykowej,
− dostawa i montaż stalowej maskownicy grzejników, ażurowej z kwadratowymi otworami,
− zabezpieczenie podłóg i drzwi folią malarską;
b) roboty elektryczne:
− demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
− roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów, kabli oraz osprzęt instalacyjny,
− montaż aparatury zabezpieczającej i wymiana rozdzielnicy piętrowej,
− wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego,
− wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
− wykonanie instalacji gniazd wtykowych,
− wykonanie instalacji sieci teleinformatycznej,
− zaprawianie bruzd z przewodami i kablami,
− wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych w tym fotometrycznych;
c) wywóz i utylizacja gruzu.

2. Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223341,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223341,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223341,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwester Brzozowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą POL BUD Sylwester Brzozowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342585550

7.3.3) Ulica: ul. Sokolska 80/209.

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-087

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223341,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.