eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/Z/G/4620-2/2021: Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż paneli kancelaryjnych dla inwestycji pn. Zadanie 55194 - modernizacja budynku nr 2 na terenie CSWL Poznań.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104092 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/Z/G/4620-2/2021: Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż paneli kancelaryjnych dla inwestycji pn. Zadanie 55194 – modernizacja budynku nr 2 na terenie CSWL Poznań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amwsinevia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SVA/Z/G/4620-2/2021: Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostawę i montaż paneli kancelaryjnych dla inwestycji pn. Zadanie 55194 – modernizacja budynku nr 2 na terenie CSWL Poznań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1421f707-9839-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030054/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SVA/Z/G/4620-2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 63740 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu paneli kancelaryjnych.
Zakres robót obejmuje między innymi:
1) Przygotowanie i zatwierdzenie wniosków materiałowych z Inwestorem.
2) Zamontowanie paneli kancelaryjnych na sufitach w pomieszczeniach: 204 i 205 w ilości: 29,03 + 18,89 = 47,92 m2 na przygotowanej konstrukcji stalowej.
3) Zamontowanie paneli kancelaryjnych na ściance działowej w pomieszczeniu nr 205 w ilości: 15,82 m2. Realizacja nie obejmuje montażu paneli kancelaryjnych na ścianie wewnętrznej o grubości 41 cm łączącej pomieszczenia 204 i 205.
4) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej.
5) Uczestniczenie w czynnościach odbiorowych z Inwestorem – WZI Poznań.
Panele kancelaryjne przeznaczone są do wzmocnienia i zabezpieczenia ścian pomieszczeń niespełniających kryteriów konstrukcyjnych dla kancelarii tajnych (mur jednolity o grubości co najmniej 250 mm) oraz do wydzielenia odpowiedniej strefy bezpieczeństwa w pomieszczeniach przeznaczonych na kancelarie - w tym przypadku stanowią konstrukcję ścian dzielących pomieszczenie oraz wyłożenie sufitów. Panele służą również do wydzielania w kancelarii tajnej pomieszczenia magazynowego, w którym mogą być przechowywane dokumenty o klauzuli tajności „ściśle tajne” poza szafami przeznaczonymi do takich celów. Panel kancelaryjny musi spełniać wymagania Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych jak również wymagania zawarte w Zarządzeniu nr 57 Ministra Obrony Narodowej z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych oraz innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie informacji niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego oraz Zarządzenia nr 58 Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie szczególnego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii kryptograficznych.

Zamawiający informuje, że zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty na ww. zamówienie. Informacje o terminie wizji lokalnej można uzyskać u p. Tomasza Balcerowicza, tel: 697 125 838.

Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja (dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót) stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.

Załączoną dokumentację projektową, a wykraczającą zakresem poza przedmiot zamówienia, należy traktować informacyjnie.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wskazanym przedmiarem robót i dokumentacją projektową – załącznik nr 2 do SWZ.

Wykonawca przed odbiorem końcowym Przedmiotu Umowy przedłoży dokumentację techniczną
i jakościową dla materiałów. Wykonawca musi posiadać wymagane dokumenty jakościowe i techniczne
do materiałów takie jak: deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, karty katalogowe i itp.

Przewiduje się wynagrodzenie ryczałtowe przysługujące tylko za wykonany przedmiot zamówienia
i zawierający wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia zgodnie z otrzymaną dokumentacją.

Przedmiot zamówienia należy wykonać z wyżej wymienionymi wymaganiami oraz zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, a także Dokumentacją – załącznik nr 2 do SWZ.

Lokalizacja terenu budowy: Budynek nr 2 zlokalizowany jest na terenie zamkniętym Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Kompleksie Wojskowym nr 2725 przy ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54880,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54880,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54880,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "KONSMETAL ALIANS"-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271176328

7.3.3) Ulica: JANA KAZIMIERZA, nr 60, lok. U/2,

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54880,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.