eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwin › Remont ogrodzenia zewnêtrznego jednostki wojskowej w Trzebiatowie



Og³oszenie z dnia 2022-03-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia zewnêtrznego jednostki wojskowej w Trzebiatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Po³czyñska 32

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ogrodzenia zewnêtrznego jednostki wojskowej w Trzebiatowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b9a4fe14-b021-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00104082

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00062221/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Naprawa ogrodzenia zewnêtrznego kompleksu wojskowego nr 2111 w Trzebiatowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Kontakt pomiêdzy Wykonawc±, a Zamawiaj±cym odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem dedykowanej Platformy Zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3. Zamawiaj±cy rekomenduje przekazywanie dokumentów w postêpowaniu w formacie plików PDF jako za³±czniki do wiadomo¶ci z zachowaniem uk³adu i sposobu sporz±dzania pism obowi±zuj±cego w korespondencji tradycyjnej.
4. Komunikacja za po¶rednictwem Platformy zakupowej wymaga za³o¿enia konta U¿ytkownika.
5. W celu za³o¿enia konta U¿ytkownika na Platformie Zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez U¿ytkownika (Wykonawcê) aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
6. Komunikacja poprzez komendê „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanego katalogu w zakresie ca³ej wiadomo¶ci
do 1 GB przy maksymalnej ilo¶ci 20 plików lub spakowanych katalogów.
7. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
8. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem komendy „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” jako za³±czniki.
9. Za datê przekazania oferty, wniosków i zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê zapisania plików zawieraj±cych te informacje na serwerach.
10. We wszelkiej korespondencji dotycz±cej niniejszego postêpowania Zamawiaj±cy oraz Wykonawcy pos³uguj± siê oznaczeniem sygnatury sprawy (nadanym przez Zamawiaj±cego).
11. Dla skutecznego przes³ania dokumentów elektronicznych w niniejszym postêpowaniu koniecznym jest posiadanie kwalifikowalnego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcê kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spe³niaj±ce wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone
w ustawie z dnia 5 wrze¶nia 2016 r. — o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
12. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub, w przypadku posiadania konta na Platformie Zakupowej, loguj±c siê, akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie dostêpnym pod adresem: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): okre¶lono w Rozdziale 24 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): okre¶lono w Rozdziale 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/11/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest remont ogrodzenia zewnêtrznego jednostki wojskowej w Trzebiatowie.
Szczegó³owy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera wskazana poni¿ej dokumentacja stanowi±ca za³±czniki do SWZ (bêd±ca integraln± jej czê¶ci±):
a) Projekt umowy – za³±cznik nr 6 do SWZ;
b) Przedmiar robót – za³±cznik nr 7 do SWZ
c) STWiOR – za³±cznik nr 8 do SWZ;
d) Rysunki techniczne/ rzuty – za³±cznik nr 9 do SWZ,
e) Projekt budowlano-wykonawczy – za³±cznik nr 10 do SWZ,
f) Program prac konserwatorskich – za³±cznik nr 11 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium odpowiednio:
a) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - 60 pkt.
Cena najni¿sza
Cena = ------------------------------- x 60 (pkt)
Cena badanej oferty
b) Dodatkowa gwarancja – 10 pkt.
Minimalny okres gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia, zwanym dalej okresem gwarancji, wynosi 60 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u koñcowego odbioru robót. Wykonawcy w z³o¿onych ofertach mog± zadeklarowaæ wyd³u¿enie okresu gwarancji do 72 miesiêcy. Za wyd³u¿enie okresu gwarancji do 72 miesiêcy Wykonawca otrzyma 10 punktów w niniejszym kryterium.
W przypadku, gdy Wykonawca w z³o¿onej ofercie nie wska¿e ¿adnego okresu gwarancji, pozostawiaj±c puste miejsce w formularzu ofertowym, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ minimalny 60 miesiêczny okres gwarancji i Wykonawca otrzyma „0” punktów.
c) Do¶wiadczenie personelu kluczowego– waga kryterium 30 pkt.
Kryterium do¶wiadczenie personelu kluczowego bêdzie rozpatrywane na podstawie informacji, zawartych w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1), dotycz±cych posiadanego do¶wiadczenia osoby, która bêdzie kierowa³a pracami konserwatorskimi albo samodzielnie je wykonywa³a, posiadaj±c± kwalifikacje okre¶lone w art. 37 a ust. 1 i 2 ustawy o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r.
W formularzu ofertowym nale¿y wskazaæ z imienia i nazwiska osobê posiadaj±c± powy¿sze kwalifikacje i wykazaæ do¶wiadczenie tej osoby, polegaj±ce na wykonaniu minimum
1 pracy konserwatorskiej zabytku nieruchomego, wpisanego do rejestru zabytków, lub innego w³a¶ciwego ze wzglêdu na miejsce po³o¿enia zabytku, rejestru.
Na potwierdzenie nale¿ytego wykonania prac, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty stosowne dokumenty, np. referencje, po¶wiadczenia, protoko³y odbioru itp. wystawione przez u¿ytkownika (podmiot, na rzecz którego wykonywane by³y prace),
z zastrze¿eniem, ¿e z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ, ¿e wskazana osoba pe³ni³a w trakcie tych prac funkcjê konserwatora oraz nale¿yte wykonanie prac.
Zamawiaj±cy przyzna punkty zgodnie z poni¿szym schematem:
- kierowanie 1 praca konserwatorsk± (ka¿da w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia) – 15 pkt,
- kierowanie 2 lub wiêksz± ilo¶ci± prac konserwatorskich (ka¿da w ramach jednej umowy/ kontraktu/zlecenia) – 30 pkt
*Przez prace konserwatorskie Zamawiaj±cy rozumie dzia³ania maj±ce na celu zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji oraz dokumentowanie tych dzia³añ, zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z pó¼niejszymi zmianami).
UWAGA:
Wykazanie do¶wiadczenia personelu kluczowego w za³±czniku nr 1 do SWZ jest czê¶ci± oferty i nie podlega uzupe³nieniu po terminie sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1) nie wska¿e osoby spe³niaj±cej wymagania, o których mowa powy¿ej (w tym nie za³±czy wymaganych dowodów), Zamawiaj±cy przyzna w ramach kryterium 0 punktów.
W ww. formularzu nale¿y wskazaæ tylko jedn± osobê,

W przypadku gdy dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybierze spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê
w kryterium o najwy¿szej wadze.

Maksymalna ocena oferty – 100 pkt. Maksymalna ocena oferty to suma punktów uzyskana
w poszczególnych kryteriach.
2. Zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli:
a. Oferta, co do tre¶ci, spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±.
b. Oferta zosta³a z³o¿ona w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie.
c. Oferta nie podlega odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu kluczowego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1. 1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1. 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
1. 3. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
a) Opis spe³nienia warunku:
Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy wykonali nale¿ycie w okresie ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu robót ogólnobudowlanych, o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ brutto ka¿da,
w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub umowy.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna), przynajmniej jeden z Wykonawców musi spe³niaæ warunek dotycz±cy posiadanych zdolno¶ci zawodowych, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1.3. lit. a) w pe³ni samodzielnie.
- Nie dopuszcza siê sumowania mniejszych, cz±stkowych robót objêtych odrêbnymi umowami Wykonawcy, b±d¼ wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spe³nienia danego warunku.
- Roboty budowlane nale¿ycie wykonane oznacza roboty wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
- Jako robotê budowlan± wykonan± – nale¿y rozumieæ wykonane roboty, dla których wystawiono Protokó³ odbioru robót lub ¦wiadectwo Przejêcia lub równowa¿ny dokumenty w przypadku zamówieñ, w których nie wystawiono Protoko³u odbioru lub ¦wiadectwa Przejêcia.
- Warto¶ci podane w dokumentach potwierdzaj±cych spe³nienie warunku w walutach innych ni¿ z³oty polski, Wykonawca przeliczy wg ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu dotycz±cego niniejszego postêpowania w BZP lub ostatniego kursu sprzed dnia opublikowania og³oszenia o niniejszym zamówieniu – w przypadku gdyby w tym dniu kurs nie by³ podawany.
UWAGA: Zamawiaj±cy uwzglêdni tylko prace zakoñczone.

*W my¶l art. 3 pkt. 8 ustawy Prawo budowlane pod pojêciem remontu nale¿y rozumieæ wykonanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji,
przy czym dopuszcza siê stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿ u¿yto w stanie pierwotnym.

b) Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy wyka¿± ¿e dysponuj± co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci ogólnobudowlanej, co najmniej w ograniczonym zakresie (zgodnie
z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. 2014, poz. 1278), wpisanym na listê cz³onków w³a¶ciwej terytorialnie izby samorz±du.
Zamawiaj±cy dopuszcza, w zakresie posiadanych uprawnieñ osób realizuj±cych przedmiot zamówienia, wa¿ne uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niejszych aktów prawnych lub innych obowi±zuj±cych przepisów wydanych na podstawie ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r.
oraz jedn± osob±, która bêdzie kierowa³a pracami konserwatorskimi albo samodzielnie je wykonywa³a, posiadaj±c± kwalifikacje okre¶lone w art. 37 a ust. 1
i 2 ustawy o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e ww. osoby przewidziane s± do nadzoru nad realizacj± ca³ego przedmiotu zamówienia.

- Zamawiaj±cy informuje, ¿e kierownik budowy jest przewidziany do nadzoru nad realizacj± ca³ego przedmiotu zamówienia.
- Je¿eli Wykonawca dysponuje osob± posiadaj±c± uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazaæ, ¿e osoba ta legitymuje siê kwalifikacjami odpowiadaj±cymi wymaganym uprawnieniom
w kraju zamieszkania, je¿eli takowe w tym kraju obowi±zuj±, z uwzglêdnieniem prawa do wykonywania okre¶lonych zawodów regulowanych lub okre¶lonych dzia³alno¶ci, je¿eli te kwalifikacje zosta³y uznane na zasadach przewidzianych
w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394
z pó¼n. zm.).
- Zamawiaj±cy dopuszcza po³±czenie wy¿ej wskazanych funkcji pod warunkiem spe³nienia przez osobê ³±cz±c± te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

1. 4. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa
w niniejszym rozdziale, w pkt. 1 ppkt 1.3, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych,
4. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, i¿ „stosowna sytuacja”, o której mowa w pkt. 3 wyst±pi wy³±cznie w przypadku gdy:
a) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
b) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 ustawy.
c) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów,
je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których
te zdolno¶ci s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.
4.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
6. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u
w postêpowaniu, powo³uje siê na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazaæ, ¿e wobec tego podmiotu nie zachodz± przes³anki wykluczenia, o których mowa
w rozdziale 7 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.
Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu Zamawiaj±cy kierowaæ bêdzie
do wskazanego pe³nomocnika.
Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty sk³adane przez cz³onków konsorcjum czy wspólników spó³ki cywilnej, w tym o¶wiadczenia musz± byæ podpisane przez wyznaczonego pe³nomocnika lub osobê upowa¿nion± do reprezentowania danego podmiotu.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 3 niniejszego rozdzia³u.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w przypadkach i na warunkach okre¶lonych w § 15 projektu umowy.
Wszystkie postanowienia wymienione w § 15 projektu umowy stanowi± katalog zmian,
na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-14 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.