eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ułęż › Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku GOK w Ułężu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104035 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku GOK w Ułężu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ułęż

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Ułęż

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ułęż 168

1.5.2.) Miejscowość: Ułęż

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-504

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 866-70-28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaulez.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaulez.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugulez.bip-e.pl/gu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku GOK w Ułężu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44d31602-b62d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001674/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.1.1 Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) w Ułężu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 7 Ochrona Dziedzictwa Kulturowego i Naturalnego, Działanie 7.1. Dziedzictwo kulturowe i naturalne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056394/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) w Ułężu.
2. Główny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) rozbiórkę parterowej części budynku i schodów zewnętrznych,
2) przebudowę, rozbudowę i nadbudowę budynku wraz z wykonaniem nowych instalacji wewnętrznych,
3) wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 kW,
4) budowę przyłącza wodociągowego,
5) przebudowę i budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z odprowadzeniem ścieków do szczelnego zbiornika,
6) przebudowę przyłącza telekomunikacyjnego,
7) wykonanie oświetlenia terenu,
8) przebudowę istniejącego i wykonanie nowego utwardzenia terenu (ciągi piesze, pieszo-jezdne, opaska i miejsca postojowe oraz utwardzone miejsce gromadzenia odpadów stałych),
9) budowę wiaty śmietnikowej,
10) rozbiórkę murku oporowego i wykonanie nowego z koszy gabionowych,
11) rozbiórkę części istniejącego ogrodzenia terenu,
12) wykonanie nowego nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej.
3. Przedmiot zamówienia, poza robotami wskazanymi w punkcie 2, obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich robót, które są bezpośrednio i pośrednio związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a tym samym obowiązki Wykonawcy obejmują wszelkie zadania, elementy oraz roboty, które są objęte dokumentacją projektową, a dotyczące przedmiotu zamówienia, w szczególności zakresem przedmiotu zamówienia objęte są wszelkie roboty tymczasowe, a także:
1) wykonanie robót przygotowawczych,
2) organizacja terenu budowy,
3) wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w opisie przedmiotu zamówienia, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
4) uporządkowanie terenu budowy,
5) ponoszenie kosztów związanych z realizacją robót oraz uruchomieniem poszczególnych urządzeń do momentu odbioru końcowego (np. prąd, woda, ścieki),
6) opieka, uzupełnienie i pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji, w tym w zakresie nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej,
7) wymiana części, elementów poszczególnych urządzeń instalacji wewnętrznych oraz sieci zewnętrznych wynikających z ich terminów gwarancyjnych i serwisowych, warunków eksploatacyjnych w okresie gwarancji na roboty budowlane,
8) przygotowanie świadectwa energetycznego obiektu,
9) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i prób w celu możliwości zgłoszenia obiektu do użytkowania,
10) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz kosztorysów powykonawczych,
11) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
12) występowanie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie decyzji o uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej
i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w SWZ.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) umową;
2) z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ;
3) obowiązującymi przepisami prawa i normami;
4) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami doświadczenia zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4196784,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5970420 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4196784,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane TERMOCHEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7160004832

7.3.3) Ulica: Ignacego Mościckiego 16

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-110

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4196784,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-04
2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.