eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baćkowice › Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki w Baćkowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103870 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki w Baćkowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: EKOLOGICZNY ZWIĄZEK GMIN DORZECZA KOPRZYWIANKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830207750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 86

1.5.2.) Miejscowość: Baćkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-552

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15/ 866 13 98

1.5.8.) Numer faksu: 15/866 13 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezgdk@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ezgdk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ezgdk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Związek Międzygminny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki w Baćkowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ad0818-c781-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074254/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZGDK ZP.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171621,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki w Baćkowicach.”

1) Przedmiotem niniejszej umowy jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych opłaconych w formie opłaty z dołu, a w szczególności za następujące usługi:
a) nadane przesyłki listowe nierejestrowane ekonomiczne i priorytetowe – krajowe,
b) nadane przesyłki listowe rejestrowane ekonomiczne i priorytetowe za zwrotnym
potwierdzeniem odbioru (ZPO) - krajowe;
c) nadane paczki pocztowe - priorytetowe i ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - krajowe;
d) nadane przesyłki pobraniowe z usługą pobranie - priorytetowe i ekonomiczne (wszystkie dostępne przesyłki pocztowe z usługą pobrania zarówno paczki jak i przesyłki kurierskie);
e) przesyłki zwrócone po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia;
f) usługę polegającą na odbiorze przesyłek objętych niniejszą umową z miejsca
i w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca utworzy w miejscowości Baćkowice placówkę, wówczas Zamawiający dostarczy we własnym zakresie korespondencję do tej placówki. W takim wypadku nie będzie wnosił o odbiór korespondencji z siedziby Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia 1 placówki w miejscowości Baćkowice (siedziba Zamawiającego) lub odbioru jeden raz dziennie przesyłek do wyekspediowania o których mowa
w ust.1 z siedziby Zamawiającego – Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki
w Baćkowicach – 27-552 Baćkowice 86. Odbiór przesyłek będzie odbywał się od poniedziałku do piątku w godzinach 13.00– 15.00
3) Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata "zwrotne potwierdzenie odbioru" niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje nadawanie przesyłek wymagających zastosowania przepisu art. 57§5 pkt. 2 KPA, art. 12 § 6 pkt.2 Ordynacji podatkowej lub ewentualnie innych analogicznych przepisów, np. art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego, wobec których dla wywołania określonych w przepisach skutków wymagane jest pośrednictwo operatora wyznaczonego. Zamawiający wymaga, aby potwierdzenia nadania przesyłek objętych przedmiotem zamówienia posiadały moc dokumentu urzędowego (w rozumieniu z art. 17 ustawy Prawo pocztowe).
a) Zamawiający wyraża zgodę na układ graficzny zwrotek w zależności od druku potwierdzenia danego wykonawcy, akceptowany na etapie umowy. Natomiast we własnym zakresie zabezpieczy druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek nadawanych w trybach specjalnych -KPA, Ordynacja podatkowa, itp..
4) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych
i priorytetowych.
5) Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
6) Nadanie przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej - dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych – dla przesyłek nierejestrowanych.
7) Nadanie przesyłek objętych umową następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. W razie zaistnienia nieprawidłowości (np. nieprawidłowe opakowanie, błędne oznaczenie adresata) przy braku możliwości ich wyjaśnienia z Zamawiającym lub ich usunięcia
w dniu ich nadania, nadanie takich przesyłek nastąpi w następnym dniu roboczym lub w dniu usunięcia zastrzeżeń.
8) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby miejsca wyznaczone na odbiór przesyłek awizowanych spełniały warunki umożliwiające swobodny, nieskrępowany odbiór przesyłek pocztowych. W tym celu Wykonawca musi zapewnić, aby odbiór powyższych przesyłek odbywał się we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
a) Wykonawca musi dysponować taką siecią swoich placówek, aby odbiór przesyłki przez adresata był możliwy w dniu jej awizowania. Miejsce takie (pomieszczenie) musi być oznakowane w sposób widoczny szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy. Natomiast jeżeli znajduje się w pomieszczeniu,
w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych i osobę do wydawania przesyłek. Prowadzona działalność gospodarcza nie może utrudniać dostępu do obsługi klienta w zakresie świadczenia usług pocztowych. Miejsce takie także musi być oznakowane jak powyżej.
b) Obecnie Zamawiający posiada na terenie Gmin: członków EZGDK następujące punkty
w których świadczone są usługi w zakresie przesyłek pocztowych awizowanych tj.: - w Baćkowicach dla mieszkańców gminy Baćkowice, - w Bogorii dla mieszkańców gminy Bogoria, - w Iwaniskach dla mieszkańców gminy Iwaniska, - w Dwikozach dla mieszkańców gminy Dwikozy, - w Klimontowie dla mieszkańców miasta i gminy Klimontów, - w Koprzywnicy dla mieszkańców miasta i gminy Koprzywnica, - w Lipniku dla mieszkańców gminy Lipnik, - w Łoniowie dla mieszkańców gminy Łoniów, - w Obrazowie dla mieszkańców gminy Obrazów, - w Opatowie dla mieszkańców miasta
i gminy Opatów, - w Osieku dla mieszkańców miasta i gminy Osiek. – w Samborcu dla mieszkańców gminy Samborzec, - w Sandomierzu dla mieszkańców Strochcic, Kobiernik, Milczan, Gierlachowa, Nowego Kamienia, Rzeczycy Suchej, Rzeczycy Mokrej, Mściowa, Kamienia Łukawskiego, Chwałek, Sucharzowa, - w Sadowiu dla mieszkańców gminy Sadowie, - w Zawichoście dla mieszkańców miasta i gminy Zawichost.
c) Wobec powyższego w celu zachowania dotychczasowego standardu świadczenia usług pocztowych w opisanym zakresie, Zamawiający wyznacza spełnienie powyższego minimum przez danego Wykonawcę dotyczące lokalizacji minimum 1 placówki na terenie w/w gmin członków EZGDK.
e) Odpowiedzialność za jakość świadczonych usług w tym zakresie ponosi Wykonawca.
f) Zamawiający przed podpisaniem umowy:
- wymaga od Wykonawcy przesłania wykazu placówek świadczących usługi
w zakresie wydawania przesyłek pocztowych awizowanych.
- przedstawi wzór „zwrotnego potwierdzenia odbioru” obowiązującego u Zamawiającego.
9) W przypadku niespełnienia wymogów, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174641,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174641,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174641,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: ul. Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174641,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.