eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103770 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 261-442-185

1.5.8.) Numer faksu: 42 261-442-101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d4932b6-c76b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019378/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Uszycie umundurowania według określonych wzorów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 41/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 319941,94 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – koszule kolor biały
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 9627,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – koszulobluzy kolor khaki
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 39753,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – mundury galowe damskie wojsk lądowych
Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 52176,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – mundury wyjściowe damskie (ze spódnicą) wojsk lądowych
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 37828,04 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – mundury wyjściowe wojsk lądowych
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 52238,72 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – płaszcze damskie wojsk lądowych
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 53481,02 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – płaszcze wojsk lądowych
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 42486,66 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – spodnie wyjściowe letnie damskie wojsk lądowych
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 11478,85 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

uszycie umundurowania – spodnie, spódnice wyjściowe wojsk lądowych
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia, z użyciem materiałów własnych Wykonawcy, umundurowania typu wyjściowego w nietypowych rozmiarach.

2. Umundurowanie musi być uszyte zgodnie z aktualna Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną, zwaną WDTT, WTU oraz ze wzorami przedmiotów zamówienia obowiązującymi w MON. Wzory przedmiotów zamówienia dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej w Łodzi, ul. Źródłowa 52.


3. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określają Wojskowe Dokumentacje Techniczno-Technologiczne zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ.

4. Szczegółowy zakres zamówienia tj. rodzaj umundurowania, ilości oraz dokumentacje określające wymagania techniczno-technologiczne przedstawia Załącznik nr 2 do SWZ (Formularz cenowy).

5. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany będzie do dokonania pomiarów antropometrycznych żołnierzy na terenie Magazynu Mundurowego 31 WOG w Łodzi przy ulicy Źródłowej 52 na 15 dni przed terminem dostawy.

6. Szczegółowe terminy i miejsca pomiarów uzgodnione zostaną (telefonicznie lub pisemnie) z Szefem Służby Mundurowej 31 WOG w Zgierzu, na co najmniej
5 dni przed pobraniem wymiarów. Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany będzie 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać Szefowi Służby Mundurowej 31 WOG.

7. W przypadku braku możliwości dokonania pomiarów z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy termin dostarczenia tych konkretnych ilości umundurowania może zostać przesunięty o ilość dni opóźnienia w dokonaniu pomiarów.

8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uszyte umundurowanie
w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, na własny koszt i ryzyko do magazynu mundurowego przy ul. Źródłowej 52 w Łodzi. Dostarczenie umundurowania w inne miejsce będzie możliwe wyłącznie po otrzymaniu pisemnego powiadomienia od Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający naliczy kary umowne określone w § 8 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

9. Wykonawca zobowiązany będzie oznakować umundurowanie zgodnie
z wymogami WDTT.

10. Wykonawca oprócz oznaczeń, o których mowa w ust. 9 zobowiązany będzie opisać opakowanie umundurowania w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu zamówienia do osoby, dla której zostało wykonane zgodnie z dokumentacją rozmiarową.

11. Przedmiot zamówienia podlega znakowaniu kodem kreskowym zgodnie z § 2 ust. 5 decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014 r.
w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resoru obrony narodowej (Dz. Urz. Min. Obr. Nar. z 2014 r. poz. 11)
12. Dostarczone umundurowanie powinno posiadać cechy Wykonawcy, być odpowiednio złożone i spakowane – zgodnie z wymaganiami określonymi
w WDTT.

13. Dostarczone umundurowanie musi być fabrycznie nowe.

14. Wykonawca zobowiązany jest każdą partię przedmiotu zamówienia przed jej dostarczeniem do Zamawiającego, zgłosić do odbioru wojskowego. Odbioru wojskowego dokona przedstawiciel …… Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (adres.……………………). Odbiór wojskowy dokonany zostanie
w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie RP. Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o Wojskową Dokumentację Techniczno - Technologiczną dotyczącą danego przedmiotu umundurowania oraz w oparciu o potwierdzone za zgodność przez Wojskowy Ośrodek Badawczo Wdrożeniowy Służby Mundurowej wzory przedmiotów zamówienia aktualne na 2021 r.

15. Wykonawca zobowiązany jest posiadać zaświadczenie wydane przez Komendanta WOBWSM, jako podmiotu uprawnionego do kontroli jakości,
o posiadaniu wzoru zakładowego zgodnego z obowiązującą w dniu uruchomienia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego WDTT
i wzorem do produkcji seryjnej (z datą wystawienia późniejszą od daty zatwierdzenia WDTT) lub WTU.
W przypadku braku wzoru PUiW do produkcji seryjnej Wykonawcy przedstawiają zaświadczenie o posiadaniu wzoru zakładowego PUiW
do produkcji seryjnej lub WTU.

16. Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat wystawiony przez jednostkę certyfikującą na dostawy PUiW, które podlegają zgodności w trybie III zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (t.j.Dz.U. z 2018 r. poz. 1385, z późn. zm.)

17. Ze względu na konieczność zabezpieczenia potrzeb, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców tkanin z wcześniejszych lat produkcji, jeżeli posiadają certyfikat i aktualne wyniki badań
z akredytowanych laboratoriów, potwierdzających zgodność
z wymaganiami Zamawiającego.

18. Wykonawcy zobowiązani będą dołączyć do oferty próbki materiałów zasadniczych z których będzie wykonany przedmiot zamówienia, próbki muszą być jednoznacznie opisane jakiego PUiW i zadania dotyczy konkretna próbka tkaniny. Zostaną one poddane ocenie organoleptycznej przez przedstawicieli wyznaczonego Rejonowego Przedstawiciela Wojskowego, przy udziale Wojskowego Ośrodka Badawczo-Wdrożeniowego Służby Mundurowej (WOBWSM).

Zaświadczenia i certyfikaty są dokumentami przedmiotowymi
i potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają specyfikacjom technicznym i innym wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

19. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości i rodzajów umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb, przy czym Zamawiający zobowiązany będzie do realizacji minimum 30% zamówienia podstawowego. Z tytułu zmiany ilości i rodzajów umundurowania Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec Zamawiającego żadne roszczenia. W takim przypadku strony mogą ustalić wspólnie inny termin wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zmienionej ilości i rodzaju umundurowania w formie aneksu do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98393000-4 - Usługi krawieckie

4.5.5.) Wartość części: 20870,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54243,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54243,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43234,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43234,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12656,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12656,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.