eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Zakup toalety kontenerowej wraz z montażem w Parku miejskim pomiędzy ul. Kościuszki i Sienkiewicza w Żninie.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup toalety kontenerowej wraz z montażem w Parku miejskim pomiędzy ul. Kościuszki i Sienkiewicza w Żninie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żnin

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351222

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 700-lecia 39

1.4.2.) Miejscowość: Żnin

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-400

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.7.) Numer telefonu: 523031301

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.ciszak@gminaznin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.znin.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103734

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00084008/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
30

Po zmianie:
65

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.3. Warunki udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie gwarancyjnej nie
mniejszej niż 100.000,00 zł równowartości.
4) zdolności technicznej lub zawodowej,
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną dostawę (czyli 1 umowę/ jeden kontrakt/ jedno przedsięwzięcie)
wraz z montażem gotowej, automatycznej toalety publicznej o wartości co najmniej 100 000 zł
zł (wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w
przypadku dostaw powtarzających się lub ciągłych są wykonywane a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych
referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej
sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100.000,00 zł równowartości

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą :
a)dokumenty potwierdzające, że wyposażenie i wymiary zamontowanej toalety są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku, które dotyczą warunków technicznych i minimalnych wymiarów, jakie powinny posiadać kabiny WC, pisuary oraz umywalki w tym dla osób niepełnosprawnych
b)deklaracje właściwości użytkowych,
c)rysunki techniczne, które powinny określać wymagane przez Zamawiającego wymiary, rozmieszczenie wyposażenia,
- rzut,
- przekroje,
- elewacje,
- rzut dachu,
- schemat instalacji wod - kan,
- schemat instalacji elektrycznej;
d)opis techniczny określający wymagane przez Zamawiającego rozwiązania i wyposażenie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą :
a)dokumenty potwierdzające, że wyposażenie i wymiary zamontowanej toalety są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku, które dotyczą warunków technicznych i minimalnych wymiarów, jakie powinny posiadać kabiny WC, pisuary oraz umywalki w tym dla osób niepełnosprawnych
b)deklaracje właściwości użytkowych,
c)rysunki techniczne, które powinny określać wymagane przez Zamawiającego wymiary, rozmieszczenie wyposażenia,
- rzut,
- przekroje,
- elewacje,
- rzut dachu,
- schemat instalacji wod - kan,
- schemat instalacji elektrycznej;
d)opis techniczny określający wymagane przez Zamawiającego rozwiązania i wyposażenie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-01 12:00

Po zmianie:
2022-04-05 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-01 12:10

Po zmianie:
2022-04-05 12:10

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-04-21

Po zmianie:
2022-04-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.