eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanów › Sukcesywna dostawa oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Radzanów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywna dostawa oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Radzanów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BN

1.5.2.) Miejscowość: Radzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 613 63 62

1.5.8.) Numer faksu: (48) 613 63 62 w.28

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@radzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradzanow.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b53b663-a611-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Radzanów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b53b663-a611-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TDZ.ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia stanowi: Zakup i dostawa oleju opałowego do dwóch szkół podstawowych na terenie Gminy Radzanów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę do zbiorników zlokalizowanych w niżej wymienionych obiektach:
- budynek Publicznej Szkoły Podstawowej im. D. F. Czachowskiego w Bukównie, Bukówno 1, 26-807 Radzanów ( 15 500 l)
- budynek Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Rogolinie, Rogolin 4A, 26-807 Radzanów, (39 500 l)

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego dla potrzeb szkół z terenu Gminy Radzanów w planowanej łącznej ilości 60 000 litrów w okresie 15 miesięcy od dnia podpisania umowy. Olej powinien spełniać wymagania Zamawiającego /Upoważnionego, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ. Dostarczany olej opałowy powinien spełniać odpowiednie wymagania jakościowe i musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż poniżej wymienione:
a) gęstość w temp. 15ºC (nie wyższa niż) 860 kg/m³
b) lepkość kinematyczna w temperaturze 20ºC (nie większa niż) 6 mm2/s
c) temperatura płynięcia (nie wyższa niż) -20ºC
d) temperatura zapłonu (nie mniejsza niż) 55ºC
e) zawartość wody (nie wyższa niż) 200 mg/kg
f) zawartość siarki (nie więcej niż) 0,20%
g) wartość opałowa (nie mniejsza niż) 42 MJ/kg
h) zawartość znacznika (nie wyższa niż) 9 mg/l
i) barwa czerwona

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.