eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Przebudowa pomieszczeń warsztatów szkolnych Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103699 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń warsztatów szkolnych Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 643 37 09

1.5.8.) Numer faksu: 15 643 36 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.stalowowolski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń warsztatów szkolnych Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-743efb9c-bed8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000275/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa pomieszczeń warsztatów szkolnych Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067374/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 584421,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę części pomieszczeń warsztatów szkolnych o łącznej powierzchni użytkowej 1024,28 m2 , zlokalizowanych w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, przeniesienie istniejących, eksploatowanych podnośników samochodowych i pozostałych urządzeń z warsztatów szkolnych zlokalizowanych przy ul Hutniczej 17 oraz przeniesienie urządzeń pomiędzy pracowniami w obrębie warsztatów na ul. Kwiatkowskiego 1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, wskazaniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie uzgodnionym w umowie.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, instalacji sanitarnych i elektrycznych w 9 pomieszczeniach pracowniach w Centrum Edukacji Zawodowej przy ul. Kwiatkowskiego 1 co umożliwi przeniesienie wyposażenia z warsztatów przy ul. Hutniczej oraz przeniesienie urządzeń pomiędzy pracowniami na ul. Kwiatkowskiego. Istniejące wyposażenie we wskazanych pracowniach przy ul. Kwiatkowskiego zostanie zdemontowane i przeniesione do innych pracowni w obrębie budynku warsztatów lub trwale usunięte. W ramach zadania zostaną wykonane miedzy innymi roboty rozbiórkowe i demontażowe ( fundamenty pod maszyny, fragmenty posadzek, ślusarka okienna i drzwiowa), wykonanie nowych fundamentów pod maszyny, podnośniki i inne urządzenia, montaż ślusarki okiennej i drzwiowej, wykonanie i uzupełnienie tynków, malowanie pomieszczeń, uzupełnienie posadzki i wykonanie posadzki, montaż sufitu podwieszonego. Zakres prac obejmu również przeniesienie ( demontaż i ponowny montaż wraz z uzyskaniem dopuszczenia do eksploatacji przez UDT) używanych podnośników samochodowych, oraz pozostałych elementów wyposażenia: rolki hamulcowe, montażownia do wymiany opon, wyważarka do kół. Zakres robot instalacji sanitarnych obejmuje wykonanie rozbudowy istniejącej instalacji sprężonego powietrza oraz wykonanie odciągów spalin. Zakres robot elektrycznych obejmuje między innymi się wymianę istniejących rozdzielnic oraz wykonanie zasilania projektowanych urządzeń, całościową wymianę instalacji gniazdowej i oświetleniowej we wskazanych pomieszczenia.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń ( odbiór UDT) oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
4. Prace budowlane będą wykonywane w okresie wakacji letnich ( lipiec-sierpień) w czasie których warsztaty szkolne w Centrum Edukacji Zawodowej przy ul. Kwiatkowskiego 1 i Hutniczej 17 nie są wykorzystywane przez uczniów. Z chwilą rozpoczęcia roku szkolnego – od 1 września w budynku warsztatów szkolnych będą odbywały się zajęcia dydaktyczne.
5. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną stanowią własność Zamawiającego i zostaną przekazane Użytkownikowi. Złom pozyskany w trakcie prowadzenia prac stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewieziony przez Wykonawcę do punktu skupu.
6. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą/demontażem stolarki okiennej i drzwiowej, wymianą/demontażem instalacji sanitarnej oraz wymianą instalacji elektrycznej – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami (wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym), itp.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i p.poż oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przez zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej, posadzek, wykładzin, mebli biurowych i sprzętu komputerowego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru..
8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV – nazwy i kody CPV robót wiodących.
45000000-7 Roboty budowlane,
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45111300-1 Roboty rozbiórkowe,
45262210-6 Fundamentowanie
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 Roboty malarskie
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
42123610-6 Układy sprężonego powietrza
34326200-0 Podnośniki samochodowe, sprzęgła i podobne elementy
10. Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
12. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych i powierzeniu ich dotychczasowemu Wykonawcy (tryb z wolnej ręki).
12.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 30 % wartości zamówienia podstawowego.
12.2. Zamówienie, o którym mowa w pkt. 9.1 zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
12.3. Zamawiający udzieli zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, m.in. w zakresie
robót budowlanych i instalacyjnych oraz montażu urządzeń.
12.4. Zamówienie, o którym mowa w ust. 9.1. będzie realizowane w oparciu o warunki umowy podstawowej.
12.5. Zamawiający udzieli zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca (Wykonawca realizujący warunki umowy podstawowej):
a) realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością,
b) zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego,
c) zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy,
d) strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34326200-0 - Podnośniki samochodowe

42123610-6 - Układy sprężonego powietrza

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644670 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644670 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644670 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB KOREM Kazimierz Koc Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020125297

7.3.3) Ulica: Jeżowe

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644670 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-25
2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.