eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Promocja Miasta Białystok przez zespół uczestniczący w najwyższej klasie rozgrywkowej w tenisie stołowym mężczyzn



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103608 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja Miasta Białystok przez zespół uczestniczący w najwyższej klasie rozgrywkowej w tenisie stołowym mężczyzn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 869 6351

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kps@um.bialystok.pll

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Promocja Miasta Białystok przez zespół uczestniczący w najwyższej klasie rozgrywkowej w tenisie stołowym mężczyzn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9da3b02-a682-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Promocja Miasta Białystok przez zespół uczestniczący w najwyższej klasie rozgrywkowej w tenisie stołowym mężczyzn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPS-II.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1) umieszczenie przez Wykonawcę nazwy „Białystok” lub przymiotników utworzonych od tego słowa: „Białostocki”, „Białostocka”, „Białostockie” itp. w nazwie drużyny tenisa stołowego, zgłoszonej właściwemu podmiotowi jako oficjalnej nazwy zespołu biorącego udział w rozgrywkach organizowanych przez Polski Związek Tenisa Stołowego (w przypadku zadeklarowania w ofercie ocena ofert zgodnie z kryterium oceny w rozdziale XIX SWZ);
2) przyznanie Miastu Białystok tytułu Partnera Tytularnego;
3) przekazanie informacji o wsparciu Miasta Białystok jako Partnera Tytularnego na oficjalnej stronie internetowej oraz oficjalnych mediach społecznościowych Wykonawcy (Facebook, Twitter, Instagram), a także lokalnym mediom;
4) ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok na billboardzie sponsorskim, przygotowanym przez Wykonawcę, w trakcie co najmniej 2 transmisji telewizyjnej ze spotkań w ramach najwyższej klasy rozgrywkowej w tenisie stołowym mężczyzn z udziałem zespołu Wykonawcy;
5) emisję spotu promocyjnego Miasta Białystok podczas transmisji internetowych (na żywo) z co najmniej 9 spotkań rozgrywanych przez zespół Wykonawcy w ramach najwyższej klasy rozgrywkowej w tenisie stołowym mężczyzn;
6) emisję spotu reklamowego Miasta Białystok podczas skrótów pomeczowych zamieszczanych na kanale YouTube z co najmniej 7 meczy domowych rozegranych przez Wykonawcę;
7) ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok i charakterystycznych miejsc związanych z miastem Białystok, uzgodnionych z Zamawiającym, w minimum 1 spocie wideo/teledysku wyprodukowanym przez Wykonawcę z udziałem jego drużyny;
8) produkcję 6 ok. 30-sekundowych klipów video promujących Miasto Białystok z udziałem zawodników Wykonawcy, w miejscach pokazujących atrakcyjność turystyczną Miasta Białystok oraz zamieszczanie ich w oficjalnych mediach społecznościowych Wykonawcy (Facebook, Instagram, Twitter);
9) udostępnianie w mediach społecznościowych informacji promujących Miasto Białystok, z wykorzystaniem materiałów Zamawiającego zawartych na profilu fanpage Odkryj Białystok;
10)udostępnienie w mediach społecznościowych Wykonawcy i zachęcenie do „polubienia” turystycznego fanpage Miasta na Facebooku pod nazwą „Odkryj Białystok”;
11)ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok o podstawie nie mniejszej niż 20 cm na strojach meczowych zawodników drużyny Wykonawcy i przekazanie minimum 5 koszulek na potrzeby Zamawiającego celem swobodnego ich rozdysponowania;
12)ekspozycja aktualnego logotypu Miasta Białystok i nazwy strony internetowej www.bialystok.pl w przestrzeni boiska do gry m.in. baner o wielkości 6 x 3 m (forma i wymiary każdorazowo ustalane z Zamawiającym, po stronie Wykonawcy przygotowanie wszelkich materiałów graficznych i poligraficznych) podczas meczy domowych rozgrywanych przez Wykonawcę;
13)ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok w ramach min. 2 reklam wielkoformatowych - jednej na terenie miasta Białystok i jednej na terenie miasta drużyny rywalizującej w najwyższej klasie rozgrywkowej w tenisie stołowym mężczyzn;
14)przekazanie minimum 7 informacji o wsparciu Miasta Białystok na oficjalnym fanpage’u na portalu społecznościowym i oficjalnej stronie internetowej Wykonawcy oraz reklamę Miasta Białystok na oficjalnej stronie internetowej klubu sportowego widoczną przez cały okres trwania umowy;
15)ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok podczas min. 1 wydarzenia plenerowego typu piknik w charakterystycznym miejscu miasta Białystok z udziałem zawodników drużyny Wykonawcy;
16)przekazanie informacji o wsparciu Miasta Białystok jako Partnera Tytularnego w min. 4 spotach reklamowych w lokalnych rozgłośniach radiowych;
17)przekazanie informacji słownej o wsparciu Miasta Białystok jako Partnera Tytularnego w trakcie wszystkich meczy domowych rozgrywanych przez Wykonawcę (reklama konferansjerska);
18)przekazanie Zamawiającemu puli min. 50 wejściówek na min. 7 meczy domowych rozgrywanych przez Wykonawcę w przypadku biletowanego wejścia na mecze drużyny Wykonawcy;
19)przedłożenie Zamawiającemu końcowego raportu medialnego, obejmującego okres obowiązywania umowy; określającego wartość reklamową zrealizowanych usług wraz z przyjętą metodologią;
20)promocję Miasta Białegostoku poprzez ekspozycję aktualnego logotypu Miasta Białystok podczas:
a) udziału zawodników z zespołu Wykonawcy w minimum 2 międzynarodowych zawodach w tenisie stołowym,
b) minimum 4 zorganizowanych przez Wykonawcę wizyt w szpitalnych oddziałach dziecięcych,
c) minimum 4 zorganizowanych przez Wykonawcę wizyt w placówkach opiekuńczo-wychowawczych,
d) udziału Wykonawcy w minimum 2 akcjach charytatywnych o charakterze ogólnopolskim,
e) udział Wykonawcy w minimum 1 spotkaniu z dziećmi i młodzieżą w ramach programu Wychowawca Podwórkowy, o którym mowa w załączniku do Uchwały Rady Miasta Białystok nr II/12/18 z dnia 29 listopada 2018 r., poprzez organizowanie spotkań zgodnie z głównym celem programu, to jest: przeciwdziałaniu patologiom społecznym oraz zapobieganiu społecznie nieakceptowanym zachowaniem dzieci i młodzieży poprzez organizowanie im czasu wolnego oraz rozwijanie ich zainteresowań.
f) akcji bilboardowej na terenie minimum 10 placówek oświatowych – szkół na terenie Miasta Białystok.
21)udostępnienie przez Wykonawcę wizerunku zawodników, logotypu klubu do bezpłatnego wykorzystania przez Zamawiającego;
22)dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych Zamawiającego podczas meczów wyjazdowych Zespołu;
23)dbanie przez Wykonawcę o wizerunek i dobre imię Zamawiającego w celach promocyjnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uczniowski Klub Sportowy Dojlidy Białystok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 966-16-92-525

7.3.3) Ulica: Suchowolca 26

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-566

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.