eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynku Gminy Rawicz, Ratusza oraz świetlic wiejskich i strażnic OSP w 2022 roku - część 2



Ogłoszenie z dnia 2022-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynku Gminy Rawicz, Ratusza oraz świetlic wiejskich i strażnic OSP w 2022 roku - część 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 616 49 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/578203

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynku Gminy Rawicz, Ratusza oraz świetlic wiejskich i strażnic OSP w 2022 roku - część 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7033582a-9ad4-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019808/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb budynku Gminy, Ratusza, Świetlic wiejskich oraz ztrażnic OSP na 2022 rok z funkcjonowania jednostek podległych na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074687/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148400,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów wskazanych w załączniku
nr 9 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Zakup energii elektrycznej będzie realizowany do punktów poboru energii należących do Gminy Rawicz.

2. Przedmiot zamówienia obejmuję zakup energii elektrycznej do obiektów i miejsc należących do Gminy Rawicz tj. budynki administracyjne Urzędu, świetlice wiejskie, strażnice itd.)
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup energii elektrycznej do obiektów wskazanych
w załączniku nr 9 do SWZ. Zapotrzebowanie energii elektrycznej na potrzeby
zamówienia w okresie od 01.03.2022 r. do 31.12.2022 r. - wynosi 209 150 kWh.
Zużycie energii elektrycznej w rozbiciu na grupy taryfowe:

C11 - 183 450 kWh,
C12a - 25 700 kWh,

Układ pomiarowo-rozliczeniowy w grupie taryfowej B jest dostosowany do zasad TPA.
3. Szczegółowe informacje dotyczące punktów poboru energii elektrycznej przedstawione zostały w zestawieniu zbiorczym stanowiącym Załączniki nr 9 do SWZ.

4. Zamawiający ma obecnie zawarte umowy obowiązujące do 31.03.2022 roku na sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej dla poszczegolnych części jest:
- ENTRADE Sp. z o.o., ul Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce

5. Zamawiający informuje, że dla punktów poboru energii elektrycznej są zawarte umowy rozdzielne na zakup energii oraz na dystrybucję.

6. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy stosowne pełnomocnictwa wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 7. Wobec tego Wykonawca będzie reprezentował Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego we wszystkich niezbędnych czynnościach,
w szczególności sprawach związanych z zawarciem umowy sprzedaży energii elektrycznej umowy
o świadczenie usług dystrybucji oraz o zmianach w tych umowach, składania oświadczeń woli oraz ustalania
w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji – na podstawie udzielonego Wykonawcy przez Zamawiającego pełnomocnictwa.

7. Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego tj. z ENEĄ Operator spółka z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionej energii, w zakresie do ± 30% względem ilości określonej w pkt 2 niniejszego rozdziału. Zaistnienie okoliczności, o której mowa w zdaniu pierwszym, spowoduje odpowiednie zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej umowy. Zwiększenie ilości zakupionej energii i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy do 30% zamówienia podstawowego. Do rozliczenia zamówienia w ramach prawa opcji będzie stosowana cena jednostkowa za 1kWh wynikająca z oferty wykonawcy do zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do punktów poboru podanych w załączniku 9 do SWZ. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
9. Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 roku poz. 716 z póź.zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi
w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 06 marca 2019 roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania
i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 roku poz. 503 z późn. zm.). Zamawiający wymaga aby dostarczana energia spełniała parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 04.05.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późniejszymi zmianami) w szczególności określone
w rozdziale 10 pn. Parametry jakościowe energii elektrycznej i standardy jakościowe obsługi odbiorców oraz sposób załatwiania reklamacji.
10. Wykonawca – dostawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (ENEA Operator spółka z o.o.) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowo stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę w okresie realizacji zamówienia.
11. Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii elektrycznej w kWh.
Dane podane w załączniku nr 9 do SWZ dot. planowanego zużycia energii są wartościami przewidywanymi i służą do ustalenia wartości oferty. W przypadku zapotrzebowania mniejszej ilości kWh, Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
12. Umowa będzie zawierana przez Gminę Rawicz. Płatnikiem będzie Gmina Rawicz. Wykonawca dostarczy Płatnikowi zgodnie z zawartą umową odpowiednie faktury VAT.
13. Wykonawca przy ustalaniu ceny ofertowej w oparciu o opis przedmiotu zamówienia musi uwzględnić wszystkie składniki wpływające na ustalenie ceny.
14. Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie może złożyć ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
15. Formularz oferty wraz ze stanowiącymi jego integralną część załącznikami powinny być przygotowane przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę.
16. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszelkich czynności niezbędnych do rozpoczęcia świadczenia dostaw w takim terminie, aby mogły być one realizowane bezpośrednio po zakończeniu terminu dotychczas obowiązujących umów tzn. w terminie nie późniejszym niż 1 kwietnia 2022 roku.
17. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłonionemu na jego wniosek niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej np. Excel.
18. Zakres zamówienia – opis przedmiotu zamówienia za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień: CPV

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226063,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283008,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226063,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RENPRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542166221

7.3.3) Ulica: MAŁOPOLSKA 43

7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN

7.3.5) Kod pocztowy: 70-515

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226063,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.