eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)



Ogłoszenie z dnia 2023-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be12245b-8ce6-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Wykonywanie usług geodezyjno- kartograficznych w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00016781

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)”: Zadanie nr 1: „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice – Las”.
2) Zakres zamówienia dla zadania nr 1 „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice – Las”

I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW PRAWNYCH

A. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych)
a. pierwsza działka z wykazu - 8
b. każda następna działka z wykazu - 15
B. Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
a. pierwsza działka w zleceniu - 1
b. każda następna działka w zleceniu - 1
b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli)
w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku
na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
a. od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 33
b. od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
c. powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) - 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem
użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu
a. dla terenu o pow. do 5000m2 - 144
b. dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 - 3
c. dla terenu o pow. powyżej 10000m2 - 1
C. Badanie księgi wieczystej - 3
D. Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień - 5
E. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
a. pierwsza działka w wykazie - 5
b. każda następna działka w wykazie zmian gruntowych - 3
F. Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
a. pierwsza księga w zleceniu - 50
b. każda następna księga w zleceniu - 1

II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki) - 4
b) do celów projektowych - 1

III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku - 4

IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
a) wznowienie granic
a. do 4 punktów w zleceniu - 29
b. każdy następny punkt w zleceniu - 25
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem
a. do 4 punktów w zleceniu - 2
b. każdy następny punkt w zleceniu - 4
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2

V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 58
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 99

VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM:
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 8
b. każda następna działka z wykazu - 3
b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 6
b. każda następna działka z wykazu - 3

VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 2
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 2
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2

VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie - 1
b. każda następna nowopowstała działka w wykazie - 1

IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH
a. do dwóch punktów granicznych - 3
b. za każdy następny punkt - 2

3) Szczegółowy zakres prac określa:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 8a;
b) projektowane postanowienia umowne załącznik nr 9a.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 292682,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2023 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)”:

- Zadanie nr 2 „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Tysiąclecie, Śródmieście – Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów.


2) Zakres zamówienia dla zadania nr 2 „Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Tysiąclecie, Śródmieście – Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów”.

I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW PRAWNYCH

A. Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych)
a. pierwsza działka z wykazu - 9
b. każda następna działka z wykazu - 17

B. Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień
a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków:
a. pierwsza działka w zleceniu - 1
b. każda następna działka w zleceniu - 1

b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu
a. od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 32
b. od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) - 1
c. powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) - 1
c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu
a. dla terenu o pow. do 5000m2 - 138
b. dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 - 3
c. dla terenu o pow. powyżej 10000m2 - 1
C. Badanie księgi wieczystej - 6
D. Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień:
- wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień - 4
E. Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu
a. pierwsza działka w wykazie - 4
b. każda następna działka w wykazie zmian gruntowych - 2
F. Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną)
a. pierwsza księga w zleceniu - 50
b. każda następna księga w zleceniu - 1

II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ:
a. mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki) - 4
b. do celów projektowych – 1

III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO:
- jednego budynku – 9

IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ:
a) wznowienie granic
a. do 4 punktów w zleceniu - 27
b. każdy następny punkt w zleceniu - 22
b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem
a. do 4 punktów w zleceniu - 2
b. każdy następny punkt w zleceniu - 4
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2

V. PODZIAŁ GEODEZYJNY
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 100
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 219

VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM:
a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 2
b. każda następna działka z wykazu - 3
b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa
a. dwie pierwsze działki z wykazu - 5
b. każda następna działka z wykazu - 2

VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu - 2
b. każda następna nowopowstała działka w zleceniu - 2
c. każdy rozgraniczany punkt w zleceniu - 2

VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
a. dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie - 1
b. każda następna nowopowstała działka w wykazie - 1

IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH
a. do dwóch punktów granicznych - 3
b. za każdy następny punkt - 2

Ilości wskazane powyżej (dla każdej części) oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w SWZ.
3) Szczegółowy zakres prac określa:
a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 8b;
b) projektowane postanowienia umowne załącznik nr 9b.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 422764,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AZ-Nieruchomości Anna Zachlod-Piętoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 954 275 20 43

7.3.3) Ulica: Żużlowa 7

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-609

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498455,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578445,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498455,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DIM” BIURO GEODEZYJNE s.c. MAREK DUDEK I MIROSŁAW MARKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 634-00-31-623

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-020

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498455,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.