Ogłoszenie z dnia 2024-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00100146/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejską w miejscowości Pierzchnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46
1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 77 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcd5286f-c749-11ee-a84d-d63fc4d19e651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejską w miejscowości Pierzchnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcd5286f-c749-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00103095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020807/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejska w miejscowości Pierzchnia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem wykonania przedsięwzięcia jest „Przebudowa budynku usługowego (dawnej szkoły w Pierzchni) wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską” polegająca na wykonaniu prac termomodernizacyjnych i wewnętrznej przebudowy budynku mającej na celu dostosowanie do nowej funkcji.
Dane powierzchniowe budynku objętego opracowaniem
- obszar objęty inwestycją (powierzchnia działki : ok. 3852m2)
- powierzchnia zabudowy: ok 306,9m2
- powierzchnia użytkowa 339,60 m2
- kubatura ok 1850,50m2
Założenia szczegółowe.
1. Prace przygotowawcze (m. in. demontaż parapetów i innych elementów zamocowanych do elewacji, skucie odpadających fragmentów tynków ze ścian, itp.),
2. Rozbiórka tarasów, schodów zewnętrznych, posadzek wewnętrznych, pieców kaflowych CO
3. Rozbiórka ścian wewnętrznych parteru
4. Wykucie okien i drzwi
5. Wykonanie docieplenia ścian w systemie ETICS z użyciem styropianu -
a) docieplenie ścian zewnętrznych parteru styropianem gr 15, , oraz ścian
b) fundamentowych styrodurem gr 8cm.
6. Wykonanie docieplenia ścian cokołu styrodurem gr 8 cm wraz z wykonaniem
a) tynku mozaikowego,
7. Wykonanie docieplenia styrodurem gr 8cm fundamentów i odtworzenie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów
8. Wykonanie docieplenia dachów nad jednokondygnacyjnymi częściami budynku styropapą gr 15cm
9. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej
10. Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów,
11. Wykonanie robót tynkarskich tynkiem silikonowym
12. Wymiana posadzek
13. Przebudowa pomieszczeń wewnątrz budynku w kondygnacji parteru- wydzielenie łazienek, szatni, pomieszczenia administracyjnego, technicznego
14. Wykucie nowych otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych
15. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru (piętro bez zmian)
16. Wymiana instalacji elektrycznej
17. Wykonanie oświetlenie terenu
18. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na źródła energii odnawialnej- pompę ciepła
19. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej
20. Wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej
21. Wymiana posadzki tarasu
22. Przebudowa schodów zewnętrznych
23. Utworzenie pochylni dla niepełnosprawnych
24. Wykonanie utwardzeń terenu w postaci chodników,
25. Wykonanie opaski wokół budynku
26. Wykonanie miejsc postojowych i drogi dojazdowej do nich
27. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących, związanych z dociepleniem budynku, w tym transport i utylizacja materiałów z rozbiórki.
28. Remont klatki schodowej
29. Rolety we wszystkich oknach
30. Wyposażenie kuchni (meblowe oraz sprzęt AGD) Ilości wyposażenia oraz sprzętu według przedmiaru, natomiast materiały oraz parametry techniczne sprzętu należy dostosować do funkcji obiektu. Kolorystyka oraz szczegóły zostaną ustalone na etapie realizacji zamówienia. Do wyceny należy przyjąć średnią wartość rynkową dla wyposażenia i AGD.
31. Wyposażenie Sali głównej stoły oraz krzesła (ilość odpowiednia do powierzchni). Ilości wyposażenia oraz sprzętu według przedmiaru, natomiast materiały oraz parametry techniczne sprzętu należy dostosować do funkcji obiektu. Kolorystyka oraz szczegóły zostaną ustalone na etapie realizacji zamówienia. Do wyceny należy przyjąć średnią wartość rynkową dla wyposażenia.
32. Docieplenie oraz elewacja budynków gospodarczych.
33. Wymiana istniejącego zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe 10 m3
34. Pielęgnacja drzew 18 szt. poprzez usunięcie gałęzi w wymiarze nieprzekraczającym przekraczającym 30% korony.
35. Przebudowa złącza kablowo pomiarowego w celu dostosowania do instalacji PV. Należy wystąpić o zwiększenie mocy do zakładu energetycznego. Przyłącze wg odrębnego opracowania
36. Wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż (gaśnice, znaki i instrukcje) zgodnie z obowiązującymi przepisami.
37. Wykonanie instrukcji p.poż. dla obiektu.
38. Oświetlenie zewnętrzne wchodzi w zakres zamówienia . Należy wycenić zgodnie z projektem. Przedmiary mają charakter pomocniczy.
39. Oświetlenie na drogach ewakuacyjnych należy stosować przewody min. klasy B2ca-s1b d1 a1 poza drogami ewakuacyjnymi przewody min. klasy Dca-s2, d1, a2, podane przewody są przykładowe jako N2XH-J klasy B2ca oraz przewody YnDY żo jako klasy Dca.
40. Zgodnie z dokumentacją projektową rys. A 02.13 ogrodzenie naniesiono do montażu bramy przesuwane. Jednakże należy wykonać jedną bramę szerokości 5m i 2 furtki szer,.1,2m.
41. Przy wycenie stolarki okiennej i drzwiowej materiały i rodzaj zgodnie z przepisami dla tej kategorii budynków.
42. Na parterze budynku w pomieszczeniu siłowni należy przewidzieć wykonanie posadzki PCV.
43. W zestawieniu stolarki drzwiowej , drzwi Dw3 i Dw4 rys A.02.11 należy wycenić drzwi drewniane.
44. Drzwi zewnętrzne zgodnie z zestawieniem stolarki : Dz1 i Dz3 przeszklone, drzwi Dz2 pełne. Współczynnik przenikania dla całego zestawy Uw<1,3
Warunki obsługi w zakresie infrastruktury technicznej i komunikacji
• Odprowadzenie ścieków – do zbiornika szczelnego na terenie działki
Zamawiający przewiduje w ramach zadania konieczność wymiany zbiornika szczelnego.
• Wody opadowe zostaną odprowadzone z dachów systemem rynien, rur spustowych i odwodnieni liniowych oraz rozprowadzone promieniście na terenie działki.
Wodę z rynien przez opaski i chodniki należy odprowadzić systemem odwodnień liniowych.
• Zaopatrzenie budynku w ciepło – z odnawialnych źródeł ciepła- projektowana pompa ciepła.
• Zaopatrzenie w wodę- z istniejącego przyłącza do sieci gminnej.
• Zaopatrzenie w energię elektryczną niskiego napięcia – istniejące przyłącze do sieci elektroenergetycznej.
Zamawiający przewiduje w ramach zadania konieczność przebudowy złącza kablowo pomiarowego w celu dostosowania do instalacji PV.
Planowana inwestycja nie wywiera szkodliwego wpływu na środowisko. Ewentualna uciążliwość zawiera się w granicach działki inwestora oraz działki dla której zdobyto prawo do dysponowania gruntem
Budynek położony jest w III strefie klimatycznej wg normy PN-82/B-02403
Budynek położony jest w II strefie obciążenia śniegiem wg normy EN 1991-1-3:2003
Budynek położony jest w I strefie obciążenia wiatrem wg normy PN-77/B-02011
Budynek położony jest w strefie przemarzania z H=1,0m wg normy PN-81/B-03020
Inwestycja nie jest ujęta w rozporządzeniu RM z dnia 9.11.2010 w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczególnych kryteriów związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięć do sporządzania raportu oddziaływania na środowisko
Inwestycja nie narusza interesów osób trzecich
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w wyniku ponownej analizy stanu faktycznego uwzględniającego orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej zdecydował, iż przedwcześnie unieważnił postępowanie B.271.1.2024 dotyczące tej samej inwestycji. i unieważnił unieważnienie przedmiotowego postępowania.Po unieważnieniu unieważnienia Zamawiający bada oferty złożone w postępowaniu B.271.1.2024.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.