eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Remont nawierzchni bitumicznej odcinków dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont nawierzchni bitumicznej odcinków dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mszczonowska 24

1.4.2.) Miejscowość: Nadarzyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-830

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00103017

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00086128

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1. Część nr 2: Remont nawierzchni mineralno-bitumicznej odcinka drogi gminnej dł. 250 m - ul. Luksusowej (od ul. Jastrzębskiej w Woli Krakowiańskiej).
2. Wykonawca udzieli gwarancji jakości w wymiarze co najmniej 36 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys ofertowy.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie robót ziemnych, prac rozbiórkowe nawierzchni.
5. Dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami.

Po zmianie:
1. Część nr 2: Remont nawierzchni mineralno-bitumicznej odcinka drogi gminnej dł. 230 m - ul. Luksusowej (od ul. Jastrzębskiej w Woli Krakowiańskiej).
2. Wykonawca udzieli gwarancji jakości w wymiarze co najmniej 36 miesięcy licząc od daty końcowego odbioru robót.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz kosztorys ofertowy.
4. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie robót ziemnych, prac rozbiórkowe nawierzchni.
5. Dodatkowe informacje dotyczące realizacji zamówienia zawiera Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.