eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubienka › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dubienka



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102809 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dubienka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUBIENKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Dubienka

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-145

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 566 80 02

1.5.8.) Numer faksu: 82 566 80 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubienka.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dubienka.eurzad.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugdubienka.e-biuletyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dubienka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6197f1fb-ba06-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060954/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dubienka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061724/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GO.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem usługi jest: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dubienka”
4.2. Charakterystyka Gminy Dubienka
4.2.1. Gmina Dubienka liczy 2425 mieszkańców z następujących miejscowości: Brzozowiec, Dubienka, Holendry, Janostrów, Jasienica, Józefów, Kajetanówka, Krynica, Lipniki, Nowokajetanówka, Mateuszowo, Rogatka, Radziejów, Starosiele, Siedliszcze, Skryhiczyn, Stanisławówka, Tuchanie, Uchańka, Zagórnik.
4.2.2. Powierzchnia Gminy Dubienka wynosi ok. 100 km2.
4.2.3. Liczba nieruchomości jednorodzinnych i zagrodowych na terenie gminy: 780.
4.2.4. Liczba nieruchomości wielorodzinnych (wspólnota): 1.
4.2.5. Liczba osób zamieszkujących na terenie gminy wynikająca ze złożonych deklaracji: 1625.
4.2.6. Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów w okresie trwania zamówienia / 16 m-cy/ ok. 400
Mg. Ilość odpadów podana powyżej jest orientacyjna, wynika ze sprawozdań za lata ubiegłe i bieżących szacunków.
4.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
4.3.1. Odbiór, transport i zagospodarowanie każdej ilości odpadów komunalnych zebranych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dubienka.
4.3.2. Rodzaje odpadów komunalnych i częstotliwość ich odbioru:
1) papier - raz w miesiącu;
2) szkło - raz w miesiącu;
3) metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe - raz w miesiącu;
4) bioodpady – raz w miesiącu w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października raz na tydzień z budynków wielolokalowych i raz na dwa tygodnie z budynków mieszkalnych jednorodzinnych ;
5) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – raz w miesiącu w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października raz na tydzień z budynków wielolokalowych i raz na dwa tygodnie z budynków mieszkalnych jednorodzinnych;
6) popiół – dwa razy w roku w okresie od listopada do kwietnia w okresowych akcjach zbierania odpadów;
7) meble i inne odpady wielkogabarytowe, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony – dwa razy w roku w okresowych akcjach zbierania odpadów.
4.3.3. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych bezpośrednio z terenu
nieruchomości zamieszkałej, także o trudnej lokalizacji-dojeździe do posesji.
4.3.4. Wykonawca zapewni na swój koszt urządzenia do gromadzenia odpadów ok. 40 000 worków przez okres realizacji zamówienia do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do dyspozycji Zamawiającego, a w przypadku zapotrzebowania, Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia niezbędnej ilości worków.
a) Do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie nieruchomości służą pojemniki i worki foliowe:
do gromadzenia odpadów papier: pojemniki lub worki foliowe o minimalnej pojemności 120 l w kolorze niebieskim, oznaczone napisem „Papier”;
do gromadzenia odpadów tworzywa sztuczne, metal i odpady opakowaniowe wielomateriałowe: pojemniki lub worki foliowe o minimalnej pojemności 120 l w kolorze żółtym, oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”;
do gromadzenia szkła: pojemniki o minimalnej pojemności 120 l lub worki foliowe o pojemności 80 l w kolorze zielonym, oznaczonym napisem „Szkło”;
do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpady: pojemniki lub worki foliowe o minimalnej pojemności 120 l w kolorze brązowym, oznaczone napisem „Bio”;
do gromadzenia popiołu: pojemniki lub worki foliowe o minimalnej pojemności 120 l w kolorze szarym, oznaczone napisem „Popiół”.
do gromadzenia odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne: pojemniki o minimalnej pojemności 120 l ,
do gromadzenia odpadów niesegregowanych (zmieszanych) pozostałych po selektywnym wydzieleniu odpadów: pojemniki lub worki o minimalnej pojemności 120 l w kolorze czarnym, oznaczone napisem „Zmieszane”.

b) Minimalne pojemności pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, ustawionych na nieruchomościach zamieszkałych na obszarze o zabudowie jednorodzinnej:
1) 1-3 osób – 120 l;
2) 4-5 osób – 240 l lub 2 x 120 l;
3) 6 osób i więcej – 120 l i 240 l lub 3x 120 l.

c) Minimalne pojemności pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, ustawionych na nieruchomościach zamieszkałych na obszarze o zabudowie wielorodzinnej:
1) nie mniej niż 10 osób i nie więcej niż 20 osób - 1100 l;
2) nie mniej niż 21 osób i nie więcej niż 40 osób - 1100 l i 240 l;
3) nie mniej niż 41 osób i nie więcej niż 60 osób - 2 x 1100 l;
4) nie mniej niż 61 osób i nie więcej niż 80 osób - 3 x 1100 l;
5) powyżej 80 osób – 7000 l.
- nadruk na workach jednostronny, odpowiadający danej frakcji, pierwszy komplet worków zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie 7 dni od podpisania umowy, każdy kolejny po każdej zbiórce w ilości odpowiadającej odebranym workom.
4.3.5. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów na terenie gminy Dubienka z siedzibą: ul. Wierzbina 18, 22-145 Dubienka świadczy usługi w zakresie przyjmowania następujących frakcji odpadów komunalnych tj.:
1) Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny.
2) Przeterminowane leki i chemikalia.
3) Zużyte baterie i akumulatory.
4) Zużyte opony – do 8szt rocznie od gospodarstwa domowego.
5) Meble i inne odpady wielkogabarytowe– do 200 kg rocznie od gospodarstwa domowego.
6) Odpady budowlane i rozbiórkowe – do 1000 kg rocznie od gospodarstwa domowego.
7) Selektywnie zebrane odpady komunalne: papier i tektura, tworzywa sztuczne i metale, szkło, odpady opakowaniowe wielomateriałowe.
8) Odpadów tekstyliów i odzieży.
9) Odpady ulegające biodegradacji.
10) Popioły.
11) Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek.
12) Odpady niebezpieczne.
4.3.6. Wykonawca zapewni niezbędne urządzenia do gromadzenia odpadów zbieranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
4.3.7. Wykonawca odbierał będzie z w/w Punktu Selektywnie Zebrane Odpady Komunalne (PSZOK) oraz odpady ulegające biodegradacji z punktu selektywnego co najmniej dwa razy do roku lub w przeciągu 7 dni po zgłoszeniu przez Zamawiającego.
4.3.8. Wykonawca obowiązany jest do przekazywania z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.
4.3.9. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy roczne sprawozdanie podmiotu prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
4.3.10. Sprawozdanie zawiera informacje o masie:
a) poszczególnych rodzajów zebranych odpadów komunalnych, w tym o odpadach ulegających biodegradacji, oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do których
zostały przekazane zebrane odpady komunalne;
b) pozostałości z sortowania przeznaczonych do składowania powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych;
c) odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła przygotowanych do ponownego użycia i do recyklingu, powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych;
d) odpadów budowlanych i rozbiórkowych będących odpadami komunalnymi przygotowanych do ponownego użycia, poddanych recyklingowi i innym procesom odzysku powstałych z zebranych przez podmiot odpadów komunalnych.
4.3.11. Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy harmonogram wywozu odpadów z wyszczególnieniem miejscowości oraz dat odbioru odpadów obejmujący cały okres obowiązywania umowy.
4.3.12.Sprzęt techniczny
a) Wykonawca musi posiadać sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału ,w tym minimalne wymagania:
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
- co najmniej jedne pojazd do odbioru odpadów BIO wyposażony w system odbioru odcieków.
b) Szczegółowe wymagania dla pojazdów:
- pojazdy powinny być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich transportu, magazynowania oraz przeładunku,
- konstrukcja pojazdów powinna zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz powinna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady,
c) Pojazdy muszą być wyposażone w system:
- monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz
- czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych,
d) Pojazdy powinny być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie,
e) Pojazdy powinny być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.
f) Na koniec każdego dnia roboczego pojazdy powinny być opróżnione z odpadów i parkowane wyłącznie na terenie bazy magazynowo – transportowej,
g) Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację przedsiębiorcy (nazwa firmy, dane adresowe, numer telefonu),
Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczenia ilości znaków ujęta jest w SWZ w rozdziale IV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 331776,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375408,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331776,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Sp. z o. o. w Dubience

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 563-19-62-490

7.3.3) Ulica: ul. Piaski 13

7.3.4) Miejscowość: Dubienka

7.3.5) Kod pocztowy: 22-145

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331776,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2022-12-31
2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.