Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084754/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00099571/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102729 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLEDZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966869
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 16
1.5.2.) Miejscowość: Bledzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-350
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957436610
1.5.8.) Numer faksu: 957417853
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@bledzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bledzew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bledzew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc507bb4-ce87-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.GR.271.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 799889,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dla inwestycji w zakresie budowy budynku socjalno-biurowego (część budynku przeznaczona na funkcję socjalną dla pracowników fizycznych zatrudnionych przez Zakład Gospodarki Komunalnej, a część budynku pod funkcję biurową związaną z obsługą interesantów przez Zakład) wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz instalacją fotowoltaiczną, niezbędną infrastrukturą techniczną (zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej, wodociągowa i elektroenergetyczna), a także zagospodarowaniem terenu (między innymi dojściami i dojazdami, miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, wymianą ogrodzenia od strony drogi publicznej.
Planowany do realizacji budynek to obiekt wolnostojący, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, z dachem dwuspadowym. Budynek do realizacji w technologii murowanej z bloczków silikatowych. Posadowienie budynku przewidziane jest w miejscu istniejącego zbiornika na wodę, który wymaga rozbiórki wraz z pozostałymi w jego obrębie utwardzeniami terenu.
W ramach zadania należy wykonać między innymi:
1) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze (rozbiórka zbiornika na wodę, istniejących utwardzeń terenu oraz ogrodzenia od strony drogi publicznej, wycinkę drzewa),
2) roboty murarskie (wykonanie ławy fundamentowej, ścian zewnętrznych i wewnętrznych), wykonanie więźby dachowej w konstrukcji wiązarów kratowych wraz z pokryciem dachu, orynnowaniem, wykonaniem stolarki okiennej oraz drzwiowej, izolacja termiczna budynku,
3) wykonanie instalacji odgromowej budynku oraz instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,2kWp oraz trójfazowym falownikiem o mocy znamionowej 10 kW. Panele fotowoltaiczne będą montowane na dachu budynku,
4) wykonanie instalacji wewnętrznych (między innymi instalacja wody zimnej i ciepłej, cwu, instalacji kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, instalacji CO, instalacji elektrycznej, instalacji p.poż.), wykonanie instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, wykonanie instalacji LAN i CCTV oraz instalacji systemu alarmowego,
5) roboty posadzkarskie, roboty wykończeniowe (glazurnicze, malarskie i pozostałe roboty wykończeniowe, w tym „biały montaż”),
6) budowę pozostałej niezbędnej infrastruktury technicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym wykonanie utwardzeń terenu w postaci dojść do budynku i parkingu z kostki brukowej, wykonanie nowego ogrodzenia wraz z montażem nowej bramy wjazdowej, dostarczenie innych elementów zagospodarowania terenu takich jak śmietniki na odpady.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W postępowaniu na realizację robót budowlanych w ramach zadania pn. „Budowa budynku socjalno-biurowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bledzewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”, do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 02.07.2021 r. godz. 09:00 wpłynęły oferty:
1) UB SZAŁATA Sp. z o.o., ul. Niegolewskich 10/7, 60- 232 Poznań, wartość 1.162.350,00 zł brutto;
2) Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PEACH Sp. z o.o., ul. Bolesława Chrobrego 20B, 64- 400 Międzychód, wartość 1.353.752,98 zł brutto;
3) Usługi Ogólnobudowlane PAK-BUD Zbigniew Pakuła, ul. Cicha 25, 66- 400 Gorzów Wlkp., wartość 1.181.780,38 zł brutto.
Przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowej części zamówienia tj. 799.889,37 zł brutto.
Wobec tego, że cena złożonych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił przedmiotową część zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Budowa żłobka w gminie Pełczyce
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i remont budynku VIII Domu Studenta Uniwersytetu Łódzkiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.