eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warnice › Zakup wraz z dostawą paliw stałych na potrzeby ogrzania budynku Urzędu Gminy oraz budynków administrowanych przez gminę Warnice na okres luty 2023 - kwiecień 2023.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą paliw stałych na potrzeby ogrzania budynku Urzędu Gminy oraz budynków administrowanych przez gminę Warnice na okres luty 2023 – kwiecień 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warnice 66

1.5.2.) Miejscowość: Warnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 561 28 90

1.5.8.) Numer faksu: 91 561 28 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-938bfd46-9cb2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą paliw stałych na potrzeby ogrzania budynku Urzędu Gminy oraz budynków administrowanych przez gminę Warnice na okres luty 2023 – kwiecień 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-938bfd46-9cb2-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102642

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019126/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup wraz z dostawą paliw stałych na potrzeby ogrzania budynku Urzędu Gminy oraz budynków administrowanych przez gminę Warnice na okres luty 2023 – kwiecień 2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.08.2023.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 165600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Zakup wraz z dostawą paliw stałych na potrzeby ogrzania budynku Urzędu Gminy oraz budynków administrowanych przez Gminę Warnice na okres luty 2023 – kwiecień 2023.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2.1. Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą paliw stałych paliw stałych na potrzeby ogrzania budynku Urzędu Gminy oraz budynków administrowanych przez Gminę Warnice na luty 2023 – kwiecień 2023 zgodnie z poniższym wykazem:
1) Ekogroszek na potrzeby budynku Urzędu Gminy – 12 ton.
2) Ekogroszek na potrzeby budynku OSP w Warnicach – 18 ton.
3) Ekogroszek na potrzeby Szkoły Podstawowej w Starym Przylepie – 9 ton.
4) Ekogroszek na potrzeby Szkoły Podstawowej w Warnicach – 27 ton.
5) Ekogroszek workowany na potrzeby świetlicy wiejskiej w Starym Przylepie po 25 kg – 1 tona.
6) Ekogroszek na potrzeby świetlicy wiejskiej w Obrytej po 25 kg – 2 tony.
7) Ekogroszek na potrzeby podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Warnicach – 3 tony.
2.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczane paliwa stałe posiadały określone poniżej parametry:
a) Ekogroszek luzem i workowany:
– Wartość opałowa Qir minimum 26 MJ/kg
– Zawartość popiołu poniżej 9 %
– Zawartość siarki całkowitej poniżej 0,6 %
– Wilgotność poniżej 10 %
– Zdolność spiekania wg. metody Rogi RI poniżej 20
– Uziarnienie 5-31,5 mm.
2.3. Zamawiający informuje, iż dostarczane paliwa stałe o w/w parametrach muszą być pochodzenia polskiego (z polskich kopalni).
2.4. Dostawa wymienionych powyżej paliw stałych do Zamawiającego będzie się odbywać sukcesywnie zgodnie z uprzednim zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. Zamówienie może być składane drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną. Czas dostawy nie może przekroczyć ilości dni roboczych wskazanych w ofercie Wykonawcy, jednak nie może być dłuższy niż 4 dni robocze licząc od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
2.5. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu.
2.6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad.
2.7. Zamawiający zastrzega, iż ilość paliw określona w punkcie 2.1. SWZ jest szacunkowa i może różnic się od ilości faktycznie zamówionych paliw. Zamawiający sobie prawo zakupienia mniejszej lub większej ilości paliw niż określona w punkcie 2.1. SWZ.
2.8. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2.9. Obowiązkiem Wykonawcy jest rozładunek paliw w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2.10. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie następował w obecności przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego.
2.11. Lokalizacja miejsc dostawy:
a) Urząd Gminy Warnice – Warnice 66, 74 – 201 Warnice
b) Budynek OSP w Warnicach – Warnice 36A, 74 – 201 Warnice
c) Szkoła Podstawowa w Warnicach – Warnice 30, 74 – 201 Warnice
d) Filia Szkoły Podstawowej w Starym Przylepie – Stary Przylep 60, 74 – 201 Warnice
e) Świetlica wiejska w Starym Przylepie – Stary Przylep 27B, 74 – 201 Warnice
f) Świetlica wiejska w Obrytej – Obryta 38, 74 – 201 Warnice
g) Teren gminy Warnice – opał przeznaczony na potrzeby podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Warnicach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146493,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146493,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146493,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Węglopasz” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302786863

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146493,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.