Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072508/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102228 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania do organizacji Śląskiego Festiwalu Nauki i innych wydarzeń konferencyjnych, naukowych czy zarządzania bazą kontaktów uczestników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323591334
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania do organizacji Śląskiego Festiwalu Nauki i innych wydarzeń konferencyjnych, naukowych czy zarządzania bazą kontaktów uczestników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e7f3b80-bf91-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.040.2021.DWK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175080,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania pozwalającego na obsługę prelegentów oraz gości, a także procesów związanych z organizacją nieograniczonej ilości wydarzeń konferencyjnych, kongresowych, szkoleniowych (zwanych dalej wydarzeniami), wraz z 48 miesięczną licencją na jego używanie, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku 2 do SWZ, zwanego dalej „oprogramowaniem” lub „systemem”. System musi być utrzymany i udostępniony w modelu Software as a Service (SaaS) tj. na serwerze Wykonawcy.
2) Zakres zamówienia obejmuje dostawę licencji na używanie systemu, opracowanie, udostępnienie i wdrożenie dodatkowego modułu dedykowanego obsłudze Śląskiego Festiwalu Nauki (dalej ŚFN), szkolenie dla maksymalnie 10 osób po udostępnieniu kompletnego oprogramowania, a także bezpłatną gwarancję i wsparcie serwisowe przez okres 12 miesięcy od podpisania protokołu końcowego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4) Termin realizacji zamówienia:
1) wdrożenie licencji podstawowej (bez modułu ŚFN) – do 20 dni roboczych od zawarcia umowy;
2) wdrożenie licencji kompletnej (wraz z dodatkowym modułem ŚFN) – do 40 dni roboczych
od zawarcia umowy;
3) przeprowadzenie szkolenia dla maksymalnie 10 osób wskazanych przez Zamawiającego – do 10 dni roboczych po udostępnieniu kompletnego oprogramowania (patrz. pkt 2).
5) Adres dostawy: nie dotyczy (przekazanie wszystkich niezbędnych kodów i haseł następuje w formie elektronicznej na adres e-mail);
6) Termin gwarancji: 12 miesięcy od podpisania końcowego protokołu odbioru;
7) Wsparcie serwisowe (zwane też technicznym):
a) Zamawiający wymaga zapewnienia przez Wykonawcę wsparcia serwisowego, rozumianego jako zapewnienie ciągłości działania systemu i reagowanie na wszelkie nieprawidłowości oraz awarie, zgłoszone przez Zamawiającego w trakcie wydarzeń, których obsługa będzie odbywała się z wykorzystaniem systemu, przez okres 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego;
b) zapewnienie hostingu, administracji, backup’u, aktualizacji systemu;
c) zapewnienie obsługi help-desk, polegającej na bezpośrednim dostępie telefonicznym oraz email do osób technicznych, które pomagają rozwiązać wszelkie problemy techniczne związane z działaniem i obsługą oprogramowania.
8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Studiów Programistycznych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132597314
7.3.3) Ulica: Brukselska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-973
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT STUDIÓW PROGRAMISTYCZNYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT STUDIÓW PROGRAMISTYCZNYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- "Rewitalizacja placu zabaw między ulicami Szarych Szeregów a Bazyliową w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia regionalnej kampanii internetowej
- Organizacja i realizacja badania pt. "Efektywność wsparcia finansowego z Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2023 w województwie śląskim"
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.