eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi szkoleniowej dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Zamówienie podzielono na trzy części, od 1 do 3



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102088 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi szkoleniowej dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Zamówienie podzielono na trzy części, od 1 do 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi szkoleniowej dla pracowników Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Zamówienie podzielono na trzy części, od 1 do 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68576f85-78e0-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zintegrowany Program ASP w Łodzi 2”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011492/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23600,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1) Szkolenie/kurs pt. „Pracownicze Plany Kapitałowe (online)”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie profesjonalnej edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w trybie online szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: "Pracownicze Plany Kapitałowe" dla pięciu pracowników Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia:
1) Terminy związane z wypełnieniem obowiązków nałożonych na podmiot zatrudniający będący jednostką sektora finansów publicznych.
2) Kiedy rozpocząć wdrożenie - jakie koszty związane z PPK należy uwzględnić w budżecie na 2021 rok oraz czy można przeprowadzać ankiety wśród pracowników?
3) Wybór instytucji finansowej - czy może zostać dokonany przez samorząd?
4) Czy przy wyborze PPK należy stosować postanowienia ustawy prawo zamówień publicznych?
5) Zapisywanie uczestników do PPK - podleganie pod definicję osoby zatrudnionej oraz kryterium stażu i wieku. Przykłady.
6) Uczestnictwo w PPK a zmiana pracodawcy, bądź równoległe zatrudnienie.
7) Umowy zawierane przez pracodawcę.
8) Wysokość wpłat do PPK - sposób ich obliczania, przekazywanie wpłat do instytucji finansowej.
9) Preferencyjne warunki wpłaty obligatoryjnej dla najmniej zarabiających - procedura.
10) Udział reprezentacji pracowników w wyborze instytucji finansowej - skład reprezentacji oraz sposób jej wyłonienia. Jak w możliwie najpełniejszym zakresie odformalizować proces wyboru? Co w przypadku braku możliwości jej wyłonienia?
11) Kryteria wyboru instytucji finansowej.
12) Zmiana instytucji finansowej - obowiązki pracodawcy wobec osób zatrudnionych.
13) Rezygnacja z uczestnictwa PPK - forma i ustawowe wymogi oświadczenia o rezygnacji. Skutki złożenia rezygnacji dla pracodawcy.
14) Deklaracje składane w PPK - deklaracja o ponownym akcesie, deklaracja wpłaty dodatkowej, deklaracja o przystąpieniu dla osób 55+, treść i skutki dla pracodawcy.
15) Obowiązek informacyjny wobec osób zatrudnionych - jego zakres i sposób komunikacji. Analiza przykładowej informacji.
16) Podatek od wpłat pracodawcy.
17) Potrącenia z wynagrodzenia a PPK.
18) Wykroczenia z ustawy: na czym polega nakłanianie do rezygnacji z PPK w rozumieniu art. 108 ustawy?
19) Jakie sankcje grożą za naruszenie przepisów ustawy? Uprawnienia PIP.
Organizacja zajęć szkoleniowych: Zakres czasowy oraz Termin szkolenia.
1) Zamawiający wymaga przeprowadzenia przedmiotowego szkolenia (kursu) obejmującego zaangażowanie merytoryczne zgodne z programem o którym mowa w pkt. 3.1.1.1 SWZ, wynoszące co najmniej 3 godziny zegarowe, jednak nie więcej niż 8 godzin zegarowych,
2) Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w sposób profesjonalny niezależnie od liczby uczestników, w szczególności zapewniając kadrę szkoleniową posiadającą odpowiednie umiejętności, wiedzę, doświadczenie oraz przygotowanie zawodowe,
3) Wymagany termin realizacji szkolenia: w terminie do 14 dni od zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w jeden dzień roboczy (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych i ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 8:00-16:00.
4) Wykonawca, po zakończeniu szkolenia, zobowiązany jest wystawić certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające udział każdego z uczestników w przedmiotowym szkoleniu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2) Szkolenie/kurs pt. „Kurs języka angielskiego (online)”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie profesjonalnej edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu w trybie online kursu językowego z nauki języka angielskiego w formie kursu online dla jednego pracownika Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (dalej: Uczestnika).
Organizacja zajęć szkoleniowych - Zakres przedmiotowy i merytoryczny:
1) Wykonawca umożliwi uczestnikowi rozpoczęcie nauki najszybciej jak to możliwe biorąc pod uwagę prawne możliwości zawarcia umowy o zamówienie publiczne – zgodnie z założeniem Projektu: w marcu 2021 r.,
2) Zamówienie obejmuje udział 1 uczestnika w szkoleniu językowym przez okres 5 semestrów (w rozumieniu akademickim tj. w ujęciu 2 semestry w roku akademickim).
3) Co do zasady, umowa wygasa wraz z zakończeniem nauki w piątym semestrze tj. najpóźniej we wrześniu 2023 r.
Sposób/forma realizacji:
1) Szkolenie online z wykorzystaniem technologii cyfrowego przekazu audio-wideo w trybie rzeczywistym,
2) Szkolenie z naciskiem na naukę praktycznego wykorzystania języka obcego,
3) Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi tj. organizację szkolenia w formie szkolenia otwartego – na zasadzie dołączenia do grupy szkoleniowej, jak również w formie kursy indywidualnego, z tym zastrzeżeniem, że poziom zaawansowania grupy pozostanie zgodny ze zweryfikowaną przez Wykonawcę znajomością języka angielskiego przez uczestnika szkolenia,
Organizacja zajęć szkoleniowych - Zakres przedmiotowy i merytoryczny:
1) Szkolenie językowe z nauki języka angielskiego dla osób dorosłych na poziomie zaawansowania uczestnika w dniu przystąpienia określonym przez Zamawiającego na poziomie początkującym (A1). Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia własnego testu kwalifikującego uczestnika do uczestniczenia w kursie na odpowiednio dobranym poziomie kształcenia,
2) Szkolenie ma na celu podnoszenie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w mowie i w piśmie przez cały okres uczestniczenia uczestnika w szkoleniu.
3) Wykonawca zobowiązany jest dostosowywać poziom zaawansowania prowadzonych zajęć do umiejętności uczestnika i osiągniętego stopnia zaawansowania. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest dokonywać cyklicznej oceny stopnia zaawansowania uczestnika i proponować uczestnikowi przesunięcie do grup szkoleniowych o innych stopniach zaawansowania (wymagana zgoda uczestnika).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3) Szkolenie/kurs pt. „Kadry i płace (online)”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie profesjonalnej edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na realizowaniu usługi szkoleniowej w sposób ustawiczny poprzez zapewnienie dwóm pracownikom Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, nielimitowanego dostępem online do Platformy szkoleniowej prowadzonej przez Wykonawcę.
Zakres zamówienia obejmuje zapewnienie dostępu wyznaczonym pracownikom Zamawiającego (dalej Uczestnikom) nielimitowanego i nieograniczonego (24/7) dostępu do materiałów szkoleniowych z zakresu „Kadry i Płace”, z uwzględnieniem następujących warunków i poniższych zasad:
1) Wykonawca zapewni każdemu z uczestników pełny dostęp do zawartości szkoleniowej udostępnionej na Platformie szkoleniowej Wykonawcy. Platforma szkoleniowa obejmuje dostęp do co najmniej następującego rodzaju usług i materiałów:
a) spotkań na żywo z ekspertami ,
b) wszystkich szkoleń na żywo organizowanych przez Wykonawcę,
c) bazy wiedzy, składającej się co najmniej z zarejestrowanych i publikowanych regularnie na platformie nagrań szkoleń on-line. W ramach usługi Wykonawca zapewnia dostęp do wszystkich aktualnie dostępnych szkoleń i materiałów oraz do wszystkich szkoleń i materiałów, które będą publikowane przez okres 6 miesięcy od daty uruchomienia dostępu,
d) konsultacji telefonicznych z ekspertami (umawiane na żądanie Uczestnika, z zapewnieniem 15 - minutowej dyspozycji eksperta),
Sposób/forma realizacji:
1) W zakresie szkoleń – dostęp online z wykorzystaniem technologii cyfrowego przekazu audio-wideo w trybie rzeczywistym,
2) W zakresie dostępu do bazy wiedzy i materiałów szkoleniowych – dostęp online z wykorzystywaniem indywidualnego klucza (loginu),
3) Wykonawca zobowiązany jest wygenerować i udostępnić dwa loginy zapewniające zindywidualizowany dostęp do platformy szkoleniowej i przekazać je Zamawiającemu lub bezpośrednio uczestnikom (na podane przez Zamawiającego adresy email) na co najmniej 48 godzin przed wyznaczoną datą rozpoczęcia się szkolenia. Wykonawca umożliwi uczestnikom dostęp do Platformy szkoleniowej z wykorzystaniem loginów w ten sposób, że umożliwi korzystanie z tych loginów w tym samym czasie, również poprzez dostęp do innych treści, materiałów czy usług,
Zakres czasowy realizacji usługi:
1) Wykonawca zapewni każdemu z uczestników pełny dostęp do zawartości szkoleniowej udostępnionej na Platformie szkoleniowej Wykonawcy przez okres 6 miesięcy (180 dni) od daty rozpoczęcia świadczenia usługi (uruchomienia dostępu). Świadczenie usługi przez Wykonawcę nastąpi nie później niż w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2490,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Rachunkowości i Podatków Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015306121

7.3.3) Ulica: ul.Szpitalna 1/35-36

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-020

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że Część nr 2 przedmiotowego zamówienia została unieważniona, gdyż w terminie wyznaczonym na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, że Część nr 23 przedmiotowego zamówienia została unieważniona, gdyż w terminie wyznaczonym na składanie ofert, nie wpłynęła żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu.

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.