eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › " Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach - etap IV"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101938 z dnia 2021-07-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach – etap IV”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce- Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413676720

1.5.8.) Numer faksu: 413676917

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzb.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzb.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1 Maja 224 w Kielcach – etap IV”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0232a5ca-b4a1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055932/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZB/M 224 – etap IV /2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5394872,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu lokali mieszkalnych przy ulicy 1-go Maja 224 w Kielcach (dz. nr 12/19 Obręb 0005), w ramach IV etapu zgodnie dokumentacją projektową i schematem etapów robót zawartym w dokumentacji, z uwzględnieniem uszczegółowienia zakresu robót IV etapu, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Zakres IV etapu obejmuje budowę budynków zespołu segmentu „C” (budynki jednokondygnacyjne i dwukondygnacyjne) i zespołu budynków segmentu „D” (budynki jednokondygnacyjne) o łącznej ilości
15 lokali mieszkalnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. Wyposażenie budynków w urządzenia, sprzęt i armaturę instalacyjną oraz zagospodarowanie terenu objętego IV etapem
realizacji przedmiotowej inwestycji powinno nawiązywać i stanowić kontynuację do zakończonych etapów inwestycji.
Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Roboty rozbiórkowe: rozebranie budynków mieszkalnych wielorodzinnych jednokondygnacyjnych
(budynki nr 1 i nr 6 na planszy wyburzeń); rozbiórka blaszaków, budynku gospodarczego (nr 19 na planszy wyburzeń); rozbiórka ogrodzenia; likwidacja istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z planszą ZUD; rozebranie nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży; wywiezienie gruzu, ziemi i materiału pochodzącego z demontażu, przekazanie materiałów do utylizacji i uprzątnięcie terenu budowy;
b). Roboty ziemne: wykopy fundamentowe, wykopy liniowe, przestrzenne; umocnienie ścian wykopów;
zasypanie wykopów i rozplantowanie ziemi;
c). Roboty konstrukcyjne: wykonanie fundamentów żelbetowych wraz z izolacją; montaż żelbetowych
prefabrykowanych modułów mieszkalnych z zamontowanymi skrzynkami pocztowymi i odbojnicami
drzwi wejściowych, wykonanie schodów żelbetowych;
d). Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne c.o., c.c.w., kanalizacji deszczowej oraz przyłącza wod- kan; - zgodnie z
dokumentacją projektową:
- instalacje wodno-kanalizacyjne - z montażem: zestawów wodomierzowych z systemem przedpłatowego
poboru mediów wody zimnej i ciepłej, przyborów kanalizacyjnych i baterii umywalkowych, natryskowych i
zlewozmywakowych – zgodnie z dokumentacją projektową ;
- sieć cieplna – zgodnie z dokumentacją projektową ;
- kanalizacja deszczowa - zgodnie z dokumentacją projektową (od studzienki D15 do separatora OS +
przynależne wpusty oraz od studzienki od D10 do D17+WP3+WP4);
- instalacje centralnego ogrzewania i wentylacji: z montażem ciepłomierzy z modułem radiowym do
zdalnego odczytu; montaż kuchni gazowej z piekarnikiem (gaz z butli);
e). Instalacje elektryczne w mieszkaniach (15 mieszkań - segment „C” i „D” ) oraz oświetlenie terenu IV etapu ;
f). Strefa ruchu: roboty pomiarowe; wykonanie nawierzchni dróg i chodników z kostki betonowej oraz
nawierzchni z płyt ażurowych na podbudowie, ułożenie obrzeży trawnikowych i krawężników betonowych
oraz wykonanie trawników – zgodnie z dokumentacją projektową i uszczegółowieniem zakresu robót IV
etapu - Załącznik nr 10 do SWZ pkt. 10.10
g). Nasadzenia (nasadzenia kompensacyjne) – zgodnie z projektem zieleni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objętych przedmiotem zamówienia i warunki ich
wykonania określają:
• projekt budowlany - (Załącznik nr 10 do SWZ ),
• uszczegółowienie zakresu robót etapu IV - (Załącznik nr 10 do SWZ pkt.10.10),
• przedmiary robót - (Załącznik nr 9 do SWZ ),
• projektowane postanowienia umowy - (Załącznik nr 5 do SWZ),
• harmonogram rzeczowo-finansowy - (Załącznik nr 8 do SWZ),
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (Załącznik nr 11 do SWZ),
• realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019r. poz. 2019 ze zm.),ustawie z dnia 7 lipca 1994r. –
Prawo budowlane (Dz.U z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych przepisami Pzp
ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. z 2020r. poz. 1740 ze zm.) oraz przepisom
powołanym w SWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SWZ, na którym będą
prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust.1 pkt.18 ustawy Pzp, jeżeli zostanie
złożona bez odbycia wizji lokalnej. Zamawiający pełną dokumentację przedmiotu zamówienia umieszcza na
stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce
4.W celu zapoznania się z placem budowy i zakresem IV etapu robót, Zamawiający przewiduje wizję
lokalną Wykonawców, w miejscu prowadzenia robót tj. w Kielcach, ul. 1-go Maja 224 (teren budowy)
w dniu 24 maja 2021r. o godz. 10:00
5. W przypadku zmiany terminu zebrania Wykonawcy, zostaną poinformowani poprzez umieszczenie
informacji na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/mzb_kielce w sekcji „Komunikaty”.
6. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter informacyjny do sporządzenia
wyceny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na
ryczałtowy charakter wynagrodzenia.
7. Stosownie do art. 95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace fizyczne, w
tym prace w zakresie montażu prefabrykowanych lokali mieszkalnych oraz prace w zakresie robót
instalacyjnych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w
sposób określony w art. 22 par.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz.1320
z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą kierowały
robotami objętymi zamówieniem, a które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę także w ramach innych
stosunków pracy dopuszczonych przez prawo.
Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem Umowy wskaże w Załączniku nr 1 do Umowy osoby,
które będą realizować zamówienie w zakresie, o którym mowa powyżej oraz będzie zobowiązany do złożenia
w celu udokumentowania tej obsady oświadczenia o spełnianiu wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu
Umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami
wskazanymi przez Wykonawcę/Podwykonawcę. Zmiana osób, o których mowa nie wymaga aneksu do
Umowy (Wykonawca/Podwykonawca przedstawia korektę listy osób wykonujących zamówienie do
wiadomości Zamawiającego). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnia Zamawiającego do kontroli
spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji określonych w projektowanych
postanowieniach umowy (Załącznik nr 5 do SWZ) z tytułu niespełnienia tych wymagań.
8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie wg zatwierdzonego przez Zamawiającego
harmonogramu rzeczowo-finansowego (Załącznik nr 8 do SWZ) zgodnie z § 10 projektowanych
postanowień umowy (Załącznik nr 5 do SWZ).
9. Wymagany minimalny okres gwarancji za wykonane roboty wynosi 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45262300-4 - Betonowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5964714,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5964714,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5964714,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G.B. Garaże Spółka z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731190199

7.3.3) Ulica: Żyzna 15

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. PHU Claudia Karbownik Grzegorz, ul. Domaniówka 6/16, Kielce 25-411,
Zakres powierzonych prac: przyłącze cieplne, wodne, kanalizacyjne
2. PPHU Sanel, Oś Na Stoku 28/22 25-437 Kielce,
Zakres powierzonych prac: zewnętrzne instalacje elektryczne
3. Em Bud Marek Kuchna, ul. Bukowa 4, 26-026 Morawica,
Zakres powierzonych prac: roboty budowlane i fundamentowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5964714,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.