eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612854031`

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i zbiornika do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e4ab085-b302-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00038393

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tlenu medycznego oraz dzierżawa butli.
2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 366) . Powyższe nie dotyczy zbiornika na ciekły tlen medyczny, o którym mowa w pkt
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.,- magazynu gazów lub magazynu Apteki Szpitalnej – ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

4.5.5.) Wartość części: 61075,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mieszaniny gazów (podtlenek azotu/tlen) oraz dzierżawa butli, wózka oraz zaworu dozującego.
2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 366) . Powyższe nie dotyczy zbiornika na ciekły tlen medyczny, o którym mowa w pkt
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.,- magazynu gazów lub magazynu Apteki Szpitalnej – ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

24112200-4 - Tlenki azotu

4.5.5.) Wartość części: 58662,08 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podtlenku azotu, argonu oraz powietrza medycznego wraz z dzierżawą butli.
2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 366) . Powyższe nie dotyczy zbiornika na ciekły tlen medyczny, o którym mowa w pkt
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.,- magazynu gazów lub magazynu Apteki Szpitalnej – ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24112200-4 - Tlenki azotu

24100000-5 - Gazy

4.5.5.) Wartość części: 8127,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tlenu medycznego, dwutlenku węgla wraz z dzierżawą butli.
2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 366) . Powyższe nie dotyczy zbiornika na ciekły tlen medyczny, o którym mowa w pkt
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o.,- magazynu gazów lub magazynu Apteki Szpitalnej – ul. Żwirki i Wigury 10, Środa Wielkopolska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

24112100-3 - Ditlenek węgla

4.5.5.) Wartość części: 23990,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tlenu medycznego ciekłego oraz dzierżawa zbiornika.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ.
3. W przypadku tej części asortyment – tlen medyczny ciekły dostarczany będzie według potrzeb i bieżącego zużycia tlenu medycznego, odczytywanych przez Wykonawcę za pomocą telemetrii. Zasada ta nie obowiązuje w okresie ewentualnej realizacji przez Zamawiającego stacjonarnych i całodobowych świadczeń medycznych na rzecz chorych lub osób z podejrzeniem COVID-19 (na dzień ogłoszenia postępowania powyższe nie ma zastosowania). - W tej sytuacji Zamawiający składa zapotrzebowanie na tlen medyczny pocztą elektroniczną wskazując w szczególności bieżącą pojemności zbiornika. Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie 48 godzin od dnia otrzymania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24111900-4 - Tlen

4.5.5.) Wartość części: 106522,78 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli.
2. Dla wyliczenia wartości dzierżawy butli, Zamawiający posługuje się jednostką „butlodzień” (Wykonawca podaje w formularzu asortymentowym cenę jednostkową za jeden dzień dzierżawy danego rodzaju butli, która to następnie powiększona jest o ilość butli tego samego rodzaju oraz ilość dni w roku tj. 366) . Powyższe nie dotyczy zbiornika na ciekły tlen medyczny, o którym mowa w pkt
3. Każdorazowo przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób aby możliwa była identyfikacja producenta oraz asortymentu.
4. Termin ważności poszczególnych gazów ustala się na 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy asortymentu do siedziby Zamawiającego.
5. Dzierżawione butle muszą posiadać aktualne legalizacje przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca będzie dokonywał dostaw gazów dwa razy w tygodniu, w dni tygodnia wskazane w formularzu ofertowym, bezpośrednio do Oddziału Medycyny Paliatywnej, ul. Lotnicza 56, Środa Wielkopolska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne

4.5.5.) Wartość części: 44482,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62606,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62606,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62606,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62606,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58635,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58635,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58635,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58635,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10178,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10178,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10178,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10178,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23350,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23350,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23350,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213184

7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników nr 48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-146

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23350,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138186,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138186,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138186,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138186,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35251,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35251,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35251,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linde Gaz Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6770067397

7.3.3) Ulica: ul. Prof. Michała Życzkowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35251,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2025-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.