eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa i uruchomienie sprzętu multimedialnego wraz z wykonaniem i uruchomieniem kontentu na potrzeby wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101698 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i uruchomienie sprzętu multimedialnego wraz z wykonaniem i uruchomieniem kontentu na potrzeby wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM OKRĘGOWE W SUWAŁKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 81

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/tryb-podstawowy-2021/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i uruchomienie sprzętu multimedialnego wraz z wykonaniem i uruchomieniem kontentu na potrzeby wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6853fc8-d004-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031337/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z wykonaniem kontentu na potrzeby wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

4. Przedmiotowe zamówienie jest finansowane w ramach projektu „LT-PL-4R-280 pn. Cross border poetry-painting that speaks – Poezja transgraniczna – malowanie słowami, dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Interreg V-A Lithuania -Poland cooperation Programme

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAT.271.700.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie sprzętu multimedialnego wraz z wykonaniem i uruchomieniem kontentu na potrzeby wystawy stałej w Muzeum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania, dostawy przedmiotu zamówienia, jego wniesienia, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych, montażu, instalacji i uprzątnięcia pomieszczeń po tych czynnościach. Dostarczany przedmiot zamówienia będzie nowy, nie wykorzystywany wcześniej w innych zamówieniach, ani nie powystawowy.
Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, wniesienie i ustawienie dostarczonego wyposażenia w odpowiednich pomieszczeniach, zgodnie z projektem wystawy.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32321300-2 - Materiały audiowizualne

32417000-9 - Sieci multimedialne

33195100-4 - Monitory

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

72212520-0 - Usługi opracowywania oprogramowania multimedialnego

79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

92110000-5 - Produkcja filmów kinowych i wideo oraz podobne usługi

92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 260 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, informuje o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie art. 256 ustawy Pzp.

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Po zapoznaniu się z pytaniami złożonymi w przedmiotowym postępowaniu oraz po ponownej analizie opisu przedmiotu zamówienia, dalej „opz”, Zamawiający doszedł do wniosku, iż zakres zmian, który należałoby wprowadzić do opz jest tak daleki, że wykracza poza zwykłą modyfikację specyfikacji warunków zamówienia, dopuszczoną ustawą Pzp. Wprowadzenie zmian jest konieczne, aby opz dostosować do potrzeb Zamawiającego.
Ponadto ponowna ocena opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu, skłoniła Zamawiającego do decyzji o wyborze innego wariantu realizacji zamówienia poprzez podzielenie go na części, w taki sposób, aby rozszerzyć krąg potencjalnych wykonawców i zwiększyć w tym zakresie konkurencyjność

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.