eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz-Zdrój › Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101566 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28

1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49611f39-b3e0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005129/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055047/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2021.IZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5727106,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa Domu Ludowego w Lubatówce, zmiana sposobu użytkowania poddasza na usługową, budowa wewnętrznej instalacji gazu, miejsc postojowych i niezbędnych urządzeń budowlanych”.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- rozbiórka
 całego budynku kotłowni z wyłączeniem ściany zachodniej, łącznie z fundamentami i zasypaniem wykopów ziemią po rozbiórce fundamentów
- przebudowa
 częściowe podbicie fundamentów ścian zewnętrznych ze względu na płytkie posadowienia,
 wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych,
 docieplenie ścian fundamentowych
 docieplenie ścian zewnętrznych budynku w systemie ETICS
 wykonanie trzonów wentylacji grawitacyjnej
 wykonanie nowej klatki schodowej na wszystkie kondygnacje wraz z montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych
 przebudowa kondygnacji parteru (remizy strażackiej) dotyczy przebudowy ścian wewnętrznych, wykonaniu instalacji wewnętrznych, wykonaniu nowej posadzki, wymiany stolarki drzwiowej i bram garażowych
 przebudowa kondygnacji I piętra do nowej funkcji tj. pom. przedszkola w zakresie przebudowy ścian wewnętrznych, wykonanie instalacji wewnętrznych, wykonanie nowych posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszonych
 adaptacja kondygnacji poddasza na pomieszczenia usługowe wraz ze zmianą konstrukcji więźby dachowej na stalowo-drewnianą w zakresie wykonania ścian wewnętrznych, wykonania instalacji wewnętrznych, wykonania nowych posadzek, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszonych
 pogłębienie pom. piwnicy
 dachu wraz z pokryciem i dźwigarami nad salą widowiskową z sufitem podwieszanym z wykonaniem nowych dźwigarów kratowych drewnianych
- rozbudowa
 rozbudowa sali widowiskowej w kierunku wschodnim i północnym o część dwukondygnacyjną , w której zaprojektowano pom. sanitarne, pełna kuchnię do obsługi sali widowiskowej, szatnię dla aktorów oraz pokój gościnny
- nadbudowa
 wykonanie nowej konstrukcji dachu krokwiowo-płatwiowego dwuspadowego z lukarnami na „Domu Ludowym” z podparciem konstrukcji dachu przy pomocy ram stalowych, wykonaniu ścian zewnętrznych i wewnętrznych w poziomie poddasza, wykonaniu instalacji wewnętrznych
- zagospodarowanie terenu obejmuje
 plac przed wejściem głównym wraz z miejscami postojowymi
 chodniki do komunikacji pieszej
 miejsce na gromadzenie odpadów komunalnych stałych
 mikroniwelację terenu
- przyłącza zewnętrzne
 przyłącz do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej
 przebudowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej
- instalacje wewnętrzne
 elektryczna: oświetlenia, gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego i ewakuacji
 niskoprądowa: oddymianie klatki schodowej i nagłośnienia sali widowiskowej
 odgromowa
 fotowoltaiczna
 wod-kan.
 hydrantowa
 gazowa
 c.w.u.
 c.o.
 wentylacja grawitacyjna
 wentylacja wywiewno-nawiewna z odzyskiem ciepła
 klimatyzacja mechaniczna typu split
 w kuchni wyciąg przez okap i centrala nawiewna kompensująca powietrze usuwane z okapu
 sprężonego powietrza
- wyposażenie
 dostawa urządzeń wyposażenia kuchni
 dostawa urządzeń rozdzielni posiłków przedszkola

Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną.

Obowiązkiem Oferenta będzie dokonanie odbioru urządzeń technicznych kotłowni oraz podnośnika dla osób niepełnosprawnych przez Urząd Dozoru Technicznego z dopuszczeniem ich do eksploatacji.


UWAGA!

Materiał z rozbiórki tj. pokrycie dachowe z blachodachówki, wełna mineralna, kasetony sufitowe wraz z rusztem, krokwie oraz orynnowanie (z Sali widowiskowej) mają zostać zdemontowane w sposób niepowodujący ich uszkodzenie.
Blachodachówkę należy zabezpieczyć przekładając folią, a następnie należy ją złożyć na paletach. Podobnie należy postąpić z pozostałym materiałem z demontażu. Zdemontowany z kotłowni kocioł stalowy, należy zabezpieczyć i dostarczyć wraz z pozostałymi zdemontowanymi materiałami do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju ul. Zdrojowa 122. (Materiał stanowi własność Zamawiającego).


UWAGA!

Zamawiający zastrzega, że podczas rozliczenia za wykonane roboty budowlane nie może zostać przekroczona kwota zabezpieczona w budżecie na rok 2021, (patrz zapisy umowy-rozliczenie).


Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.

UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6844992,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9568250,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6844992,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLKAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962965307

7.3.3) Ulica: Mikołaja Reja

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne - GROM Sp. z o.o.
Instalacje sanitarne - TermoKlima Bartosz Socha


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6844992,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 335 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.