eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Drogi wewnętrzna do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wojska Polskiego 52a w aspekcie zgodności z przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Drogi wewnętrzna do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wojska Polskiego 52a w aspekcie zgodności z przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipwalcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Drogi wewnętrzna do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wojska Polskiego 52a w aspekcie zgodności z przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afa40ec7-7d30-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020536/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Droga wewnętrzna do budynku wielorodzinnego przy ul. Wojska Polskiego 52 aw aspekcie zgodnosci z przepiasami p.poż.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501000

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.271.33.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi wewnętrznej do budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z budową parkingów, chodników oraz kanalizacji deszczowej, przy ul. Wojska Polskiego 52a w Wałczu.

1. W branży drogowej:
a) budowę drogi wewnętrznej na odcinku A-B tj. wzdłuż ściany frontowej bloku nr 52A, równolegle do ul.
Wojska Polskiego, o długości = 87,60m i szerokości 5,00 m,
b) budowę placu manewrowego na odcinku C-D, tj. wzdłuż ściany szczytowej bloku nr 52A, równolegle do
ul. Budowlanych, o długości = 23,00 m i szerokości 10,00 m.
c) budowę chodnika wzdłuż odcinka A-B, w km 0+000 – 0+083,00 strona lewa, o szer. = 2,00 m,
d) budowę ściany oporowej z prefabrykowanych elementów betonowych typu „L”, na odcinku
A-B, w km 0+061,20 – 0+090,70, o wysokości 0,80 m ponad projektowany poziom opaski betonowej
i długości 29,50 m,
e) budowę 2 parkingów dla samochodów osobowych, o prostopadłym sposobie parkowania, w ilości 8 miejsc postojowych każdy. Na każdym parkingu przeznaczono 1 miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej.

2. W branży sanitarnej:
a) budowę sieci kanalizacji deszczowej w układzie grawitacyjnym, z rur PVC kl. S SDR 34 SN8 litych o średnicy ∅0,20m o długości L=89,55m,
b) budowę przyłączy kanalizacji deszczowej do wpustów, z rur PVC kl. S SDR 34 SN8 litych, 4szt. o średnicy ∅0,20m o łącznej długości L=21,25m.
c) budowę studni rewizyjnych betonowych o średnicy ∅1,0m – 2szt.
d) budowę studni tworzywowej o średnicy ∅0,4m – 1szt.
W ramach inwestycji przewiduje się ponadto zabezpieczenie kolidującej infrastruktury telekomunikacyjnej
i energetycznej niezwiązanej z drogą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dnia 12 lutego 2023 r. Wykonawca poinformował, że nie przystąpi do jej podpisania. Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a brak innego Wykonawcy,
z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i
uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający
nie dysponuje innymi ofertami z uwagi na ich brak, a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.