eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Dostawa wyposażenia "Laboratorium przygotowania proszków": cz.1 - sita laboratoryjna, cz. 2 - suszarka laboratoryjna, cz. 3 - wagosuszarka, cz. 4 - waga laboratoryjna.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101263 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”:
cz.1 – sita laboratoryjna, cz. 2 – suszarka laboratoryjna, cz. 3 – wagosuszarka, cz. 4 – waga laboratoryjna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 178711700

1.5.8.) Numer faksu: 178711277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”:
cz.1 – sita laboratoryjna, cz. 2 – suszarka laboratoryjna, cz. 3 – wagosuszarka, cz. 4 – waga laboratoryjna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2275ee1-b49c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002474/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków" - sito laboratoryjne, suszarka laboratoryjna, wagosuszarka oraz waga laboratoryjna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie 1.1. Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055349/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 07/2021/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”, którym są sita laboratoryjne (1szt zgodnie z SWZ). Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
Wymagania minimalne dotyczące urządzenia:
• Wytrząsarka do sit o średnicy 200 mmx50 mm
• Możliwość jednorazowego zamontowania co najmniej 10 sit,
• Niski poziom hałasu,
• Możliwość programowania i zapisywania różnych parametrów, jak czas przesiewania i amplituda drgań,
• Zestaw kontrolnych sit laboratoryjnych w obręczy z blachy nierdzewnej,
o wymiarach 200x50 mm, z pokładem wykonanym z tkaniny z drutu nierdzewnego, o oczkach kwadratowych, których nominalne wymiary wynoszą: #3,15; #2,00; #1,25; #1,00; #0,630; #0,500, #0,325; #0,250; #0,125; #0,100; #0,063; oraz z nierdzewnej blachy perforowanej #5,00; #4,00,
• Pokrywa do sit do przesiewu na sucho, zbiornik do sit do przesiewu na sucho
o wymiarach Φ200x50mm.
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej):
1) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
2) termin ten nie ma limitu godzin,
3)bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie
nieprzekraczalnym do 7 tygodni od daty zawarcia umowy ( w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji przedmiotu zamienienia w ujęciu dziennym tj. 49 dni, ze względu na techniczną niemożliwość podania tego zakresu w tygodniach, należy ja czytać jako 7 tygodni od daty zawarcia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38436000-0 - Wstrząsarki i akcesoria

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”, którym jest: suszarka laboratoryjna 1 szt. Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
Wymagania minimalne dotyczące urządzenia:
• Zakres temperatury pracy max do 300oC
• Materiał komory: stal nierdzewna i kwasoodporna
• Wymiary komory: min. (mm) szer x wys x głęb 460x540x450
• Obieg powietrza: wymuszony/naturalny.

W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej):
1) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
2) termin ten nie ma limitu godzin,
3)bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie
nieprzekraczalnym do 7 tygodni od daty zawarcia umowy ( w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji przedmiotu zamienienia w ujęciu dziennym tj. 49 dni, ze względu na techniczną niemożliwość podania tego zakresu w tygodniach, należy ja czytać jako 7 tygodni od daty zawarcia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”, którym jest: wagosuszarka
- 1 szt. Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
Wymagania minimalne dotyczące urządzenia:
• Element grzejny: promiennik halogenowy
• Zakres temperatur: min. 200oC, w krokach co 1oC
• Nośność wagi: 100 g
• Szalka 90 mm, elementy szalki ze stali nierdzewnej,
• Szalki jednorazowe,
• Różne profile suszenia
• Dokładność odczytu:0,01%/ 0,001g
• Przedział pomiaru wilgotności: 0,01 % do 100%
• Możliwość zapisywania różnych programów suszenia,
• Zestaw do kalibracji temperatury, odważnik do kalibracji masy.
• Interfejs.
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej):
1) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
2) termin ten nie ma limitu godzin,
3)bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie
nieprzekraczalnym do 7 tygodni od daty zawarcia umowy ( w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji przedmiotu zamienienia w ujęciu dziennym tj. 49 dni, ze względu na techniczną niemożliwość podania tego zakresu w tygodniach, należy ja czytać jako 7 tygodni od daty zawarcia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38310000-1 - Wagi precyzyjne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego urządzenia do wyposażenia „Laboratorium przygotowania proszków”, którym jest: waga laboratoryjna - 1 szt. Oferowane urządzenie musi być w najlepszym gatunku, jakości oraz pochodzić z bieżącej produkcji, a także posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
Wymagania minimalne dotyczące urządzenia:
• Maksymalny zakres pomiarowy 200 g
• Działka elementarna 0,0001 g
• Zestaw do wyznaczania gęstości ciał stałych
• Jonizator elektrostatyczny
• Osłona przeciwpodmuchowa z 3 przesuwnymi drzwiczkami
• Kalibracja wewnętrzna
• Legalizacja
• Czytelny wyświetlacz LCD
• Interfejs RS232
W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego urządzenia powinny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. Wszelkie możliwe, dopuszczalne przez Zamawiającego tolerancje od podanych parametrów urządzenia, zostały określone punkcie
Wymagany minimalny termin gwarancji (bezpłatnej):
1) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane urządzenia powinien być zgodny z gwarancją producenta, jednak nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru,
2) termin ten nie ma limitu godzin,
3)bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania przez Strony protokołu odbioru.
Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie
nieprzekraczalnym do 7 tygodni od daty zawarcia umowy ( w kolejnych punktach wskazany jest termin realizacji przedmiotu zamienienia w ujęciu dziennym tj. 49 dni, ze względu na techniczną niemożliwość podania tego zakresu w tygodniach, należy ja czytać jako 7 tygodni od daty zawarcia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38310000-1 - Wagi precyzyjne

38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części 1 postępowania kwotę 8.000,00 zł netto. Jedyna ważna oferta w tej części postepowania, została złożona przez firmę ALCHEM Grupa Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Polnej 21 w Toruniu (87-100) za kwotę 12.000,00 netto. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia tę część postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5823 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7950 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5823 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387

7.3.3) Ulica: Krauthofera 36

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-203

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7162,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM GRUPA SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435

7.3.3) Ulica: Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5166 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne: w tej części postępowania wpłynęły 2 oferty i jedno "zgłoszenie":
1) od firmy MERAZET Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Krauthofera w Poznaniu (60-203), która została unieważniona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia.
2) Od firmy ALCHEM Grupa Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Polnej 21 w Toruniu (87-100), ), która została unieważniona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - jej treść była niezgodna z warunkami zamówienia.
3. Oferta firmy AS-LAB Serwis Andrzej Sotwin z siedzibą 32-765 Łazy 32, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. - nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
W związku z powyższym Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W części 2:
Oferta firmy AS-LAB Serwis Andrzej Sotwin z siedzibą 32-765 Łazy 32, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. - nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

W części 3:
1. Oferta firmy AS-LAB Serwis Andrzej Sotwin z siedzibą 32-765 Łazy 32, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. - nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
2. Oferta firmy MERAZET Spółka Akcyjna z siedzibą przy ul. Krauthofera w Poznaniu (60-203), złożona w części 3 postępowania – dostawa wagosuszarki– 1 szt., została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.