Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00078424/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
- 2021/BZP 00087436/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101144 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń realizowanych w ramach projektu partnerskiego, pn. „Rodzina w Centrum 3”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rops.torun.ibip.pl/public1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Polityka społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń realizowanych w ramach projektu partnerskiego, pn. „Rodzina w Centrum 3”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d827a26a-c9bd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007076/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług specjalistycznego poradnictwa rodzinnego - psychiatrycznego i logopedycznego realizowane w ramach projektu partnerskiego pn. "Rodzina w Centrum" 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Oś Priorytetowa 9 Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078424/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs specjalistycznyTematyka kursu: „Trening umiejętności interpersonalnych”
Kurs specjalistyczny wzmacniający kompetencje i umiejętności wychowawcze dla rodziców naturalnych i zastępczych, służące m. in. poprawie komunikacji i relacji w rodzinie.
Liczba kursów w 2021 r. - 2
1 kurs /minimum 40 godzin dydaktycznych /
Kurs ma być prowadzony w cyklu: 2 spotkania 2 dniowe (4 dni – 1 kurs) - łącznie 4 spotkania – 8 dni – 2 kursy.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi hotelarskiej oraz cateringowej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w treści załącznika nr 1 do SWZ - dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia w wersji nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia specjalistyczneSzkolenie nr 1: „Trening zarządzania emocjami jako forma psychoedukacji” - 1 szkolenie
Minimum 13 godzin zegarowych /16 godzin dydaktycznych/ 1 szkolenie /2 dni/
Szkolenie nr 2: „Techniki redukcji stresu u dzieci. jak obniżać napięcie i kształtować odporność na stres”- 1 szkolenie
Minimum 13 godzin zegarowych /16 godzin dydaktycznych / 1 szkolenie /2 dni/
Szkolenie nr 3: „Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami wychowawczymi.” - 1 szkolenie
Minimum 13 godzin zegarowych / 16 godzin dydaktycznych / 1 szkolenie /2 dni/
Szkolenie nr 4: „Jak zaszczepić się na wypalenie zawodowe – radzenie sobie ze znużeniem i zmęczeniem w pracy.” – 2 szkolenia
Minimum 13 godzin zegarowych/ 16 godzin dydaktycznych/ 1 szkolenie/2 dni/
Łączna liczba szkoleń ramach niniejszej Części w 2021 r. - 5
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi hotelarskiej oraz cateringowej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w treści załącznika nr 1 do SWZ - dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia w wersji nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie nr 3: Szkolenie dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej zawodowej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka oraz kandydatów na dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego, którzy będą sprawować opiekę i wychowanie nad dziećmi niepełnosprawnymiLiczba szkoleń w 2021 r. - 1
2 dni / 2 zjazdy jednodniowe/
Liczba godzin nie może być mniejsza niż 20 godzin dydaktycznych.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi hotelarskiej oraz cateringowej, zgodnie z wymaganiami zawartymi w treści załącznika nr 1 do SWZ - dotyczy realizacji przedmiotu zamówienia w wersji nr 1.
Usługi realizowane będą w następujących możliwych wersjach (dotyczy usług, dla których Zamawiający w treści załącznika nr 1 przewidział możliwość zastosowania alternatywnie obu form realizacji usług):
Wersja 1:
Stacjonarnie w bezpośrednim kontakcie trenera świadczącego usługi szkoleniowe oraz uczestników projektu.
Wersja 2:
W formie zdalnej / on-line z wykorzystaniem teleinformatycznych środków łączności, np. platformy szkoleniowej z uwzględnieniem zasad określonych w treści załącznika nr 1 do SWZ.
Wybór wersji, w której dana usługa zostanie zrealizowana należy każdorazowo do Zamawiającego.
Podstawę wyboru wersji realizacji usług w wersji nr 2 mogą stanowić wyłącznie okoliczności wynika-jące z panującej sytuacji epidemicznej w kraju, w tym z obowiązujących w czasie realizacji danej usługi obostrzeń, które będą uniemożliwiały wykonanie usługi w wersji nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości oferty najkorzystniejszej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93100,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości oferty najkorzystniejszej
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61880,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej w Toruniu - Szkoła Podstawowa nr 9 w Toruniu
- PRACE REMONTOWE ŁAZIENKI W INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNO - HOTELARSKICH W TORUNIU
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Ubezpieczenie mienia Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Skłodowskiej-Curie 16 w Toruniu wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług terapeutycznych w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"."
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (śniadania).
- Dostawa infrastruktury sprzętowej wraz z niezbędnym oprogramowaniem i wdrożeniem.
- Usługa wynajmu sal szkoleniowych oraz zapewnienie usługi cateringu na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie wiedzy i umiejętności kadry medycznej w zakresie diagnostyki perinatalnej (...)"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pt. "Szkolenie asystentów/trenerów pracy"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.